پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

دادگاه تابستان

۲,۱۲۶ بازديد
افرادی که با دادگاه آشنا هستند گفتند که از تابستان سال ۲۰۱۷ ، بیش از ۱۰، ۰۰۰ مورد به دادگاه‌ها ارجاع داده شده‌اند . آن‌ها گفتند که تا به امروز حدود ۲، ۹۰۰ نفر با نرخ محکومیت حدود ۹۸ درصد تکمیل شده‌اند .
آن‌ها نگفتند که چند نفر حکم اعدام را دریافت کرده‌اند و یا چند اعدام را انجام داده‌اند .
وزارت دادگستری در بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت گفته‌است که در روز دوشنبه ۱۱ نفر به جرم " جنایات تروریستی " اعدام شدند و " به قول دولت برای کشتن کسانی که مسئول ریختن خون در عراق هستند " عمل کردند .
در بین افرادی که جدا از جمعیت زندان عمومی بودند ، حدودا ً ۱، ۳۵۰ زن خارجی و ۵۸۰ کودک وجود داشت که اکثر آن‌ها در ماه اوت گذشته در طی عملیات‌های ارتش برای آزادسازی شهر تال Afar تسلیم نیروهای امنیتی عراق شدند . اکثریت قریب به اتفاق این بازداشت شدگان اهل ترکیه ، روسیه و آسیای میانه هستند .
عراق می‌گوید که اگر مدرکی آن‌ها را به دولت اسلامی پیوند دهد تصمیم می‌گیرد که آن‌ها را محاکمه کند ، اما برخی از کشورهای زادگاهشان ، از جمله عربستان‌سعودی ، خواستار استرداد برخی از شهروندان خود شده‌اند . مسئولان هر دو کشور گفتند که دیگر کشورها مانند بریتانیا و فرانسه تمایلی به بازگشت شهروندان خود ندارند .
در موارد نادر ، افراد به کشورهای زادگاهشان بازگشته اند ، از جمله گروهی از چهار زن روس و ۲۷ کودک در ماه فوریه ، پس از اینکه مقامات عراقی به این نتیجه رسیدند که آن‌ها فریب‌خورده اند و وارد قلمرو دولت اسلامی شده‌اند . ترکیه تلاش کرده‌است تا افراد صغیر را به کشور بازگرداند که والدینشان آن‌ها را به خلافت برده بودند و همچنین کسانی که از خطاکاری مبری بودند .
advertisement
برای ملتی که بیش از ۱۵ سال از انکوباتور برای افراط گرایان اسلامی بوده‌است و با بمب‌گذاری‌های تروریستی از هم جدا شده‌است ، عراقی‌ها اشتهای کمی برای ملایمت یا نگرانی در مورد کاهش شرایط برای عفو دارند . به ویژه خارجی‌ها از زمانی که به آنجا نقل‌مکان کرده بودند تا به خلافت بپیوندند ، به طور گسترده‌ای در نظر گرفته شده‌اند .
Adlan ، کودکی که توسط والدینش به سوریه آورده شد ، یتیم شد و اکنون در گروزنی زندگی می‌کند . برخی از کشورها تمایلی به بازگشت شهروندان به کشور اسلامی ندارند ، در حالی که برخی دیگر زنان و کودکان را در اختیار دارند .
اعتبار
سرگئی Ponomarev برای نیویورک‌تایمز
تصویر
Adlan ، کودکی که توسط والدینش به سوریه آورده شد ، یتیم شد و اکنون در گروزنی زندگی می‌کند . برخی از کشورها تمایلی به بازگشت شهروندان به کشور اسلامی نسبت به کشور اسلامی ندارند ، در حالی که برخی دیگر در برخی از زنان و children.Cred itSergey پونومارف ، از نیویورک‌تایمز ، شرکت کرده‌اند .
خانم Wille که ده‌ها محاکمه تروریستی را مشاهده کرده‌است ، گفت : " آنچه بیش از همه در این آزمایش‌ها به من مربوط است این است که این سیستم اساسا ً بر علیه افراد خارجی متعصب است .
۱۴ زن در یک بعد از ظهر در این ماه ، ۱۲ ترک و دو آذربایجانی از ۲۰ تا ۴۴ ساله در الرقه ، پایتخت سابق قلمرو این گروه در سوریه زندگی کرده‌اند . هنگامی که حملات هوایی بین‌المللی به آنجا افزایش یافت و چندین تن از همسرانشان کشته شدند ، به عراق نقل‌مکان کردند و در بین کسانی بودند که در خارج از تل Afar تسلیم شدند .
گانت ، که توسط ماموران امنیتی لباس‌شخصی پوشیده شده بود، در راهروی روشن و روشن دادگاه ضد تروریستی بغداد منتظر ماندند تا محاکمه آن‌ها آغاز شود . یازده کودک نوپا که هشت ماه گذشته را در بازداشت با مادرشان گذرانده بودند همراه با مادرشان به دادگاه رفتند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.