پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

دلاد

۲,۱۶۲ بازديد
ولادیمیر پوتین در نظر داشت این نکته را بپذیرد و اختلاف را کاهش دهد و گفت که روز بعد " زنجیره‌ای از شرایط اتفاقی فاجعه‌آمیز " , نه تنها اسرائیل است .
اما در روز یکشنبه , وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که مجددا ً مسئولیت کامل این هواپیما را بر عهده دارد .
تبلیغات
ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد که جت‌ها " پشت هر هواپیما پنهان نمی‌شوند " و " هواپیماهای اسرائیلی در زمان خروج هواپیمای روسی در فضای هوایی اسرائیل بودند . " "
ارتش اسرائیل اصرار داشت که مکانیزم تناقض زدایی آن با نیروهای روسی " در چارچوب زمانی مربوطه " عمل می‌کند . "
اما ظاهرا ً ولادیمیر پوتین تغییر عقیده داده بود .
کرملین روز دوشنبه گفت که توضیح اسرائیل " با نتایج وزارت دفاع روسیه متفاوت است " و اینکه اقدامات خلبانان اسرائیل " دلیل ریشه‌ای این فاجعه است " . "
کرملین گفت که موشک‌های جدید ظرف دو هفته تحویل خواهند شد , اما باقی می‌ماند .
در گذشته , به نظر می‌رسد که اعلامیه‌های منتشر شده از سوی روسیه بیشتر شبیه مواضع مذاکره باشد . برای مثال , فروش پیشنهادی به ایران چندین بار به تاخیر افتاد زیرا اسرائیل و ایالات‌متحده به مذاکره پرداختند . اما در نهایت موشک‌ها منتقل شدند .
تصویر
سرگئی ک . با رئیس‌جمهور ولادیمیر v .
او گفت : " روس‌ها افراد محتاط هستند و توافق خود را با اسرائیلی‌ها دارند . " او گفت اساسا ً " این است که زمانی که می‌خواهید ایرانی‌ها و یا حزب‌الله را در سوریه بمباران کنید , به روس‌ها کمک کنید تا به شما تیراندازی نکنیم , اما از آن فراتر نروید . "
موشک جدید " تغییر بازی نیست مگر اینکه اسرائیلی‌ها بخواهند بازی را تغییر دهند و من فکر نمی‌کنم آن‌ها می‌خواهند این کار را انجام دهند . "
موشک‌های اس ای اس بر روی یک کامیون در لوله‌ها نصب می‌شوند و به این سلاح‌ها , ظاهر یک کامیون و توانایی حرکت در جهت جلوگیری از حملات را می‌دهند . این موشک‌ها در حدود ۸۰ کیلومتری دارند .
برخلاف سلاح‌های قدیمی سوریه , موشک‌های اس تی اس , موشک‌های جدیدتر یک سیستم الکترونیکی برای جلوگیری از برخورد با هواپیماهای دوست دارند .
با این حال , بیش از قابلیت‌های سیستم جدید , تهدید بزرگ‌تر ممکن است باعث وخامت روابط روسیه و اسرائیل شود . انتقال سلاح موعود نشان داد که بحران بر سر هواپیما سقوط کرده روسی به پایان نرسیده است .
این حادثه پس از آن رخ داد که جت‌های اسرائیلی به یک تاسیسات نظامی در غرب سوریه حمله کردند که اسرائیل گفت حاوی سیستم‌های تولید سلاح بود که قرار بود به حزب‌الله منتقل شود .
ارتش سوریه با شلیک یک موشک قدیمی ساخت شوروی که به هواپیمای شناسایی روسیه اصابت کرد , یک هواپیمای ایلیوشین il - ۱ , واکنش نشان داد .
اما فرانسوا میله , یک تحلیلگر دفاعی فرانسوی و یک مقام دفاع سابق , گفت که گمان می‌رود که اس - پی اس توسط روس‌ها اداره می‌شود نه سوری‌ها .
برای بینش‌های اصلی , گزارش و بحث‌های مربوط به اخبار اصلی هفته , از مقاله نویسان max فیشر و آماندا کرو مشترک شوید .
سرگئی ک . با رئیس‌جمهور ولادیمیر v . پوتین , درست است,
این خبر پس از آن اعلام شد که پوتین ولادیمیر پوتین و طیب اردوغان , که در حال حاضر روابط گرم با رهبر روسیه دارند , علی‌رغم شکاف تلخ خود , توافق کردند که منطقه غیر نظامی در ادلب ایجاد کنند.
حداقل سه میلیون شهروند سوری و سایر مبارزان شورشی از جمله جهادی‌های مرتبط با القاعده در ادلب دستگیر شده‌اند . طرفداران حقوق بشر هشدار داده‌اند که در صورت حمله همه‌جانبه سوری‌ها , یک حمام خون در آنجا وجود دارد . با این حال , بشار اسد قول داده‌است که در نهایت کنترل کل کشور را به دست گیرد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.