جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

دلایل توصیه

۱,۹۵۳ بازديد
به این دلایل ، توصیه می‌شود که مسافران یک شرکت مشهور پیدا کنند تا سفرها را سازماندهی کنند و آن‌ها را در مورد الزامات ویزا به روز نگه دارند . سفره‌ای دریایی کردستان عراق ( info @ kurdistaniraqtours ) سفره‌ای سفارشی را ارایه می‌دهد که می‌تواند از گردش‌های روزانه تا دو هفته‌ای یا بیشتر برای ۱۵ نفر در نظر گرفته شود . قیمت‌ها تماما ً فراگیر است ( بدون پرواز ) و بسته به اندازه گروه ، هتل‌ها و برنامه سفر دقیق متفاوت است . انتظار می‌رود از ۲۰۰۰ تا ۹، ۰۰۰ دلار حقوق داشته باشد . ( توجه : کردستان یک اقتصاد پول نقد است . شما می‌توانید از یک کارت اعتباری در هتل‌های بزرگ استفاده کنید اما تورهای عراق تنها می‌توانند پول نقد بگیرند .)
تورهای کردستان عراق با outfitters مستقر در بریتانیا و ایالات‌متحده ، مانند سفر Steppes ، سفر چشم بومی ، Undiscovered Destinations ، Young یانگ تور و سفر Spiekermann کار می‌کند . برنامه سفر کوه sobek قصد دارد در سال ۲۰۱۹ به یک سفر در کردستان بپردازد . مسافرت مرزه‌ای وحشی ممکن است دوباره آن را به آینده اضافه کند .
وزارت امور خارجه به شدت توصیه می‌کند که به عراق سفر کند و از رفراندوم کرد حمایت نکرد . بیمه مسافرتی یک اجبار است . شرکت‌هایی مانند Nomads جهانی و اولین متفقین در عراق پوشش می‌دهند . همچنین این یک ایده خوب برای شهروندان ایالات‌متحده است که قبل از رفتن به اداره دولتی با اداره دولتی ثبت‌نام کنند . تماس‌های سطح بالای تور عراق در کردستان عراق به درک دقیق‌تر و زمان واقعی از آنچه که بی‌خطر است و چه چیزی نیست ، اجازه می‌دهد . البته اوضاع می‌تواند تغییر کند ، اما من ،
آمریکا ، بریتانیا ، اتحادیه اروپا ، استرالیا ، نیوزلند و ژاپن می‌توانند ویزای آزاد ۳۰ روزه کردستان را در گذرگاه مرزی و احتمالا ً پس از رسیدن به فرودگاه اربیل در کردستان به دست آورند . دوباره ، این ممکن است همه چیز تغییر کند. وب سایت دولت منطقه‌ای کردستان برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید . از زمان پرس و جو ، دپارتمان روابط خارجی K.R.G. صفحه وب سایت خود را با صدور ویزای کردها حذف کرد .
دیگر اعضای گروه من ، هرگز احساس ناامنی نمی‌کردند .
Khdir Darish ، قاصد سابق for در خارج از teahouse در Rawanduz ، در قسمت شرقی of itMark ، ادوارد هریس
صبح روز بعد ، راننده ما به طرف صومعه مار Mattai به سمت شمال حرکت کرد. ما از مزارع گندم ، ایستگاه‌های گاز با نام‌های " Shall " و " Nobil " و یک پالایشگاه - که یادآور اقتصاد کشاورزی کردستان و این واقعیت است که عراق برخی از غنی‌ترین حوزه‌های نفتی جهان را کنترل می‌کند که یک چهارم آن‌ها در کردستان قرار دارند. کودکان در کناره‌های رود Zab بزرگ بازی کردند که در آن پناه‌گاه‌های خاکی زمانی تانک‌های عراقی را در طول تهاجم سال ۲۰۰۳ محافظت می‌کردند . این خط سبز بود ، نقطه‌ای که پس از آن صدام پس از شکست خود در جنگ خلیج ۱۹۹۱ نیروهای خود را پس از ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز کردستان عقب‌نشینی کرد .
وقتی که ما زمان خود را در صومعه پیچیده بودیم هوا گرم و خشک می‌شد . از آنجا به مزرعه‌ای رسیدیم که درست بیرون از دهکده‌ای به نام Amian قرار داشت. یک گاو تنها در چمن‌ها ایستاده بود. بچه‌ای با پیراهن زرد از کنارش گذشت و روی یک دوچرخه دست تکان داد . در فاصله دور ، dollop شکل از زمین به چشم می‌خورد . این یک روایت بود ، یا تپه‌ای که به صورت انسان ساخته شده‌بود، زمانی شکل گرفت که روستاهای باستانی در طول هزاران سال بر فراز یکدیگر ساخته و بازسازی شوند تا زمانی که رها شوند و علف آن‌ها را تمیز کند .
کردستان پر از این ها است . او گفت : " کمی از آن‌ها حفاری شده‌اند ، هاشم حما عبدالله ، مدیر موزه Slemani در Sulaymaniyah ، بعدا ً پس از اینکه یک روز صبح را صرف مطالعه موزه باستانی موزه ، تبلت و دیگر آثار کرد ، به من خواهد گفت .
آیا می‌توانید آن را احساس کنید ؟ همان طور که فیل جنگی را تصور می‌کرد ، گاری scythed و ده‌ها هزار سرباز که صف می‌کشیدند تا یکدیگر را تکه‌تکه کنند ، پرسید : " من به اینجا می‌رسم و می‌توانم احساسش کنم ."

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.