پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

دکتر ساندرز

۲,۱۴۹ بازديد
دکتر ساندرز گفت که افزایش هزینه‌های نظامی می‌تواند منجر به پرداخت بیشتر برای افسران به عنوان بخشی از تلاش برای مبارزه با فساد در ارتش شود .
وی افزود : " افزایش نسبتا ً بزرگی در مخارج برای یک دهه یا بیشتر ادامه خواهد داشت و تا آن زمان ، افزایش در سطح بالاتر از افزایش در کشورهای غربی ادامه خواهد یافت .
فیلیپ سی . ساندرز ، یک تحلیلگر نظامی آسیا در دانشگاه دفاع ملی در واشنگتن ، در یک تبادل الکترونیکی قبل از اعلام روز چهارشنبه گفت که مقایسه رشد در بودجه نظامی به رشد کل هزینه‌های دولت برای این که آیا ارتش از سایر سازمان‌ها حمایت می‌کند یا خیر ، مهم بود . انتظار می‌رود که چین در طول کنگره این هفته آمار کلی بودجه دولتی را منتشر کند .
روز شنبه ، لی Keqiang ، نخست‌وزیر ، گزارش کاری سالانه خود را تهیه خواهد کرد که باید به هدف نشان دهد که اقتصاد چین در طول سال آینده چقدر رشد خواهد کرد . در حالی که اقتصاددانان صحت آمار رسمی اقتصادی چین را مورد تردید قرار داده‌اند ، انتظار می‌رود که این ارقام درکی از میزان رشد فزاینده مقامات انتظار داشته باشند .
در پایان جلسه ، کنفرانس خبری اختتامیه نخست‌وزیر گاهی بینش را در مورد تفکر رهبری آشکار می‌کند .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
گزارش سالانه کار نخست‌وزیر چین
نخست‌وزیر ، لی Keqiang از چین گزارش کار سالیانه خود را به کنگره خلق ملی ، قانون گذاری کنترل حزب کمونیست ، در ۵ مارس تحویل داد . در اینجا متن قابل جستجو برای سخنرانی وی آورده شده‌است .
۱۶ مارس ۲۰۱۶
سوال: بحث در این مورد چقدر است ؟
پاسخ: انتظار مشاجره سبک واشنگتن را ندارید . تصمیمات مهم ، مانند برنامه پنج ساله ، ماه‌ها و سال‌ها پیش از موعد اتو شده‌اند .
در روزه‌ای اخیر ، رسانه‌های خبری چین مقالاتی را در مورد اهمیت دیدگاه‌های مخالف از مشاوران سیاسی منتشر کرده‌اند . در حالی که حزب کمونیست می‌تواند در سرکوب مخالفت سیاسی سازمان‌یافته خشن باشد ، نمایندگان می‌توانند از گزارش‌ها و پیشنهادها خود برای برجسته کردن حوزه‌های نگرانی استفاده کنند .
یک جسم دیگر ، کنفرانس مشاوره سیاسی مردم چین ، همزمان با هم دیدار می‌کنند . با عضویت در مشاغل ، هنر ، قانون و حوزه‌های دیگر ، در نظر گرفته می‌شود که طیف وسیعی از پیشنهادها را در جهت کشور ارائه دهد ، اما هیچ قدرت قانونگذاری ندارد .
خانم فو ، ایالات‌متحده را به تحریک خشم عمومی در چین از طریق فرستادن کشتی‌های نیروی دریایی نزدیک به جزایر مورد ادعای پکن متهم کرد و گفت : " این بسیار برای مردم چین ناراحت‌کننده است که احساس انزجار می‌کنند . "
خانم Fu گفت : " اقدامات و بیانیه‌های آمریکایی اکنون مردم را ترک می‌کنند و احساس می‌کنند که تحریک احساسات شدیدی را تحریک می‌کند و باعث می‌شود که مردم علامت سوالی بزرگ بر انگیزه‌های آمریکا بگذارند ."
جین Canrong ، استاد روابط بین‌الملل در دانشگاه Renmin در پکن ، گفت که افزایش نسبتا ً کمی در هزینه‌های نظامی تا حدی برای فرو نشاندن همسایگان چین در مورد مقاصد آن در دریای جنوب چین ، به ویژه ۱۰ عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا ، انجام شده‌است . " آن‌ها ستون‌های دیپلماسی چین در منطقه هستند ."
رئیس‌جمهور اوباما در ماه گذشته میزبان رهبران کشورهای جنوب شرق آسیا در کالیفرنیا بود ، در حرکتی که چین را خشمگین ساخت و به آن‌ها گفت که واشنگتن در همبستگی با آن‌ها ایستاده و چالش‌های اقتصادی و اقتصادی رو به رشد است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.