سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

رئیس

۱,۸۸۳ بازديد
ای .
رئیس‌جمهور این کشور در ماه اوت در تالار بزرگ مردم پکن به نام رئیس‌جمهور یازدهم در چین دیدار کرد . پس از این عکس , ژنرال فنگ به زودی پاک‌سازی شد .
اعتبار
عکس از استخر توسط اندی وانگ
تصویر
رئیس‌جمهور این کشور در ماه اوت در تالار بزرگ مردم پکن به نام رئیس‌جمهور یازدهم در چین دیدار کرد . ژنرال فنگ به زودی پس از این عکس پاک‌سازی شد .
نویسنده : کریس باکلی و استیون لی مایرز
ای .
پکن - او یکی از برجسته‌ترین فرماندهان چین با امید به بالا رفتن است . بنابراین هنگامی که سپید دندان از دید عمومی ناپدید شد , هشداری آشکار به رهبران ارشد ارتش آزادی‌بخش مردم ارسال کرد : رئیس‌جمهور [11 ] به هیچ وجه شبه نظامیان را منفجر نکرد .
ژنرال فنگ , رئیس اداره ستاد مشترک ارتش , تنها رهبر نظامی در کنگره حزب کمونیست هفته آینده نبود . ژانگ یانگ یانگ , مدیر بخش سیاسی ارتش نیز از دید ناپدید شد . نام آن‌ها به مدت بیش از یک ماه در رسانه‌های خبری چین منتشر نشده است .
یکی از ستون‌های قدرت حزب کمونیست , برکناری این دو سردار بود . در آستانه کنگره حزب , که دومین دوره پنج ساله خود را به عنوان رهبر ملت آغاز خواهد کرد , به نظر می‌رسد که او باید کنترل بیشتری برای بازسازی نیروهای مسلح کشور به قدرتی شایسته و شایسته چین داشته باشد .
سازماندهی مجدد ارتش در حال حاضر بیش از آنچه ممکن است تحت نظر پیشینیان خود امکان پذیر باشد , فراتر رفته‌است , اما همانطور که تعمیرات اساسی و پرسنلی آن شروع به شکل گرفتن کرده‌اند , خانواده یازدهم با هماهنگی ضعیف میان شاخه‌های نیروهای مسلح و افرادی که مواضع آن‌ها تهدید شده‌اند مواجه شده‌است .
تبلیغات
تیموتی آر . هیث متخصص ارتش چین در شرکت رند . " تعداد زیادی برنج بالای سرشان وجود دارد ; بسیار سنگین است , و تعداد زیادی از این افراد شغل خود را از دست می‌دهند . "
او از زمان رسیدن به قدرت , از سرکوب فساد برای پاک‌سازی فرماندهان به عنوان فاسد یا بی‌وفا استفاده کرده‌است . این حرکات یک شخصیت مهم در ارتش انقلابی چین بود که درجه تسلط بر ارتش آزادی‌بخش مردم بود که از رهبران غیر نظامی قبلی گریخته بودند .
تای مینگ چونگ , استاد دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو که مطالعات نیروهای دفاعی چین را مورد مطالعه قرار می‌دهد , گفت : " آن‌ها توانسته‌اند کنترل سیاسی ارتش را تا حدی کنترل کنند که فراتر از آنچه مایو و دنگ انجام داده‌اند باشد . " " او پیش از این توانایی خود را برای بالا بردن فرماندهان کلیدی نزدیک به خود نشان داده‌است . "
ناپدید شدن ناگهانی دو ژنرال قبل از اینکه کنگره بر این نکته تاکید داشته باشد که چگونه ظالمانه تصمیم به اقدام خواهد گرفت . او اکنون آماده تحکیم کنترل خود با نصب یک گروه جدید از رهبران نظامی و نظامی وفادار به او و دید او برای ارتش چین است .
انتخاب ویراستاران
در ایوان جلویی , زندگی سیاه ,
در عرض چند دقیقه همه چیز خراب شد
چگونه الو جه آنی از " نور مهتاب " به برادوی و فراتر از آن می‌رفت
سپید دندان پیش از برداشت ناگهانی خود به نظر می‌رسید که در کنگره جایگاهی دارد . او اخیرا ً موضع چین در کره‌شمالی را به همتای آمریکایی خود که در حال دیدار از کشور آمریکا بود , معرفی کرده بود . او حتی در آوریل برای نشست نشستی با رئیس‌جمهور ترامپ در تفریحگاه گلف نخل به فلوریدا رفت .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.