جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

رمی

۲,۰۸۶ بازديد
آل فرانکن در بحبوحه اتهامات آزار و اذیت از سنا استعفا خواهد داد
صعود و سقوط آل فرانکن
آل فرانکن , زمانی که ستاره " شب شنبه " زندگی می‌کند , پس از پیروزی در کرسی مجلس سنا, سیاست لیبرال خود را به واشنگتن برد . او گفت که از ادعای مالکیت جنسی در نیویورک‌تایمز استعفا خواهد داد
نوشته بود :
ای .
باب
واشنگتن - سناتور آل فرانکن از مینه سوتا , در سخنرانی احساسی در صحن مجلس سنا , روز پنج شنبه اعلام کرد که از کنگره استعفا خواهد داد , برجسته‌ترین شخصیت در لیست رو به رشد قانون گذاران با اتهامات آزار و اذیت و آزار جنسی قطع شده‌است .
در " بدترین روز زندگی سیاسی من " , " بدترین روز زندگی سیاسی من " آن را " بدترین روز زندگی سیاسی من " نامید . در عوض , همانطور که همکاران دموکرات او به آن نگاه کردند, او با شلیک به رئیس‌جمهور ترامپ و روی اس . مور , نامزد جمهوری‌خواه در آلاباما , هر دو متهم به سو رفتار جنسی هستند .
ا-- " من , از همه مردم , آگاه هستم که در این حقیقت که من دارم می‌روم در حالی که مردی را ترک می‌کنم که درباره تاریخ حمله جنسی خود لاف زده‌است , و مردی که مکررا ً فعالیت‌های دختران جوان برای سنا را با حمایت کامل حزب خود شکار کرده‌است . "
ساعاتی بعد , نماینده ترنت فرانک , جمهوریخواه آریزونا , پس از این که کمیته اخلاق خانه تحقیقاتی در مورد اتهامات آزار جنسی انجام داد استعفا داد - حرکتی که او را به سومین عضو کنگره تبدیل کرد تا در مدت سه روز تحت ابری از ادعاهای ناشایست جنسی باقی بماند . روز سه‌شنبه نماینده جان اسمیت جونیور دموکرات میشیگان و طولانی‌ترین مدت خدمت آفریقایی - آمریکایی در تاریخ مجلس نیز کناره‌گیری کرد .
تبلیغات
سری گیج‌کننده‌ای از خروج‌ها در طول یک حساب ملی در مورد سو رفتار جنسی در محل کار رخ می‌دهد که برای مردان شغل خود را در سراسر طیف زندگی آمریکا , از جمله در صنایع سرگرمی و رسانه‌ای , هنر , دانشگاه و اکنون , سیاست تحمیل می‌کند . همچنان که اتهامات اشتباه‌ات جنسی همچنان در کاپیتول هیل ادامه می‌یابد , قانونگذاران با نحوه واکنش به آن‌ها مبارزه کرده‌اند .
دموکرات‌ها و رهبران آن‌ها در یک سلسله اظهارات ظاهرا ً هماهنگ که روشن کرده بودند که حضور مداوم آن‌ها غیرقابل دفاع خواهد بود , از بین رفتند . پس از تقریبا ً همه زنان دموکراتیک سنا و بیشتر مردان دموکرات , از جمله دو رهبر ارشد , از او کناره‌گیری کردند .
به نظر می‌رسد که دموکرات‌ها مصمم به گرفتن زمینه‌های اخلاقی در محیطی هستند که در آن امیدوارند آزار جنسی به یک مساله گوه‌ای میان انتخابات میان‌دوره‌ای تبدیل شود - حتی اگر به آن‌ها همکاران محبوب و شمایل‌های سیاسی بدهد .
در مقابل جمهوری خواهان موقعیت بهتری داشته‌اند . در مورد فرانک , سخنگو پل د . رایان از ویسکانسین در شب پنجشنبه بیانیه‌ای منتشر کرد و نشان داد که او نماینده را اخراج کرده‌است .
بیانیه‌ای از سوی دفتر رایان جمهوریخواه گفت : " سخنگو متعهد می‌شود تا از یک محیط کار امن در خانه اطمینان حاصل کند . "
انتخاب ویراستاران
فروش فروشندگان خیابانی ممنوع شد
رستوران قدیمی نیو اورلئان , مرده‌است . زنده باد !
سوسک‌های پلنگ : " شکارچیان شریر " ممکن است به زودی دوباره شکار شوند .
تبلیغات
با این حال , به نظر می‌رسد که بلیک براند , نماینده تگزاس , تحت فشار اندکی قرار دارد , با این وجود او از ۲۵۰ هزار دلار در بودجه مالیات دهندگان برای حل و فصل یک ادعای آزار جنسی با مدیر روابط‌عمومی سابق خود استفاده کرده‌است . کمیته اخلاق خانه در روز پنج شنبه اعلام کرد که یک کمیته فرعی برای تحقیق در مورد این موضوع تشکیل شده‌است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.