پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

سانا نه

۲,۱۵۶ بازديد
از Gillibrand Gillibrand Left ، دستور کار اقتصادی او به populism
بعد از اینکه رئیس‌جمهور ترامپ نامزدی خود را برای قاضی "برت M " اعلام کرد . سناتور کریستن Gillibrand از دادگاه عالی ، تظاهرکنندگان را به شعار " ایستادگی در برابر Kavanaugh " رهبری کرد . " در طول مراحل دادرسی در واشنگتن .
اعتبار
ارین Schaff برای نیویورک‌تایمز
تصویر
بعد از اینکه رئیس‌جمهور ترامپ نامزدی خود را برای قاضی "برت M " اعلام کرد . سناتور کریستن Gillibrand از دادگاه عالی ، تظاهرکنندگان را به شعار " ایستادگی در برابر Kavanaugh " رهبری کرد . بر روی پله‌های دادگاه در Washington.Cred itCreditErin برای نیویورک‌تایمز
توسط شین Goldmacher
۲۴ ژوئیه ۲۰۱۸
۳۲۵
واشنگتن - سناتور *******sten گیلیبرند گفت که در مقابل گروهی از هزاران عضو اتحادیه و فعالان پیشرو در ماه گذشته در کنفرانسی که در انتخابات سال ۲۰۲۰ برای دموکرات‌های مشتاق کار می‌کرد از او پرسیده شد که آیا او از تحمیل مالیات جدید بر معاملات مالی در بازار سهام حمایت می‌کند یا خیر.
زمانی که یک سناتور از نیویورک ، مرکز پول خیابان وال استریت و نفوذ ، برای حمایت از یک مالیات که به رای دهندگان خودش مورد هدف قرار گرفته بود قابل‌تصور نبود . اما خانم گیلیبرند تردید نکرد که پاسخ دهد.
او گفت : " من این کار را می‌کنم . " صدای تشویق جمعیت بلند شد .
پذیرش صریح طرح مالیات تنها آخرین مورد در مجموعه‌ای از اعلامیه‌های رسمی و حرکت‌های سیاسی بود که Ms. را به سمت جلو و سمت چپ حزب دموکرات در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ هدایت کردند .
در حالی که Ms. Gillibrand نام و شهرت خود را در مبارزه با مسائل زنان ، به ویژه در مورد تجاوز جنسی و آزار و اذیت قرار داده‌است - او ماه‌های اخیر را با دوز از نوعی of اقتصادی گذرانده است که به سناتور برنی ساندرز در انتخابات اولیه ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ کمک کرده‌است .
advertisement
خانم گیلیبرند که برای انتخاب مجدد در نوامبر رقابت می‌کند با اصرار گفت : " اگر این به نظر می‌رسد که این کار مانند تخته‌های بنیادی یک کمپین ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ است ، من برای من همه حدود سال ۲۰۱۸ است .
او در میان اولین سالی بود که تضمینی برای تضمین مشاغل فدرال که در سمت چپ رواج یافته بود را تایید کرد . او اولین سناتور بود که قانونی را معرفی کرد که مستلزم آن بود که هر اداره پست در کشور به ارائه خدمات بانکی خرده‌فروشی در تلاش برای محدود کردن صنعت وام دهندگان خود بپردازد . او یک فشار برای ارائه آموزش برای کمک به کسانی اعلام کرده‌است که کار خود را به اتوماسیون واگذار می‌کنند، قانونی کردن ماریجوانا را در آغوش گرفتند ، به شرکت‌های مواد مخدر برای تجویز افزایش قیمت مواد مخدر کمک کردند ، از مالیات وال استریت حمایت کردند و اعلام کردند که همه پول کمیته اقدام سیاسی آینده را رد خواهد کرد .
خانم گیلیبرند در یک مصاحبه گسترده در مورد برنامه خود گفت : " برچسب‌ها سخت هستند ، اما من با " populist " راحت هستم .
leftward او به اقتصاد فشار آورد - از یک عضو کنگره اول کنگره با امتیاز از انجمن ملی سلاح و سلاح تحت تخت او تا یک سناتور آزاد با رتبه F - احتمالا ً سوالاتی در مورد جایی که عقاید او پایان می‌یابد و راحتی سیاسی آغاز می‌شود را دوباره احیا کند . به راد Parscale ، مدیر کمپین آقای ترامپ ، به نیویورک‌تایمز گفت که او یک مطالعه موردی در contortionism سیاسی " دموکرات " است .
خانم Gillibrand ، تعجبی ندارد که جایگاه اقتصادی خود را با واژه‌های سخاوتمندانه تر ، با ریشه در رئیس‌جمهور فرانکلین د . او گفت : " دومین لایحه" لایحه حقوق " روزولت و مارتین لوتر کینگ پسر خواهان استخدام کامل هستند و این یک ایده جسورانه است و در مقیاس بزرگ‌تر از همه چیزهایی است که در ۱۰ سال گذشته کار کرده‌ام ."
Editors
Jailing فیلم مرد اشتباه : Mug با وجود خطرات جدی ، Searches Persist را در نیویورک بازی کرد .
بعد از آتش‌سوزی در کمپ چه اتفاقی می‌افتد
چگونه شهرها از طریق Fining فقرا پول بدست می‌آورند
advertisement


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.