دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

سفر به کردستان

۱,۹۴۷ بازديد
سفر به کردستان عراق
fortresses باستانی ، نهره‌ای خنک کوهستانی ، مردم کنجکاو و شهره‌ای شفابخش : مسافران در حال کشف منطقه کردستان عراق هستند، مکانی از زیبایی عالی که با جنگ تسخیر شده‌اند .
یک دروازه باستانی در Amadiya ، در منطقه کردی of ، ادوارد هریس
توسط تیم نویل
۲۹ ژانویه ۲۰۱۸
۲۱
صومعه مار Mattai به کناره یک کوه پرشیب می‌چسبد و در یک روز روشن یک مهمان می‌تواند مقابل دیواره‌ای fortresslike خود بایستد و در زیر زمین‌های کشاورزی بالاتر از بین‌النهرین بالا را تشخیص دهد . در اینجا ، در گهواره تمدن ، این ساختمان یکی از قدیمی‌ترین صومعه‌های مسیحیت در جهان است . از این جایگاه آرام ، تصور این وحشت دشوار است .
یکی از روزه‌ای مه‌آلود بهار گذشته ، هری Schute که یک سرهنگ بازنشسته ارتش در دهه ۵۰ بود و لبخند Cheshire به لب داشت، از در بزرگ صومعه گذشت و در زیر طاق‌های shaded به راه افتاد . پسری که با توپ فوتبال در حیاط بازی می‌کرد ، صدای برخورد هر ضربه از دیواره‌ای سنگی به گوش می‌رسید . این صومعه در اوج خود در قرن نهم بیش از ۷۰۰۰ راهب را در خود جای داد . امروز پنج سال دارد ، یک اسقف ، این پسر و خانواده‌اش - همه بازماندگان دولت اسلامی .
ما در حاشیه غربی کردستان ، به اندازه هلند ، منطقه semiautonomous در شمال عراق بودیم که حدود ۵.۲ میلیون نفر از جمعیت ۳۰ میلیون‌نفری جهان را که در مناطق مرزی بین عراق ، ترکیه ، ایران و سوریه ساکن هستند را تشکیل می‌دهد . این حقیقت که صومعه هنوز پابرجاست ، این پسر مسیحی و خانواده‌اش هنوز زنده بودند ؛ که یک گروه کوچک از آمریکایی‌های شمالی حالا احساس امنیت کردند که به اینجا سفر کنند - همه اینها یک معجزه به نظر می‌رسیدند .
موصل ، دومین شهر بزرگ عراق ، یکی از خطرناک‌ترین شهرها در جهان ، ۲۰ مایلی جنوب غربی در ژوئن ۲۰۱۴ ، دولت اسلامی شام و شام به رهبری ابوبکر البغدادی رهبر این گروه و ابوبکر البغدادی رهبر این گروه شد و خود را خلیفه رژیم وحشتناک نامید . تا ماه اوت ۲۰۱۴ ، دولت اسلامی عراق و عراق در عراق ، تنها سه مایل از جایی که من اکنون ایستاده بودم ، مسدود شده بودند . در زیر پوشش شب ، مدیر صومعه ، یک کشیش به نام الیوسف ابراهیم ، که برادر آن قبلا ً توسط شبه نظامیان کشته شده‌بود ، تعدادی از اسناد قدیمی ، آخرین کتابخانه با شکوه صومعه ، و حتی یک تکه استخوان دستی بی‌رنگ که معتقد بود متعلق به قدیس Matthew است ، در سال ۳۶۳ میلادی یقین داشت که صومعه از دست خواهد رفت . اما پس از آن حملات هوایی آغاز شد و کرده‌ای کرده‌ای عراق و عراق موج بر روی زمین را تغییر دادند . خلافت شروع به خرد شدن کرد .
advertisement
اکنون ماه مه سال ۲۰۱۷ بود و بیشتر آثار باستانی به صومعه بازگشته بودند . این یکی از اولین دفعاتی بود که آقای Schute از آن زمان تا به حال مسافران را به اینجا آورده بود . امروز آقای Schute معتقد است که اگر مردم فقط با عراق که در اخبار دیده می‌شوند ، آن‌ها را گیج کنند ، کردستان ممکن است یکی از مقاصد سفر بزرگ جهان باشد .
بالین Zrar ، یک راهنمای سفر با عراق در حومه شهر همیلتون است .
اعتبار
مارک ادوارد هریس
تصویر
بالین Zrar ، یک راهنمای سفر با کردستان عراق ، در دورنمای اطراف همیلتون Road.Cred ، ادوارد هریس را در بر می‌گیرد .
برای اطمینان ، کردستان چیزی مانند عراق در موصل نیست اما یک مونتانا در خاور میانه با خرابه‌های : یک برج خنک‌کننده و خوش‌آمد گویی از نهره‌ای خنک کوهستانی و قله‌های دیگر . یک مسافر می‌تواند در یک محل تفریحی جدید با قایق‌ها اسکی کند و یا از طریق دیواره‌ای roasted از عمیق‌ترین دره در خاور میانه سرگردان شود . شما می‌توانید از شیرها آب شهر را بنوشید و در اطراف اربیل ، پایتخت منطقه‌ای قدم بزنید و تنها به نحوه کاهش ، مودبانه ، دعوت به نوشیدن چای بپردازید .
" سلام دوست من ، کمی نان بخور ."
" بیا ، بنشین ."
" لطفا ً آقا ، لطفا ً از کشورم لذت ببرید ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.