چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

سوسکون

۲,۱۱۵ بازديد
BuzzFeed نیوز ( BuzzFeed News ) پس از این که مولر یک گزارش ترامپ را تکذیب کرد ، دو چهره را رد می‌کند .
بن اسمیت ، سردبیر نیوز BuzzFeed ، در گزارش مورد اختلاف سایت خود در مورد تحقیقات ویژه ، ایستاده بود .
اعتبار
(درو Angerer / گتی ایماژ )
تصویر
بن اسمیت ، سردبیر نیوز BuzzFeed ، در گزارش مورد اختلاف سایت خود در مورد investigation.Cred special Angerer / گتی ایماژ )
نویسنده : مایکل ام . Grynbaum
۱۹ ژانویه ۲۰۱۹
در عصری که اشتهای شدیدی برای همه چیز ترامپ دارد، اخبار بزرگ به سرعت حرکت می‌کند .
بنابراین هنگامی که BuzzFeed نیوز روز پنجشنبه گزارش داد که رئیس‌جمهور به وکیل خود ، مایکل دی ، دستور داده‌است . کوهن ، برای دروغ گفتن به کنگره - یک جنایت - این ادعا در مورد اکو سیستم تلویزیون کابلی و در سالن‌های کنگره ، جایی که قانونگذاران دموکرات در آن به طور عمومی مورد اتهام قرار گرفتند ، کمانه کرد .
بر خلاف مقاله‌های گذشته در مورد روابط احتمالی بین دونالد ج . با این حال ، کمپین ریاست‌جمهوری ترامپ و روسیه با گزارش‌های مشابهی از دیگر سازمان‌های خبری دنبال نشد که ثابت کردند نتوانسته اند یافته‌های خود را با گزارش خود تایید کنند . و روز جمعه ، دفتر مشاور ویژه رابرت اس . مولر III ، با صدور یک انکار ، تقریبا ً ۲۰ ماه سکوت را از آقای مولر در گزارش‌های خبری که پیرامون تحقیقات او می‌چرخید ، قطع کرد .
این که گزارش BuzzFeed بتواند در معرض موشکافی بیشتر قرار بگیرد ، اکنون در مرکز آزمون اعتبار رسانه‌های خبری قرار دارد . رئیس‌جمهور ترامپ برای ادامه دادن به این پرونده که مطبوعات در برابر او جانبدارانه است ، بر انکار این مشاور ویژه غلبه کرد . روزنامه نگاران ابراز نگرانی کردند که یک عذرخواهی می‌تواند اعتماد آمریکایی‌ها به کارشان را تضعیف کند .
بن اسمیت ، سردبیر سایت ، در یک مصاحبه گفت : " اگر با آن احساس راحتی نداشته باشیم ، " بن اسمیت "، سردبیر سایت ، در یک مصاحبه گفت : " اگر با آن احساس راحتی نکرده بودیم ، آن را منتشر نمی‌کردیم .
advertisement
آقای ترامپ که روز شنبه با خبرنگاران در کاخ سفید صحبت می‌کرد، این مقاله را " یک رسوایی برای کشور ما " خواند و افزود : " این کار زمان زیادی برای جریان اصلی رسانه‌ها خواهد داشت تا اعتبار خود را بازیابی کند ."
این قسمت بر ریسک‌ها و وسوسه‌های قانونی تحقیقات آقای مولر تاثیر می‌گذارد ، که نتیجه آن می‌تواند به تعیین سرنوشت ریاست‌جمهوری آقای ترامپ کمک کند .
یافته‌های BuzzFeed به دو افسر اجرای قانون فدرال که نامشان برده نشده است ، نسبت داده شد . یکی از گزارشگران ، آنتونی Cormier ، در سی ان ان گفت که او اسناد زیربنایی را مورد بررسی قرار نداده است، اما این دو منبع به طور کامل ، ۱۰۰ درصد خوانده شده‌اند - به این جنبه از تحقیقات ویژه .
آقای Cormier و his لئوپولد، جیسون لئوپولد ، مقالات تحقیقی خوبی درباره آقای ترامپ و یک پروژه برج مسکو که در آن رئیس‌جمهور ولادمیر پوتین از روسیه را درگیر کرده‌است ، نوشته‌است . با این حال ، آخرین قطعه ، در گزارش دادن به آقای کوهن برای دروغ گفتن به کنگره در مورد پروژه مسکو و اینکه دفتر آقای مولر از این رفتار آگاه است ، چشمگیرتر بود .
مقاله BuzzFeed صحبت از کارشناسان تلویزیونی و وب سایت‌های خبری به مدت ۲۴ ساعت بود - تا زمانی که پیتر کار ، سخنگوی آقای مولر در آن شرکت کرد . آقای کار ، که stoicism در واشنگتن معروف است و لقب " آقای No " دارد ، نوشت : " توصیف BuzzFeed از اظهارات خاص به دفتر مشاور ویژه ، و توصیف اسناد و مدارک به‌دست‌آمده از این دفتر ، در مورد شهادت کنگره مایکل کوهن دقیق نیست ."
Editors
آینده منطقه‌ای کویر Struggling در مورد گلدان
" من احساس نامرئی می‌کنم " : دانشجویان بومی در مدارس عمومی ثبت‌نام می‌کنند .
یک انقلاب آرام : زنان بیشتری در آفریقای غربی محافظه‌کار به دنبال صلح هستند .
advertisement


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.