جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

سپید دندان

۲,۱۱۱ بازديد
سپید دندان قبل از خروج ناگهانی خود ۶۶ ساله به نظر می‌رسید که در مجلس جشن گرفته شده‌است. او اخیرا ً موضع چین در کره‌شمالی را به همتای آمریکایی اش مطرح کرده و تعمیرات آقای Xi را اجرا کرده بود . او حتی در ماه آوریل با آقای Xi به فلوریدا رفت تا نشستی را با رئیس‌جمهور ترامپ در پیست گلف خود در پالم بیچ برگزار کند .
ژنرال فانک پس از خوش‌آمد گویی به رئیس ستاد مشترک ارتش در پکن در August.Cred itCreditVideo از آرشیو AP استقبال کرد .
با این حال ، به نظر می‌رسد که فنگ ، به دلایلی که کاملا ً مشخص نیست گرفتار آقای Xi شده‌است . دو مقام سابق در پکن گفتند که او به اتهام سو استفاده از سو استفاده از دفتر تحت بازجویی قرار گرفته‌است و گزارش‌ها حاکی از آن است که گزارش‌ها حاکی از آن هستند که اولین بار در چندین شبکه خبری خارج از کشور ظاهر شده‌است . هر دوی این افراد با ترس از اینکه به بحث در مورد مسائل داخلی ادامه دهند ، با این شرط که نخواستند نامشان فاش شود ، صحبت کردند . یکی از آن‌ها گفت که ژنرال ژانگ ۶۶ ساله نیز تحت بازجویی است .
آن‌ها اولین فرماندهانی نیستند که تحت فشار آقای Xi پاک‌سازی شدند . ده‌ها تن از افسران عالی‌رتبه ، از جمله دو فرمانده عالیرتبه که تا به حال برای فساد در چین مدرن سرنگون شده‌اند ، محاکمه شده‌اند : گیو میمی و ژو Caihou ، دو معاون پیشین کمیسیون مرکزی ارتش ، کمیته حزبی که فرماندهی نیروهای مسلح چین را بر عهده دارد .
" ارتش قوی " ، مجموعه مستند ۸ قسمتی که در هفته‌های اخیر در تلویزیون چین دیده شد ، گفت که آقای Xi باید فورا ً اقدام کند ، زیرا رشوه‌خواری و اختلاس در صفوف برتر روحیه corroded داشتند و آمادگی مبارزه با نبرد در نیروهای مسلح را تهدید کردند .
یک قسمت اعترافات ژنرال گیو و ژو و همچنین یک محوطه لوکس را نشان داد که ژنرال افتاده دیگری به زمین‌بازی خصوصی خود تبدیل شده‌بود .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
قسمت پنجم " ارتش قوی " ، مجموعه‌ای که نشان‌دهنده سختگیری در زمینه مبارزه با فساد در سازمان آزادی‌بخش مردمی " Army.Cred itCreditVideo " توسط دوربین مدار بسته بود.
ون Minggui ، یکی از اعضای ارتش چین ، در این مستند می‌گوید : " مشکلات فساد و سبک کار در نیروهای مسلح فقط آسیب رساندن به تصویر ارتش نبود ، آن‌ها به شدت به روحیه ارتش آسیب رساندند .
برای آقای Xi ، به دست آوردن کنترل محکم‌تر از ارتش می‌تواند به اطمینان از تسلط او بر قدرت در دوره دوم خود به عنوان رهبر و رئیس‌جمهور کمک کند ، که همه آن‌ها مطمئن هستند که در کنگره حزب این ماه و جلسه مجلس بعدی چین در سال آینده شرکت خواهند کرد .
Minxin Pei ، استاد کالج کلیرمونت مک کنا در کالیفرنیا که سیاست چین را مطالعه می‌کند ، گفت : " کنترل ارتش یک سیاست مهم بیمه برای Xi است . اگر Xi کنترل ارتش را کامل کند ، هیچ‌کس جرات نمی‌کند یک انگشتش را بلند کند ."
تغییرات سازمانی آقای Xi با هدف تسریع تغییراتی است که در ارتش آزادی‌بخش خلق به دنبال داشته‌است ، که برای همه ابعاد و نفوذ آن ، تبدیل به sclerotic و looking شده‌است .
از اواخر سال ۲۰۱۵ ، آقای Xi ارتش را برای تضعیف نیروهای زمینی سنتی و تغییر منابع بیشتر به نیروی دریایی وابسته به فن‌آوری ، هوایی و موشکی تغییر داد . هفت منطقه نظامی - قلب سیستم قدیمی متمرکز - با پنج فرمان تئاتر جدید جایگزین شدند ، و ارتش ۳۰۰، ۰۰۰ سرباز و افسر را در میان ارتش به دو میلیون نفر تقلیل داده‌است .
آقای Xi می‌خواهد یک نیروی نظامی یکپارچه بسازد که بتواند ادعاهای چین در مورد جزایر مورد مناقشه در دریاهای چین و جنوب چین را به اجرا درآورد ، نفوذ آمریکا را خنثی کرده و از منافع فزاینده چین در مقابل آفریقا ، آمریکای‌لاتین و مناطق قطبی محافظت کند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.