چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

شرکت چیپس

۲,۱۶۰ بازديد
نگرانی در مورد رانندگی چین برای شرکت چیپس
سلاح‌های پیشرفته همانند the Advanced - ۳ موشک interceptor - ۳ از نیمه‌هادی‌ها استفاده می‌کنند که با یک ماده معروف اما به طور فزاینده‌ای مهم به نام گالیوم نیترید ساخته شده‌است . گفته می‌شود که چین از این فن‌آوری می‌خواهد تا گالیوم نیترید گالیوم را ایجاد کند .
اعتبار
این روزنامه از طریق تصاویر آسوشیتد پرس
تصویر
سلاح‌های پیشرفته همانند the Advanced - ۳ موشک interceptor - ۳ از نیمه‌هادی‌ها استفاده می‌کنند که با یک ماده معروف اما به طور فزاینده‌ای مهم به نام گالیوم نیترید ساخته شده‌است . گفته می‌شود که چین از فن‌آوری می‌خواهد تا گالیوم نیترید chips.Cred Yomiuri شیمبون را از طریق تصاویر آسوشیتدپرس ایجاد کند .
نوشته پاول Mozur و جین Perlez
۴ فوریه ۲۰۱۶
هنگ‌کنگ - چین میلیاردها دلار صرف فشار عمده برای ساخت microchips می‌کند ، تلاشی که بتواند قابلیت‌های نظامی خود و صنعت فن‌آوری خانگی اش را تقویت کند.
این ambitions کم‌کم در واشنگتن مورد توجه قرار می‌گیرند .
به گفته یکی از کارشناسان و شخص دیگری که درگیر بحث‌های مربوط به معامله شد ، براساس اظهارات یک متخصص و شخص دیگری که درگیر بحث‌های مربوط به معامله شد ، بیش از ۲ / ۹ میلیارد دلار از سهام کنترل‌کننده را در یک واحد از شرکت صنایع الکترونیک هلندی فیلیپس توسط سرمایه گذاران چینی مسدود کرده‌است .
انسداد نادر ، نگرانی رو به رشد در واشنگتن در مورد تلاش‌های چین برای بدست آوردن دانش فنی که به عنوان مغزهای همه انواع وسایل الکترونیکی پیشرفته ، از جمله کاربردهای نظامی همچون سیستم‌های موشکی ، کار می‌کنند را نشان می‌دهد .
در مورد معامله فیلیپس ، شرکت در اواخر ماه گذشته گفت که این شرکت توافقنامه مارس ۲۰۱۵ را برای فروش سهام عمده در صنعت خودرو و light که به عنوان Lumileds به گروهی که شامل سرمایه گذاران چینی در مقیاس سرمایه و سرمایه‌گذاری gsr می‌شوند ، به پایان خواهد رساند. این گزارش به نگرانی‌ها از سوی کمیته سرمایه‌گذاری خارجی در ایالات‌متحده اشاره کرد که بررسی می‌کند که آیا سرمایه‌گذاری‌های خارجی در کشور یک خطر امنیت ملی را ارائه می‌کنند یا خیر.
تبلیغ
فیلیپس گفت علی‌رغم تلاش‌ها برای کاهش نگرانی‌ها ، کمیته به نام Cfius معامله را تایید نکرده است.
جیمز لوییس ، یک محقق ارشد مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی ، یک شرکت تحقیقاتی که با افراد مرتبط با روند کمیته صحبت می‌کند ، گفت : " یک باور در جامعه Cfius وجود دارد که چین به صورت ذاتی خصمانه شده‌است و این فقط معاملات تجاری نیستند . "
جیمز Ding ، مدیر عامل و رئیس سرمایه‌گذاری gsr که پیشنهاد او برای Lumileds به دلایل امنیتی ملی توسط آمریکا مسدود شد .
اعتبار
Imaginechina
تصویر
جیمز Ding ، مدیر عامل و رئیس سرمایه‌گذاری gsr که پیشنهاد او برای Lumileds به دلایل امنیتی ملی توسط آمریکا مسدود شد .
CreditImaginechina
فیلیپس به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداد . سرمایه‌گذاری مشترک که در مقیاس سرمایه گذاران سرمایه گذاران را جذب می‌کنند ، از اظهار نظر خودداری کردند .
Cfius ، نهادی میانجی که شامل نمایندگانی از وزارت خزانه‌داری و دادگستری می‌شود ، از اظهار نظر خودداری کرد و یافته‌های خود را علنی نکرد .
بررسی‌های Cfius یک مشکل رو به رشد برای معاملات خارج از چین بوده‌است . با توجه به آخرین اطلاعات موجود ، در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ سرمایه‌گذاری چین بیش از پولی است که از هر کشور دیگری دریافت می‌شود . یک تلاش چینی در سال ۲۰۰۸ برای سرمایه‌گذاری در شرکت تجهیزات شبکه ۳ که در حالی که این کمیته در حال بررسی آن بود ، پس گرفته شد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.