پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

صنعت چیپ

۲,۱۱۵ بازديد
پیشرفت صنعت chip یک ابتکار سیاسی بزرگ برای پکن بوده‌است . در سال‌های اخیر ، تحلیلگران گفتند که جاسوسی شرکت چینی و تلاش‌های شنود تلفنی با هدف دزدی فن‌آوری تراشه صورت‌گرفته است ، در حالی که شرکت‌های چینی از سرمایه‌های دولتی برای خرید شرکت‌های خارجی و فن‌آوری و جذب مهندسین استفاده کرده‌اند .
علاقمند به همه چیز فن‌آوری ؟
این خبرنامه ‌ها شما را در آخرین روز از دره سیلیکون و صنعت فن‌آوری به روز نگه می‌دارد .
امضا
وان لانگ ، راست ، از گروه WH ، و لری پاپ از شرکت گوشت خوک آمریکایی Smithfield Foods. گروه WH Smithfield را در سال ۲۰۱۳ کسب کرد . کمیته سرمایه‌گذاری خارجی در ایالات‌متحده این قرارداد را تایید کرده‌است .
اعتبار
بابی Yip / رویترز
تصویر
وان لانگ ، راست ، از گروه WH ، و لری پاپ از شرکت گوشت خوک آمریکایی Smithfield Foods. گروه WH Smithfield را در سال ۲۰۱۳ کسب کرد . کمیته سرمایه‌گذاری خارجی در ایالات‌متحده این قرارداد را تایید کرده‌است .
CreditBobby Yip / رویترز
در سال گذشته ، شرکت‌های تابعه مختلف شرکت " Tsinghua " کنترل دولت تعدادی از پیشنهادها برای شرکت‌های آمریکایی از جمله یک پیشنهاد ۲۳ میلیارد دلاری برای سازندگان تراشه حافظه آمریکایی و یک پیشنهاد ۳.۷۸ میلیارد دلاری برای ۱۵ درصد سهام شرکت هارد درایو غربی که پذیرفته شد ، ارائه کرد .
اقدامات انجام‌شده در سال گذشته ، و عدم واکنش قانون گذاری آمریکا باعث تحریک " Sanford C " شد . وی به تلاش‌های کره‌جنوبی و تایوان برای جلوگیری از دستیابی چین به برخی از دارایی‌های فن‌آوری اشاره کرد و گفت : " او از تلاش‌های کره‌جنوبی و تایوان برای جلوگیری از دستیابی چین به برخی از دارایی‌های فن‌آوری خبر داد .
advertisement
آقای نیومن در ایمیلی گفت که بلوک Lumileds توسط صنعت تراشه به عنوان " بیدار شدن کمی برای تهدید " تعبیر می‌شود .
نیترید Gallium بسیار حساس است . یک مجله صنعت نظامی این ماده را بزرگ‌ترین چیز از زمان سیلیکون ( سیلیکون ) خواند که در حال حاضر معمولا ً برای ساخت ترانزیستورها در microchips استفاده می‌شود . این گزارش به استفاده Raytheon از مواد برای ساختن رادار کوچک‌تر ، با قدرت پایین برای سیستم‌های موشکی آمریکا اشاره کرد .
کالین Humphreys ، یک فیزیکدان انگلیسی در دانشگاه کمبریج ، گفت : " بسیاری می‌گویند این مهم‌ترین مواد نیمه‌هادی از زمان سیلیکون است . "
او گفت در حالی که مشخص نیست که دولت ایالات‌متحده نگران چه چیزی است ، تحقیق توسط شرکت‌های LED به تکنولوژی که گالیوم نیترید و سیلیکون را به هم متصل می‌کند می‌تواند مفاهیم بزرگ‌تری برای ایجاد microchips پیشرفته داشته باشد که می‌تواند در آرایه وسیعی از الکترونیک مورد استفاده قرار گیرد .
سرمایه‌گذار بالقوه در Lumileds ، سرمایه‌گذاری مشترک ، یک سهم در شرکت برق lattice ، یک شرکت چینی که در مورد تلاش‌های خود برای توسعه فن‌آوری مربوط به گالیوم نیترید و سیلیکون صحبت می‌کند .
در بیانیه نوامبر ۲۰۱۵ در مورد بررسی اخیر در مورد جاسوسی صنعتی چینی ، وزارت دادگستری تایوان همچنین نگرانی‌های خود در مورد چین را در مورد این موضوع ابراز نگرانی کرد . این وزارتخانه با نامیدن تولید انبوه گالیوم نیترید به عنوان " پروژه توسعه کلیدی " برای چین گفت که نگران سرقت اسرار تجاری شرکت‌های تایوانی است که بر روی مصالح ساختمانی و استخدام مهندسین خبره در زمینه فن‌آوری اطلاعات دارند .
تصحیح : ۱۰ فوریه ۲۰۱۶
یک مقاله در روز جمعه در مورد تلاش‌های چین برای پیشبرد صنعت microchip از جمله از طریق کسب سهام در شرکت‌های فن‌آوری خارجی ، از وضعیت یک مناقصه از سوی شرکت تابعه شرکت دولتی Tsinghua برای ۱۵ درصد سهام در دنیای دیجیتال غربی استفاده کرد . در حالی که این پیشنهاد پذیرفته شد ، این معامله در انتظار تصویب کمیته سرمایه‌گذاری خارجی در ایالات‌متحده است . این یک " خرید موفقیت‌آمیز " نیست .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.