سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

فیلیپینی

۲,۱۳۶ بازديد
فیلیپین یکی از the منتقدان در فعالیت‌های چین در دریای جنوب چین است . این کشور یک پرونده داوری را در برابر هیات سازمان ملل تشکیل داده‌است و امیدوار است که به چین فشار وارد کند تا از ادعای نزدیک به ۹۰ درصد از دریای جنوب چین عقب‌نشینی کند .
تحت این قرارداد ، ایالات‌متحده می‌تواند تنها تاسیسات نظامی فیلیپین را بسازد ، و هیچ کشتی ، هواپیما یا پرسنل آمریکایی برای همیشه در کشور مستقر نخواهد شد. این پیمان جزئیاتی درباره نحوه استقرار نیروهای نظامی در فیلیپین ارائه نمی‌دهد ، اگرچه تحلیلگران می‌گویند که می‌تواند در طول یک دهه آینده چندین هزار نفر باشد .
The ، یک زیردریایی حمله آمریکا ، روز سه‌شنبه در خلیج Subic در فیلیپین .
اعتبار
جون Dumaguing / آژانس Pressphoto اروپا
تصویر
The ، یک زیردریایی حمله آمریکا ، در خلیج Subic در فیلیپین در Tuesday.Cred itJun Dumaguing / آژانس Pressphoto اروپا
آمریکا بیشتر زمان و پول خود را در کمک به نوسازی ارتش فیلیپین که مدت‌ها است از ضایعات و فساد رنج برده‌است ، سرمایه‌گذاری خواهد کرد . فیلیپین فقط دو جت جنگنده کارکردی دارد و بزرگ‌ترین کشتی آن یک گارد ساحلی ایالات‌متحده است .
فیلیپین سال گذشته از ایالات‌متحده درخواست کرد تا ۳۰۰ میلیون دلار کمک نظامی کند و مدعی شد که نیاز به سرمایه‌گذاری قابل‌توجه در هواپیماهای جدید و کشتی‌های جنگی برای دفع چین است . در پایان ، حدود ۸۰ میلیون دلار به دست آمد که هنوز یکی از بزرگ‌ترین دریافت کنندگان کمک‌های نظامی آمریکا در جنوب شرقی آسیا بود .
آمریکا برای بیشتر قرن بیستم پایگاه‌های نظامی خود را در فیلیپین حفظ کرد، از جمله پایگاه بزرگی در خلیج Subic ، که زمانی بزرگ‌ترین پایگاه نظامی خارجی آمریکا بود .
اما در اوایل دهه ۱۹۹۰ پس از اینکه مجلس قانونگذاری فیلیپین قانونی تصویب کرد که دولت‌های خارجی را از فعالیت پایگاه‌های نظامی در کشور بدون موافقت سنا منع کرد ، اخراج شد .
تبلیغ
از آن زمان به بعد فیلیپین تمرین‌های مشترکی با ایالات‌متحده برگزار کرده‌است که هزاران سرباز و نیروی دریایی را چندین بار در سال و همچنین چندین کشتی دریایی آمریکایی به این کشور آورده‌است .
در حالی که اکثر فیلیپینی‌ها دیدگاه‌های مثبت درباره آمریکا دارند ، طبق نظرسنجی‌ها ، برخی هنوز در مورد ارتش آمریکا تردید دارند .
در مانیل ، مخالفان این توافقنامه روز سه‌شنبه در خارج از دادگاه عالی گرد هم آمدند و نشانه‌هایی مبنی بر " دفاع از حاکمیت ما " را در دست داشتند . " برخی امیدوارند که انتخابات ریاست‌جمهوری در ماه مه تغییری در سیاست ایجاد کند ، اگرچه متخصصان گفته‌اند که این تصمیم دادگاه عالی را بعید است .
رناتو M می‌گوید : " ایالات‌متحده می‌خواهد یک قدرت آرام باقی بماند و از فیلیپین به عنوان یک سکوی پرتاب برای مداخله نظامی و طرح توان در منطقه استفاده کند . " Reyes جونیور یک رهبر بایان ، یک گروه چپ چپ که با مشارکت نظامی ایالات‌متحده در کشور مخالف است، در بیانیه‌ای اعلام کرد .
مخالفان این توافقنامه گفتند که این توافقنامه خلاف قانون اساسی است ، زیرا این یک پیمان است و مورد نیاز کنگره است .
رنه Augusto V گفت : " ما باید با و برای مردم یک دولت داشته باشیم . " Saguisag یکی از گروهی از سناتورهای سابق بود که به اخراج نیروهای آمریکایی رای دادند و از دادگاه عالی خواستند تا این توافقنامه را مسدود کند .
وکلای دولت مدعی شدند که این توافقنامه نیازمند تایید مجلس سنا نیست زیرا شامل پایگاه‌های دائمی نظامی نمی‌شود .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .


منبع سایت سربازی

بهترین زمان سفر به فیلیپین

فیلیپین بیشتر به خاطر بودن در خط استوا یک پوشش گیاهی استوایی دارد. به همین دلیل همیشه سرسبز و خوش آب و هواست. معمولا آب و هوای جزایر فیلیپین گرم بوده، میتوان گفت گرم ترین روزهای سال برای ماه های مارچ و می است. شروع بارندگی ها از ژوئن تا اکتبر بوده و اگر سردترین روزهای فیلیپین را میخواهید، نوامبر تا فوریه را میتوان نام برد. بهترین زمان سفر به فیلیپین با توجه به قرار داشتن این کشور در خط استوا، از نوامبر تا فوریه یعنی از ماه ها آبان تا بهمن بوده که آب و هوایی مناسب و متعادل دارد.

فیلیپین (Philippines) یک مجمع الجزایر در جنوب شرقی آسیا است که با بیش از هفت هزار جزیره بین دریای فیلیپین و دریای چین در شرق آسیا قرار دارد. فیلیپین دارای جزایر شگفت انگیزی است وا این رو هرساله گردشگران زیادی از سراسر جهان به این کشور سفر میکنند. فیلیپین کشوری گرمسیری دریایی است که در بیشتر بخش های آن سطح رطوبت هوا زیاد است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.