چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مالیات

۲,۰۸۹ بازديد
مالیات را افزایش می‌دهید ؟ صحبت با دونالد ترامپ توسط دونالد ترامپ
دونالد ج . ترامپ در روز شنبه در " نشویل " در فدراسیون ملی مجامع جمهوری‌خواه سلفی گرفت .
اعتبار
مارک فری / خبرگزاری آسوشیتد پرس
تصویر
دونالد ج . ترامپ با یک بادبزن در روز شنبه در فدراسیون ملی مجامع جمهوری خواهان سلفی گرفت .
نویسنده : آلن Rappeport
۳۱ اوت ۲۰۱۵
واشنگتن - برای سال‌ها ، جمهوریخواهان با وعده کاهش مالیات و تقویت تجارت برای تحریک رشد اقتصادی ، برای تعهد وفاداری به یک مدل Reaganesque از محافظه‌کاری که تا حد زیادی the حزب تبدیل شده‌است ، رقابت کرده‌اند .
اما این چرخه انتخابات ، کاندیدای ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواه که در حال حاضر پیشرو بسیاری از نظرسنجی‌ها می‌باشد ، رویکرد متفاوتی اتخاذ می‌کند و اعصاب برخی از حامیان سنتی حزب را به صدا در می‌آورد .
این کاندیدا ، دونالد ج . ترامپ برای ایجاد انگیزه تحریک‌کننده ، به مبهم کردن مجموعه‌ای از اعتقادات کمک کرده‌است : اینکه او مالیات‌ها را در برخی مناطق خاص افزایش خواهد داد ، به خصوص در شرکت‌هایی که معتقد است در بهترین منافع ایالات‌متحده عمل نمی‌کند .
در هفته‌های اخیر ، آقای ترامپ تهدید کرده‌است که تعرفه‌های شرکت‌های آمریکایی را که کارخانجات خود را در کشورهای دیگر قرار می‌دهند ، تحمیل می‌کند . او پیشنهاد داده‌است که مالیات را بر جبران خسارت مدیران صندوق سرمایه‌گذاری افزایش دهد . و او قول داده‌است که قوانینی را تغییر دهد که به شرکت‌های آمریکایی اجازه می‌دهد تا از نرخ‌های مالیاتی ارزان‌تر با استفاده از ادغام‌های انجام‌شده در خارج از ایالات‌متحده بهره‌مند شوند .
advertisement
با وحشت از اینکه این ایده‌ها ممکن است با برخی از رقبای جمهوری‌خواه آقای ترامپ به وجود آید ، همانطور که سیاست‌های مهاجرتی او - باشگاه رشد ، یک کانون فکری ضد مالیاتی ، یک تیم از اقتصاددانان را کنار هم می‌کشد تا پیشنهادها او را بررسی کرده و تاثیر اقتصادی را در صورت انتخاب او محاسبه کند .
دیوید مکینتاش ، رئیس باشگاه رشد ، گروهی که نامزدهای جمهوری‌خواه به طور معمول به دادگاه اعتراض می‌کنند ، گفت : " همه اینها سیاست‌های ضد رشد هستند ، اما اگر آن‌ها سیاست‌هایی هستند که او اجرا می‌کند ، اقتصاد را به زمین خواهند راند ، و صراحتا ً فکر می‌کنم که این کار منجر به از بین رفتن مشاغل خواهد شد ."
مساله مالیات به عنوان درآمد معمولی ، غرامت مدیران صندوق سرمایه‌گذاری - سهم سود سرمایه‌گذاری شناخته‌شده - که به عنوان منافع انجام‌شده - در طول انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۲ شناخته شده‌است . افشای مالی آشکار کرد که میت رامنی ، نامزد جمهوری‌خواه ، در طول سال‌ها نرخ مالیات نسبتا ً کمی را پرداخت کرده بود، زیرا درآمد بازنشستگی را به گونه‌ای از "بین کپیتال "، یک شرکت دارایی خصوصی به دست می‌آورد .
مدیران سرمایه‌گذاری به طور کلی تنها ۱۵ تا ۲۰ درصد از سود حاصل از سود حاصل از دارایی‌های مشتریان خود را پرداخت می‌کنند ، رفتاری که دموکرات‌ها اغلب استدلال می‌کنند فقر نابرابری را تقویت می‌کند. آقای ترامپ از مدیران صندوق می‌خواهد که " پول خود را پرداخت کنند ."
Editors
چگونه شهرها از طریق Fining فقرا پول بدست می‌آورند
ایالات‌متحده ۸ میلیارد دلار برای نیروی هوایی افغانستان اختصاص داد . هنوز Struggling .
طالبان با " مبارزه من " : با افراد هنگ بعد از گذشت زمان چه کار باید بکنند ؟
برنده مسابقه ریاست‌جمهوری چه کسی است ؟
تاریخ نشان می‌دهد که نامزد احتمالی هر یک از طرفین از سال ۲۰۱۵ در یکی از دو یا سه موقعیت برتر ، همان طور که توسط endorsements ، جمع‌آوری بودجه و اخذ رای اندازه‌گیری می‌شود ، پدیدار خواهد شد .
۱۶ سپتامبر ۲۰۱۵
ایده‌های آقای ترامپ جدید نیستند . وزارت خزانه‌داری آمریکا از بازبینی دقیق قانون مالیات شرکتی حمایت می‌کند که شامل مالیات پوشش ریسک و جبران سرمایه خصوصی به عنوان درآمد معمولی و تغییرات فراگیر در راه شرکت‌های آمریکایی می‌شود که در خارج از کشور مالیات می‌گیرند . نماینده پل D . رایان از ویسکانسین ، رئیس کمیته راه و وسایل مجلس ، مصمم است که در پاییز جاری مالیات شرکتی خود را تولید کند که بخشی از آن برای تامین مالی یک بزرگراه بلند مدت و صورت‌حساب زیرساخت است . و او حمایت رئیس‌جمهور اوباما و سناتور راب پورتمن ، جمهوری‌خواه اوهایو ، و چاک شومر ، دموکرات نیویورک را دارد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.