پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

مبارزه

۲,۰۷۱ بازديد
وی گفت : " ما در مبارزه با تروریسم با ما در مبارزه با تروریسم مبارزه کردیم چرا که تروریست‌ها فاقد جمعیت یا خاک برای حفظ خطر هستند . قاری کوری , یک مقام ارشد شورای امنیت ملی و یکی از مقامات وزارت امور خارجه در زمان ریاست‌جمهوری جورج دبلیو . دولت بوش که اکنون معاون مدیر کل موسسه بین‌المللی مطالعات استراتژیک در لندن است .
بنا بر این پنتاگون اکنون راهی برای ایجاد پویایی بازدارنده یافته‌است . "
این بررسی همچنین به " نگرانی خاص " در مورد " گسترش تهدیدات در فضا و فضای مجازی " به سیستم‌های فرماندهی و کنترل زرادخانه هسته‌ای آمریکا اشاره می‌کند که این بررسی به عنوان " میراث جنگ سرد " شناخته می‌شود . " این آخرین هشدار در یک گروه موسیقی رو به رشد بود که شبکه‌های واکنش هسته‌ای ممکن بود خود را از کار انداخته و یا داده‌های نادرست را در یک رستوران تغذیه کنند .
تا کنون , تمام دشمنان برجسته ایالات‌متحده - از جمله روسیه , چین , کره‌شمالی و ایران - به خوبی از نوع افرادی که می‌توانند واکنش شدیدتری نشان دهند , توقف کرده‌اند .
روس‌ها بدافزار را " انرژی سیاه " در سیستم‌های تاسیساتی آمریکا قرار داده‌اند , اما هرگز سعی در ایجاد خاموشی بزرگ ندارند . آن‌ها زیردریایی‌های برش کابل را در امتداد مسیر خطوط فیبر نوری اعزام کرده‌اند که قاره‌ها را متصل می‌کنند , اما آن‌ها را قطع نمی‌کنند . کره‌شمالی به شرکت‌هایی مانند سونی حمله کرد و از آن برای ایجاد آشوب در سیستم مراقبت‌های بهداشتی بریتانیا استفاده کرد , اما هرگز به طور مستقیم به آمریکا منتقل نشد .
با این حال , این سند تصدیق می‌کند که استراتژی‌های آمریکا , روسیه و چین در سال‌های اخیر به روز شده‌اند تا بازتاب این واقعیت باشند که هر گونه درگیری با حمله صاعقه به سیستم‌های فضایی و ارتباطی آغاز خواهد شد . به عنوان مثال , در دوران حکومت اوباما , یک برنامه سری که به نام " نیترو زئوس " نامگذاری شده‌است , در مذاکرات این رویداد با ایران شکست خورد و واشنگتن به جنگ با تهران رسید .
کانون توجه مردم در سیاست ما . گفتگویی با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنما از طریق چرخه خبری بی‌انتها , به شما می‌گوید که واقعا ً چه چیزی باید بدانید .
تفاوت‌های دیگری نیز با سیاست دولت اوباما وجود دارد .
این پیش‌نویس شامل تولید نسل جدید سلاح‌های هسته‌ای کوچک و کم بازده است که برخی از آن‌ها در طول دوره اوباما تحت توسعه بوده‌اند . برخی کارشناسان هشدار می‌دهند که چنین سلاح‌های کوچک می‌تواند وجه تمایز میان سلاح‌های هسته‌ای و غیر هسته‌ای را محو کند و در نتیجه , استفاده از آن بیشتر وسوسه‌انگیز باشد .
و مشخص می‌کند که روسیه اولین اژدر هسته‌ای خود را آزمایش می‌کند , یکی از مقامات آمریکایی اعتقاد دارد که به طور گسترده توسط هوش مصنوعی هدایت خواهد شد حتی اگر ارتباطات با مسکو پایان‌یافته باشد . این اولین اعلام عمومی واشنگتن در مورد چنین سلاح زیر دریایی بود , که یک نمونه اولیه از آن بود که اولین بار در دهه ۱۹۷۰ توسط آندری شوچنکو , فیزیکدان , در میان مشهورترین مخالفان اتحاد جماهیر شوروی , پیش‌بینی شده‌بود .
توسعه اژدر توسط دولت اوباما شناسایی شد و به طور گسترده‌ای در محافل وزارت دفاع مورد بحث قرار گرفت اما هرگز به طور علنی توسط پنتاگون به عنوان یک تهدید احتمالی در آینده مطرح نشد .
ترامپ به ندرت از رئیس‌جمهور ولادیمیر v انتقاد کرده‌است . پوتین از روسیه برای تهاجم روسیه به سراسر جهان استفاده می‌کند. اما اسناد پنتاگون اقدامات مسکو را چنان بی‌ثبات توصیف می‌کند که ممکن است ایالات‌متحده مجبور به کاهش تعهد اوباما برای کاهش نقش و اندازه زرادخانه هسته‌ای آمریکا شود .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.