دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

مجله ووگ

۱,۹۴۵ بازديد
او برای یکی از ویژگی‌های اخیر مجله ووگ به نام " Vision Save " ( cover Leibovitz of ) نشست و گفت : " چشم‌انداز ۲۰۲۰ : همه چشم‌ها در *******sten Gillibrand " ، تیک دت در مکان‌های عمومی ، تیک مکرر در حرفه خود - به تازگی به عنوان یک brashness برای تطابق با این دوران Trumpian مورد لعن و نفرین قرار گرفته‌است .
Ms. Gillibrand در سه چهارم نخست سال ۲۰۱۷ از افرادی که کم‌تر از ۲۰۰ دلار درآمد داشته‌اند و بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در طی هشت سال گذشته از چنین اهداکنندگان استفاده کرده بود ، یک شبکه پر رونق از اهدا کنندگان کوچک را پرورش داد . این پول در سه چهارم نخست سال ۲۰۱۷ از افرادی که کم‌تر از ۲۰۰ دلار درآمد کسب کردند . گوگل جستجو به دنبال " گیلیبرند ۲۰۲۰ " گاهی با تبلیغات برای خواندن وب سایت کمپین خود در صدر قرار می‌گیرد .
ربکا کاتز ، یک استراتژیست دموکرات و دستیار سابق سناتور هاری رید از نوادا ، گفت : " او از مردان قدرتمندی استفاده می‌کرد و تجاوز و تجاوز جنسی را مدت‌ها قبل از آن فرا می‌خواند . "
خانم گیلیبرند همچنین به نظر می‌رسد مشتاق رسیدن به audiences سیاه است که برای هر نامزد ریاست‌جمهوری دموکرات مرکزی هستند . او اخیرا ً در برنامه‌های دو شخصیت در جامعه آفریقایی - آمریکایی ظاهر شده‌است : DeRay mckesson ، فعال تاثیر گذار به لک ، و Zerlina ماکسول یکی از دستیاران سابق خانم کلینتون که در حال حاضر مشغول برنامه‌ریزی پیشرفته سیریوس XM هستند.
خانم ماکسول گفت : " اگر شما یک دموکرات هستید و می‌خواهید در سال ۲۰۲۰ نامزد ریاست‌جمهوری شوید و شما واقعا ً با رای دهندگان سیاه‌پوست رقابت نکنید ، شما قصد دارید دست از دست بدهید " .
این هفته ، خانم گیلیبرند با کمک آقای ترامپ با همه درگیر شد .
پاسخ تویی‌تر او ، که او در یک تماس تلفنی با دستیاران خود به هنگام بیرون آمدن از یک مطالعه انجیل دو حزبی نوشت ( " شما نمی‌توانید من را ساکت کنید" ، این سوال شروع شد ) ، که به طور گسترده در باب شغل او به اشتراک گذاشته شد .
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
امضا
شما نمی‌توانید مرا ساکت کنید یا میلیون ‌ها زن که از حاشیه رانده شده‌اند تا درباره نامناسب و شرم الشیخ که شما به دفتر بیضی خود آورده بودید صحبت کنید . https: / /t.co / UbQZqubXZv
کریستن Gillibrand ( @ SenGillibrand ) در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۷
تا روز بعد ، بیش از شش برابر انفجار اولیه اقای ترامپ بود .
خانم گیلیبرند در یک مصاحبه گفت : " من فکر می‌کنم که کل جهان اکنون برای این گفتگو آماده است . و من فکر می‌کنم که این موضوع واقعا ً با انتخاب رئیس‌جمهور ترامپ به وجود آمده‌است ."
advertisement
خانم گیلیبرند به طور جهانی در کاپیتول محبوب نیست ، جایی که مخالفان نزدیک به بس‌تر او حتی نامزد ریاست‌جمهوری ترامپ با rolls از برخی از همسالان روبرو شدند .
لحظه‌ای او در صحنه مرکزی از برخی دیگر اعضای انجمن به اصطلاح معروف ۲۰۲۰ تبعیت می‌کند ، همانطور که برخی در کاپیتول هیل the را عجیب نامیده‌اند .
سناتور الیزابت وارن از ماساچوست عبارت او را در ماه فوریه دریافت کرد، تواضع سناتور میچ مک کانل ، رهبر اکثریت جمهوری خواهان، که منجر به سکوت رسمی او برای impugning یکی از همکاران مجلس سنا شد ، با این وجود او اصرار داشت که " آقای مک کانل از خانم وارن شکایت داشت .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.