چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

محاکمه ۱۰ دقیقه ای

۲,۰۸۰ بازديد
محاکمه ۱۰ دقیقه‌ای ، حکم اعدام : عدالت عراق برای عراق و شام
افرادی که در حال فرار از درگیری‌هایی بین نیروهای امنیتی عراق و دولت اسلامی در موصل در سال گذشته بودند . عراق هزاران جنگجو ، کارمندان و خانواده‌هایشان را در نبرد با the itCreditIvor Islamic برای نیویورک‌تایمز دستگیر کرد .
نوشته مارگارت Coker و Falih حسن
۱۷ آوریل ۲۰۱۸
بغداد - این زن خانه‌دار ۴۲ ساله دو دقیقه فرصت داشت تا از خود در برابر اتهامات حمایت از دولت اسلامی دفاع کند .
امینه حسن ، یک زن ترکیه‌ای در یک abaya سیاه‌پوست ، به قاضی عراق گفت که او و خانواده‌اش به طور غیرقانونی وارد سوریه و عراق شده‌اند و مدت بیش از دو سال در کشور اسلامی به نام خلیفه‌گری زندگی کرده‌اند . اما وی افزود : " من هرگز از دولت اسلامی پول نگرفته بودم . من پول خودم را از ترکیه آوردم ."
دادگاه ۱۰ دقیقه قبل از اینکه قاضی او را اعدام کند به مدت ۱۰ دقیقه به طول انجامید .
یک زن دیگر به دادگاه وارد شد . بعد یکی دیگر و دیگری .
در عرض دو ساعت ، ۱۴ زن محاکمه و محکوم شدند و محکوم به مرگ شدند .
خط مونتاژ قضایی عراق از زمانی که پیروزی‌های میدان جنگ بر دولت اسلامی در سال گذشته منجر به دستگیری هزاران جنگجو ، کارمندان و اعضای خانواده شد ، بی‌رحمانه عقاید تروریستی را سرکوب کرده‌است . مقامات آن‌ها را به کمک به حمایت از قانون سه‌ساله پر پیچ‌وخم این گروه نسبت به تقریبا ً یک سوم کشور متهم کرده‌اند .
تبلیغ
در حالی که میلیون ‌ها نفر از عراقی‌ها برای رهایی از خونریزی و نابودی این دوره تلاش می‌کنند ، نخست‌وزیر حیدر al حمایت عمومی گسترده‌ای را برای وادار کردن وی به افزایش تعقیب قانونی و برای مجازات تا حد کامل قانون ، که در عراق به معنای اعدام است ، پیدا کرده‌است .
سرلشکر یحیی رسول ، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق ، گفت : " این جنایتکاران دولت اسلامی مرتکب جنایت علیه بشریت و علیه مردم ما در عراق ، در موصل و صلاح‌الدین و انبار ، همه جا می‌شوند ."
مردان آواره اهل Hawija در مرکز غربالگری کردی در Dibis ، عراق ، سال گذشته . افسران اطلاعات کرد تلاش کردند تا افرادی را که با دولت اسلامی بودند را از بین ببرند و هویت او را فاش کنند .
مقامات اطلاعاتی عراق می‌گویند که بازداشت شدگان با ارزش بالا ، افراد متهم به دست داشتن در حملات تروریستی خاص ، به طور جداگانه از اکثریت زندانیان که مظنون به داشتن چرخ‌دنده‌های سطح پایین در بوروکراسی دولت اسلامی بودند ، برگزار می‌شوند .
بایان Hadli ۳۶ ساله اهل روستای of است . او در یک پل بزرگ در نزدیکی شهر Dohuk عراق زندگی می‌کند . دختر بزرگ او ، Bushara ، در دولت اسلامی شام و شام ربوده شده‌است . پدر خانواده گم شده‌است . کردستان عراق ، ۲۰۱۴ .
بایان Hadli ۳۶ ساله اهل روستای of است . او در یک پل بزرگ در نزدیکی شهر Dohuk عراق زندگی می‌کند . دختر بزرگ او ، Bushara ، در دولت اسلامی شام و شام ربوده شده‌است . پدر خانواده گم شده‌است . کردستان عراق ، ۲۰۱۴.Cred ، Lam Hien / خبرگزاری vu
درگیری اخیر به آقای لام زمانی را به یاد می‌آورد که در طی سفرها در مناطق خارج از منطقه کردی حس دوستی و امنیت را از دست داد که در میان مردم کرد احساس کرده بود . بعد از این که دو بمب در شهر صدر بغداد در سال ۲۰۱۳ منفجر شد و اجساد در حین کار خیابان‌ها را ویران کردند، آقای لم با بی‌میلی از کشور گریخت .
آقای لم گفت : " وقتی درگیر روح کردی یا دوستی شدی ، بیرون رفتن بسیار مشکل است ."
او به زودی به اربیل بازگشت .
کنت R . روزن ، یک دستیار ارشد خبری در تایمز ، یک مرکز پولیتزر در گزارش مربوط به بحران پولیتزر و محقق تحقیق در موسسه شوستر برای روزنامه‌نگاری تحقیقی است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.