سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

مدرسه ترامپ

۲,۱۱۶ بازديد
دونالد ترامپ مدرسه خود را به خدمت نظامی در کتاب تشبیه کرده‌است.
دونالد ترامپ در ماه گذشته در کارولینای جنوبی تحصیلات خود , زندگی کاری , ازدواج و کودکی را در مصاحبه‌های گسترده‌ای با مایکل دی " آنتونیو در بیوگرافی " توصیف کرد . "
اعتبار
تراویس برای نیویورک‌تایمز
تصویر
دونالد ترامپ در ماه گذشته در کارولینای جنوبی تحصیلات خود , زندگی کاری , ازدواج و کودکی را در مصاحبه‌های گسترده‌ای با مایکل دی " آنتونیو در بیوگرافی " توصیف کرد . " داو داو " برای نیویورک‌تایمز
نویسنده : مایکل جکسون
ای .
دونالد جی . ترامپ که در بیشتر جنگ ویتنام پیش‌نویس قانون را دریافت کرده بود, به نویسنده نامه آینده گفت که " همیشه احساس می‌کرد که در ارتش هستم " به خاطر تحصیلات او در یک مدرسه شبانه‌روزی با موضوع نظامی .
آقای ترامپ گفت که تجربه او در آکادمی نظامی نیویورک , دبیرستانی که والدینش او را برای اصلاح رفتار ضعیف فرستاده بودند , به او آموزش نظامی بیشتری نسبت به بسیاری از افراد ارتش داد . "
این ادعا ممکن است ابرو‌ها را بالا ببرد , اما ترامپ که اکنون نامزد ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواه است , هرگز در ارتش خدمت نکرده و سناتور جان مک کین از آریزونا را به خاطر اسارت چند سال در طول جنگ ویتنام مورد تمسخر قرار نداده است.
ترامپ در ماه جولای گفت : " او قهرمان جنگ نیست . " او قهرمان جنگ است زیرا دستگیر شده‌است . من مردم را دوست دارم . "
تبلیغات
آقای ترامپ تحصیلات , زندگی کاری , ازدواج و کودکی را در مصاحبه‌های گسترده‌ای با " مایکل دی " آنتونیو , روزنامه‌نگار سابق برنده جایزه پولیتزر , توصیف کرد . زندگی‌نامه آنتونیو ترامپ , " هرگز به اندازه کافی : دونالد ترامپ و پی‌گیری موفقیت " منتشر خواهد شد .
در این کتاب , آقای ترامپ به عنوان مردی ظاهر می‌شود که تا حد زیادی از دوران کودکی اش در منطقه ملکه‌های ثروتمند جامائیکا , که در آن پدر سختگیر , فرد ترامپ , او را در ارتقا خود آموزش‌دیده و یک عمر مبارزه را تشویق کرده‌است . ترامپ ارشد , یک توسعه دهنده املاک , به پسرش توصیه کرد که " قاتل باشد " و به او گفت : " شما پادشاه هستید . "
ترامپ به نحوی فراموش‌نشدنی به " آنتونیو دی " گفت : " وقتی من در کلاس اول به خودم نگاه می‌کنم و حالا به خودم نگاه می‌کنم , اساسا ً همین طور است . "
امضا برای سیاست با مونا لیزا
کانون توجه مردم در سیاست ما . گفتگویی با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنما از طریق چرخه خبری بی‌انتها , به شما می‌گوید که واقعا ً چه چیزی باید بدانید .
ثبت‌نام
مایکل ترامپ در حال ژست دهی با یک هلیکوپتر بدون سرنشین در منهتن است . زندگینامه‌نویس با وجود سبک زندگی پر زرق و برق خود , سخاوت غیرمنتظره خود را نشان داده‌است .
اعتبار
(ویلبر ) / اسوشیتد پرس
تصویر
مایکل ترامپ در حال ژست دهی با یک هلیکوپتر بدون سرنشین در منهتن است . زندگینامه‌نویس با وجود سبک زندگی پر زرق و برق خود او را پیدا کرده‌است .
او گفت : " خلق و خوی آن متفاوت نیست . "
اشتیاق ترامپ با برنده - در هر چیزی و همه چیز , بزرگ یا کوچک - بر جوانان او غالب است . مربی او در آکادمی نظامی نیویورک , تئودور آدورنو , حتی پس از آن , او را ترامپ نامید . "
زمانی که همکلاسی‌های دبیرستان آقای ترامپ برای رژه روز کلمبوس در شهر نیویورک حاضر شدند , انتظار داشتند که گروهی از دختران کاتولیک رومی که از آن‌ها جلوتر بودند را پیدا کنند . آقای ترامپ اعلام کرد که از این مشکل مراقبت خواهد کرد . وقتی او چند دقیقه بعد برگشت , پس از مذاکره با یک معامله ترامپ , دانشجویان افسری در صف رژه قرار گرفتند .
تبلیغات
او گفت : " آقای ترامپ فقط می‌خواست اول باشد , در همه چیز , و می‌خواست مردم بدانند که او اول است . "
مطبوعات مارتین مارتین " نسخه قبلی این کتاب را به نیویورک‌تایمز ارائه کرد و " آنتونیو دی " گزیده‌ای از مصاحبه خود با آقای ترامپ را تهیه کرد . ( نویسنده با الکساندر ترامپ بیش از شش ساعت مصاحبه کرد . او نوشت که جلسات به طور ناگهانی پایان یافت , پس از اینکه ترامپ فهمید که " آنتونیو d " با دشمن دیرینه ترامپ صحبت کرده بود . )


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.