جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

مرز مقدونیه

۱,۹۹۶ بازديد
در طول مرز در مقدونیه , بشار اسد با مخالفت دیدار کرد , و رئیس‌جمهور سباستین ایوانوف گفت که این توافقنامه را امضا نخواهد کرد . او گفته‌است که رفراندوم را در پاییز برگزار خواهد کرد .
جمعه محمداف روز شنبه گفت : " با امضای توافقنامه میان مقدونیه و یونان , همه منفعت خواهند برد . "
وزیر امور خارجه مقدونیه , نیکولا , گفت که این قرارداد راه را برای پیوستن به ناتو و اتحادیه اروپا هموار خواهد کرد .
ما نیروهایی داریم که برای آینده می‌جنگند , ما نیروهایی داریم که برای گذشته می‌جنگند . " " ما نمی‌توانیم گذشته را تغییر دهیم , ما می‌توانیم آینده را تغییر دهیم . "
انتخاب ویراستاران
هری رید چند کلمه‌ای برای واشنگتن دارد
معضل چاقی مفرط
بعد از بیش از دو دهه کار , یک انجیل عبری جدید برای رقابت با پادشاه جیمز
تبلیغات
یک فرآیند تصویب ماه‌ها طول خواهد کشید .
در مقدونیه , تصویب پارلمان , رفراندوم و اصلاح قانون اساسی برای تغییر نیاز است . اگر ایوانوف از امضای قرارداد امتناع کند , برای رای‌گیری دوم به پارلمان فرستاده خواهد شد . اگر دوباره بگذرد , رئیس‌جمهور باید آن را امضا کند .
در یونان , معامله تنها پس از تکمیل بخشی از این فرآیند در پارلمان صورت می‌گیرد .
تظاهر کنندگان به پلیس ضد شورش در طی تظاهرات علیه توافق رسیدند که یونان و مقدونیه برای حل اختلاف بر سر نام جمهوری یوگسلاوی سابق در آتن در شهر آتن به راه انداختند .
یک رای به نفع دولت رای به نفع تغییر نام داد .
او به قانونگذاران گفت : " امروز همه آینده کشور را گرو گذاشته‌اید . "
یکی از دستیاران ارشد سابق ترامپ گفت که حتی پس از بمباران پایگاه , رئیس‌جمهور مکررا ً در جلسات اداری ریاست‌جمهوری با موضوع عقب‌نشینی کامل نیروهای آمریکایی بازگشته است و علاقه‌ای اندک به بحث‌های مربوط به این موضوع دارد که این امر می‌تواند نشان‌دهنده ضعف در روسیه یا ایران باشد.
در واقع , همان طور که روز دوشنبه , همانطور که آقای ترامپ در فکر خارج شدن از کشور بود , وزارت امور خارجه اصرار داشت که اگر آمریکا قصد خروج از آمریکا را داشته باشد , آمریکا قصد خروج از کشور را ندارد .
جیمز اف . جفری , نماینده ویژه ایالات‌متحده در سوریه , در سخنرانی در شورای آتلانتیک در واشنگتن گفت :
تبلیغات
همانطور که مشخص شد , بشار اسد فقط باید یک ماه صبر کند تا عقب‌نشینی آمریکا کامل شود .
جفری جفری , در سخنرانی خود در این هفته , یک مورد پر شور را مطرح کرد که جنگ داخلی در سوریه تنها در حدود نیم‌میلیون نفر کشته نشده است .
او با آمریکایی‌ها , روس‌ها , ایرانی‌ها , ترک‌ها و اسرائیلی‌ها درگیر شد . او گفت هر سیاست آمریکایی نمی‌تواند تنها بر تضاد داخلی تمرکز کند . او بعدها اضافه کرد که " ایران باید از آنجا خارج شود . "
با این حال , به نظر می‌رسد که رئیس نهایی جفری تا حد زیادی نسبت به ژئوپلیتیک باقی مانده در سوریه و یا استفاده از هر گونه قدرت نفوذ آمریکا برای شکل دادن حوادث در آنجا بی‌علاقه است . نیروهای آمریکایی , در دیدگاه ترامپ , باید به سواحل آمریکا باز گردند , جایی که می‌توانند با سلاح‌های جدید سیخ شوند - اما تنها کسانی که وارد ایالات‌متحده می‌شوند و به دنبال آسیب رساندن به شهروندان خود هستند.
این نمایی از قدرت جهانی است . و این امر تا حد زیادی مشرف به این است که چگونه گروه‌های تروریستی در خارج از دمشق بمب‌هایی می‌سازند که می‌توانند به هواپیما منتقل شوند , یا اینکه چگونه ارتش تازه احیا شده سوریه , تیم بشار اسد برای هک کردن ایالات‌متحده از دور , ممکن است بدون قدم گذاشتن به خاک آمریکا تخریب شود .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.