جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مریوت

۲,۰۹۶ بازديد
و Marriott نیز برای مدیریت هتل‌های لوکس جدید صف کشیده‌اند . در بهار ۲۰۱۴ در کردستان عراق تور ۱۵ نفره داشت که بلیط روزه‌ای ۱۱ روزه را رزرو می‌کرد و در واقع مقداری پول درمی‌آورد .
سیستم خنک‌کننده زیر آبشار "گالی علی Begg " را خاموش می‌کند .
اعتبار
مارک ادوارد هریس
تصویر
سیستم سرمایش را در زیر فرش "گالی علی Begg " ، ادوارد هریس ، آغاز کرد.
بعد ، شام و شام حاضر شد .
ستیزه جویان از دجله وارد کردستان شدند و وارد کردستان شدند . آن‌ها آنقدر به دروازه‌های شهر اربیل نزدیک شدند که حتی آقای Schute هم نگران بود . شرکت‌های گردشگری تعطیل شدند . هفتاد هتل بسته شدند. بسیاری از پروازها متوقف شدند " آقای لیتون گفت : " ما آخرین افراد ایستاده بودیم . "
تبلیغ
اما در تمام این ساله‌ای وحشتناک ، مردان پشت صحنه کار می‌کردند ، با قانونگذاران صحبت می‌کردند و کتاب راهنمای جامع و جامع را برای این منطقه چاپ می‌کردند . به محض این که شام و شام به پایان رسید ، آن‌ها از ادوارد هار یس مطلع شدند .
او گفت : " به عنوان یک تاریخ وست پوینت با یک نقطه نرم برای فلز سنگین ، آقای Schute قبل از اینکه در آوریل ۲۰۰۳ به عراق احضار شود ، یک گردان ارتش ذخیره ارتش ایالات‌متحده بود " . به زودی او به عنوان افسر ارشد آمریکایی در کردستان به عنوان نجات‌دهنده خود تبدیل شد ؛ تا این روز کردها - که آمریکایی‌ها را به عنوان نجات‌دهنده خود برای برکناری صدام‌حسین می‌بینند - او را در خیابان می‌شناسند و از او عکس می‌گیرند . وقتی سفرش به پایان رسید ، اقای Schute کم‌کم نگران شد .
او گفت : " انگار حفره‌ای در من وجود داشت . من می‌خواستم بمانم ."
در حال حاضر ، جنگ با عراق و شام همچنان در حال کاهش بود . به زودی ما شاهد انفجار یک بمب ۵۰۰ پوندی بودیم که بر روی پایگاه اخیر ستیزه جویان در موصل منفجر شد و یک ابر قارچ بزرگ را بر روی شهر پرتاب کرد . ضربه مغزی که سنگین و گرد بود ، کیلومترها دور می‌زد . در اینجا در صومعه ، با این حال ، در این روز خوش بهاری ، birdsong کما نه کرد و تنها چیزی که منفجر شد خشخاش بود .
وی افزود که پرداخت ۲۵ دلار بدون توجه به این که آیا این پرونده به درخواست استیناف می‌رود - به سختی تلاش زیادی می‌کند . این هزینه تنها پس از پایان فرجام نهایی پرداخت می‌شود و یا مشتری اجرا می‌شود ، که علی‌رغم تلاش برای تسریع در محاکمات می‌تواند ماه‌ها طول بکشد .
advertisement
پس از اینکه خانم حسن توسط قاضی احمد al محکوم شد ، او به سرعت با بقیه of صرفنظر کرد .
نگار محمد به او گفت که او از همه جنایات دولت اسلامی مبرا است ؛ او در غیر این صورت حکومت می‌کرد .
نازلی به قاضی گفت که شوهرش خانواده‌اش را وادار به رفتن به سوریه کرده‌است . وی گفت که سه تن از فرزندانش در یک حمله هوایی کشته شدند . تنها کسی که زنده مانده بود ، جوان‌ترین فرزند او به نام یحیی بود که بیرون از راهرو منتظر بود .
قاضی Ameri پرسید : " آیا شما بی‌گناه یا بی‌گناه هستید ؟ "
خانم اسماعیل گفت : " من بیگناه هستم . "
قاضی او را به مرگ محکوم کرد .
او گفت : " این یعنی من در نهایت به بهشت خواهم رفت ."
مادر و کودک ، دادگاه را تحت نگهبانی مسلح رها کردند . معلوم نبود چه کار باید کرد .
وقتی خانم حسن صدا زد ، او بچه‌اش را به یکی از بازداشت شدگان دیگر تحویل داد تا به دنبالش بگردد . زنان دیگر زیر لب زمزمه می‌کردند و زمزمه می‌کردند که سعی کنند کودک نوپای مو فرفری او را آرام کنند . بعضی از آن‌ها برای نجوا کردن به نظر می‌آمدند .
وکیل دولت آن‌ها ، علی سلطان ، گفت که او برای محاکمه حاضر نشده است . او گفت که او هیچ دسترسی به شواهد علیه مشتریان خود ندارد زیرا اطلاعات مربوط به تحقیقات تروریسم طبقه‌بندی شده‌است .
برای کودک اتفاق می‌افتد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.