دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

منتقدان دا

۱,۹۵۸ بازديد
اما منتقدان می‌گویند که آزمایش‌ها سرسری در دادگاه‌های ویژه ضد تروریسم ، تماشاگران و بستگان خود و همچنین مبارزان را جارو می‌کنند و بسیاری از آن‌ها را در یک فرآیند بیشتر با مجازات نسبت به عدالت اعدام می‌کنند .
دفتر کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل هشدار داد که نقص‌هایی در فرآیند قضایی به احتمال زیاد منجر به " سقط‌جنین برگشت‌ناپذیر " عدالت خواهد شد .
Editors
یخچال طبیعی هستند . میلیونها Rely که بر روی آب خود تکیه دارند .
تایگر beetles Puritan ، " شکارچیان Vicious " ، ماه مه دوباره شکار کرد
" سند A " : این که مک McKinsey چگونه در یک پرونده رشوه Entangled کار می‌کند .
بازداشت شدگان مظنون به داشتن مبارزان اسلامی در دادگاه در Qaraqosh ، عراق ، سال گذشته . زندانیان پس از محاکمه سریع در دادگاه‌های ویژه ضد تروریستی به اعدام محکوم شده‌اند .
اعتبار
سرگئی Ponomarev برای نیویورک‌تایمز
تصویر
بازداشت شدگان مظنون به داشتن مبارزان اسلامی در دادگاه در Qaraqosh ، عراق ، سال گذشته . زندانیان پس از محاکمه سریع در مرکز ویژه مبارزه با تروریسم ، itSergey itSergey ، برای نیویورک‌تایمز ، به اعدام محکوم شده‌اند .
سازمان دیده‌بان حقوق بشر از عراق به دلیل اتکا به یک قانون کاملا ً گسترده برای رسیدن به حداکثر مجازات اکثر مردم انتقاد کرده‌است .
advertisement
قانون ضد تروریستی ملت اجازه مجازات اعدام برای هر کسی که مرتکب جرم ، تحریک ، طرح‌ها ، امور مالی یا کمک به اعمال تروریستی می‌شود را مجاز می‌شمارد .
Belkis Wille ، محقق ارشد سازمان نظارت بر حقوق بشر عراق ، گفت : " شرایط فردی مهم نیست .
او گفت که نوار پایینی محکومیت تحت قانون همچنین به این معنی است که دادگاه‌ها به بررسی برخی از بدترین جرایمی که گمان می‌رود توسط اعضای دولت اسلامی انجام شده‌باشد ، مانند برده‌داری ، تجاوز یا کشتار غیر قانونی ، نیست .
عبدالستار al ، یک قاضی و سخنگوی وزارت دادگستری ، گفت : " وزارت دادگستری عراق چنین انتقادها را رد می‌کند و تمامیت قضات خود و استانداردهای آن را در رابطه با آن تعریف می‌کند " اگر شواهدی وجود داشته باشد ، مظنونان دستگیر می‌شوند و اگر مدرکی وجود ندارد آن‌ها آزاد می‌شوند ."
دولت آمار مربوط به بازداشت شدگان تروریسم را منتشر نکرده است، اما دو نفر با دادگاه که اجازه صحبت با روزنامه نگاران را نداشتند ، اظهار داشتند که در حدود ۱۳۰۰۰ نفر از سال ۲۰۱۷ به ظن داشتن ارتباط با دولت اسلامی بازداشت شده‌اند .
دیده‌بان حقوق بشر در ماه دسامبر تخمین زد که حداقل ۲۰، ۰۰۰ نفر متهم به ارتباط با دولت اسلامی توسط مقامات عراقی دستگیر شده‌اند . ماه گذشته ، اسوشیتد پرس گزارش داد که عراق از سال ۲۰۱۴ حداقل ۱۹۰۰۰ نفر را به اتهام ارتباط با دولت اسلامی یا سایر جرایم مرتبط با تروریسم بازداشت یا زندانی کرده‌است .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
advertisement
بسیاری از این بازداشت شدگان در میدان نبرد دستگیر شدند . برخی از آن‌ها دور از جنگ ، براساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده از informers و بازجویی‌های زندان ، بازداشت شدند .
مردان آواره اهل Hawija در مرکز غربالگری کردی در Dibis ، عراق ، سال گذشته . افسران اطلاعات کرد تلاش کردند تا افرادی را که با دولت اسلامی بودند را از بین ببرند .
اعتبار
برام جانسن / آسوشیتد پرس
تصویر

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.