پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مهاجران در ارتش

۲,۱۶۲ بازديد
اهداف جدید ترامپ : مهاجران در ارتش
نویسنده : راب Cuthbert
۶ ژوئیه ۲۰۱۸
CreditCreditOwen فریمن
این ماه هفتادمین سالگرد دستور اجرایی هری ترومن برای خاتمه تبعیض در ارتش با توجه به " نژاد ، رنگ ، مذهب یا منشا ملی " است .
با این حال در هفته‌های اخیر ، ترامپ نشان داده‌است که ارتش نیز می‌تواند برای خدمت به دستور کار nativist دستکاری شود . وزارت دفاع unconscionably متعهد به کمک به پی‌گرد قانونی و بازداشت پناهجویان شده‌است . و در چند ماه گذشته ، آقای ترامپ و رهبری مدنی ارتش شروع به تخریب یک مسیر شرافتمندانه به شهروندی برای مهاجران در خدمات مسلح ما کرده‌اند .
آقای ترامپ از ارتش به عنوان ابزاری برای جداسازی شهروندان از مهاجرانی که فاقد شهروندی هستند استفاده می‌کند و با انجام این کار ، یکپارچگی ساختاری و اخلاقی نیروهای مسلح را به خطر می‌اندازد . کنگره باید این ابتکار را برای محافظت از هزاران مهاجری که در ارتش ما خدمت می‌کنند و از این فرمانده بیگانه هراسی به فرمانده‌کل خدمت می‌کنند ، به عمل آورد .
در روز پنج شنبه ، آسوشیتد پرس گزارش داد که حداقل ۴۰ سرباز ارتش مهاجر - برخی از کشورهایی که در مورد امنیت ملی صحبت می‌کنند - ناگهان مرخص شدند یا اینکه وضعیت قانونی آن‌ها قبل از اینکه به اندازه کافی خدمت کرده باشند مورد سوال قرار گرفتند . برخی از این مهاجران اکنون اسناد تخلیه را که ناعادلانه و غلط به آن‌ها برچسب خطر امنیتی زده‌است ، حمل می‌کنند . علاوه بر این ، مسیر آن‌ها به سمت شهروندی به تعویق خواهد افتاد ، شاید برای همیشه .
بین ساله‌ای ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۷ - زمانی برای مجازات جنگ‌های نیروهای مسلح - اعضای خدمات ۱۲۵، ۴۵۲ تابعیت داشتند . مثالی که توسط آخرین رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه ما ، جرج دبلیو بوش تعیین شد . بوش ، تضادی شدید با اقدامات آقای ترامپ دارد .
در سال ۲۰۰۲ ، آقای بوش ۱۵۰۰۰ سرباز مهاجر را در مسیری سریع به سمت شهروندی قرار داد . و به زودی پس از آن ، در یک پرونده دردناک ، آقای بوش شهروندی خود را به یکی از مهاجران مارین ، Lance Cpl. ، که در عراق کشته شد ، اعطا کرد .
سرجوخه لاورن، به عنوان یک یتیم در گواتمالا بزرگ شد . وقتی او به بزرگسالی رسید ، بدون مدارک قانونی به آمریکا آمد و ادعا کرد که برای ماندن جزئی است . او وارد سیستم مراقبت و پرورش شد و در نهایت به یک کارت سبز اهدا شد .
بسیاری از داستان‌های آمریکایی - و بسیاری از شغل‌های نظامی - با یک دروغ مانند سرجوخه لاورن Gutierrez شروع شده‌اند . ما اغلب مرگ پدربزرگ و مادر بزرگ و جنگجویان را جشن می‌گیریم که دروغ‌های کوچک را تعریف می‌کنند، قوانینی برای سلامتی بیشتر خانواده - و کشور را می‌شکنند . در حقیقت ، سال گذشته ، دادگاه عالی به اتفاق آرا تصمیم گرفت از آمریکایی‌هایی که در جستجوی شهروندی اظهاراتی نادرست نداشتند ، حمایت کند .
صرف‌نظر از moxie سرجوخه لاورن و سرویس نظامی honorable ، ما می‌توانیم مطمئن باشیم که آقای ترامپ به ما باور خواهد کرد که سرجوخه لاورن یک عامل " هرج و مرج " و " آنارشی " بود که به " infest " آمریکا وارد شد . اگر سرجوخه لاورن Gutierrez ، تحت اداره جدید سیاست‌های امنیت داخلی زندگی کرده بود ، او می‌توانست دولت خود را در پناه خانواده‌ها ببیند و افرادی مانند خود را هدف قرار دهد .
واضح است که نه وزیر دفاع ، جیمز mattis و نه وزیر امنیت داخلی ، *******stjen نیلسن از گسترش سیاست‌های ضد مهاجران خود به ارتش خودداری خواهند کرد . به نفع امنیت ملی و شرافت ، کنگره باید وارد عمل شود .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.