دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

موج خاطرات

۲,۱۳۱ بازديد
یک موج از خاطرات نظامی با شما - آیا …
By BOSMANMARCH ۱۸ ، ۲۰۱۲
کریس کلی ، نویسنده کتاب " Sniper آمریکایی " می‌گوید : " از زمانی که مجبور شدم یک کتاب بخوانم . و شما اولین کسی هستید که من خوانده‌ام " اعتبار براندون Thibodeaux برای نیویورک‌تایمز
اکنون که دخالت آمریکا در عراق و افغانستان در حال کاهش است ، جنگ جویان داستان‌های خود را می‌گویند .
Bookstores با حساب‌های نفر اول که از جنگ‌ها بیرون آمده‌اند ، به خصوص توسط اعضای نیروی دریایی SEAL ، که به ظاهر داخلی به جنگ و نمایش واقعی زندگی واقعی جان می‌دهند ، غرق شده‌اند .
خوانندگان کتاب ، مشتاق به دست آوردن یک نظر در پشت مه جنگ و آماده پذیرفتن داستان‌هایی هستند که شجاعت را به جای رویداده‌ای غم‌انگیز که در گزارش‌ها روزانه گزارش می‌شوند ، در آغوش می‌کشند . با دیدن برخی از این کتاب‌ها به صدر فهرست کتاب‌های پرفروش ، ناشران با عجله عناوین مشابه را امضا می‌کنند که قرار است در سال آینده منتشر شوند .
" ترایدنت " ، زندگینامه جیسون ردمن ، یکی از اعضای نیروی دریایی SEAL ، به طور مفصل ، استقرار چند گانه را ، بهبود از جراحت و وفاداری به ایمان و همسر خود ، به تفصیل شرح خواهد داد . این آلبوم سال آینده توسط ویلیام Morrow ، بخشی از هارپر کالینز منتشر خواهد شد .
کتاب‌های گالری ، که اثر سیمون & شوستر را منتشر می‌کند ، یک کتاب شرح می‌دهد که چطور با اندیشیدن مانند عضوی از نیروی دریایی SEAL ، توسط کید Courtley ، مجری تلویزیون و عضو سابق این واحد ، از شرایط خطرناک عبور کند .
به خواندن داستان اصلی ادامه دهید
اعلان
به خواندن داستان اصلی ادامه دهید
این سرویس‌ها از داستان‌های واقعی زندگی فراتر می‌روند . ناشر اظهار داشت : "در ماه مه ، تامس دان کتاب‌ها ، بخشی از مک میلان ، " تیم SEAL " را به عنوان " تیم SEAL " آزاد خواهد کرد که " با تهدیدهای ماورای طبیعی سر و کار دارد ، درست به عنوان یک مکتب قدرتمند و باستانی که آخرین تلاش خود را در نابود کردن جهان انجام می‌دهد " .
به نظر می‌رسد که این کتاب‌ها بخشی از نسل بعدی نویسندگی هستند که توسط روزنامه نگاران ، مانند " زندگی سلطنتی در شهر زمرد " ، توسط راجیو Chandrasekaran ، در مورد عراق نوشته شده‌است .
در حالی که کتاب‌های مربوط به تاریخ نظامی و نظامی سابقه طولانی در هر دو داستان غیر داستانی و داستانی دارند ، برخی از ناشران می‌گویند که این ژانر هرگز به اندازه الان قابل‌رویت یا محبوب نبوده است .
مارک رزنیک ، سردبیر اجرایی انتشارات سنت مارتین که بهترین تیم فروش را در سال گذشته منتشر کرد ، گفت : " من این نوع کتاب‌ها را به مدت ۱۵ سال انجام داده‌ام ، اما تا به حال این کار را نکرده اند ." شما قرار نیست که ۴۰۰۰۰۰ نسخه از " گروه جلدی شش " را تنها به خوانندگان نظامی بفروشید ."
این کتاب نوشته هاوارد ای . Wasdin و استفن templin ، هنگامی که سال گذشته پس از کشته شدن اسامه بن‌لادن توسط گروهی از نیروی دریایی SEAL به دست آمد ، چنین موفقیتی را به دست آوردند . این گروه در ماه آوریل یک نسخه جوان از بزرگسالان را منتشر خواهد کرد. " من یک تیم SEAL هستم که شش جنگجو هستم ."
هالیوود اخیرا ً با " قانون of " به این جنون افزوده شده‌است ، فیلمی که اعضای واقعی نیروی دریایی SEAL را نشان می‌دهد و در اواخر فوریه در گیشه فروش آخر هفته به شماره ۱ باز شد .
عکس
کتاب کریس کلی که در ماه ژانویه منتشر شد ، به بهترین فروشنده تبدیل شده‌است .
ایجاد تورهای تبلیغاتی برای نویسندگان کتاب‌های نظامی جمعیت زیادی را جذب کرده‌است و افرادی را که معمولا ً کتاب می‌خرند ، مانند مردانی از مناطق روستایی که از طریق رسانه‌های محافظه‌کار در مورد کتاب‌ها شنیده‌اند ، از رادیو و سایت‌های وب مانند military.com صحبت می‌کنند .
" Sniper آمریکایی " نوشته کریس کلی ، یک زندگینامه منتشر شده توسط ویلیام Morrow در ژانویه ، یک نمونه اصلی است . آقای کیل که یکی از اعضای نیروی دریایی SEAL است ، موفقیت خود را به عنوان یک تک‌تیرانداز در عراق توصیف می‌کند ، جایی که او به این ترتیب شورشیان را شکنجه می‌دهد و منجر به کشته شدن سرش می‌شود .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.