جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

نیروی چین

۲,۱۴۱ بازديد
آقای Xi اعلام کرد که قصد دارد نیروهای مسلح چین را تغییر دهد . CreditCreditVideo توسط CGTN
این نظامی است که ، در حالی که هنوز رقیبی برای ایالات‌متحده نیست ، می‌تواند به زودی یکی از آن‌ها باشد .
گزارش سالانه پنتاگون به کنگره در مورد توانایی‌های نظامی چین تاکید می‌کند : " مدرن‌سازی ارتش چین توانایی‌های بالقوه ای برای کاهش مزایای نظامی - نظامی ایالات‌متحده را مورد هدف قرار می‌دهد . "
هزینه‌های نظامی چین ، که به طور رسمی ۱۴۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ است ، هنوز از بیش از ۶۰۰ میلیارد دلار سال گذشته توسط ایالات‌متحده عقب‌افتاده است . این گزارش می‌گوید که با این حال ، چین تقریبا ً سه برابر بیشتر از روسیه خرج می‌کند و انتظار می‌رود بودجه‌های دفاعی سالیانه آن به طور متوسط ۷ درصد افزایش یابد .
advertisement
" اگر من تا سال ۲۰۲۵ به آن نگاه کنم ، و به آمار جمعیتی و وضعیت اقتصادی نگاه می‌کنم ، فکر می‌کنم که چین احتمالا ً بزرگ‌ترین تهدید برای ملت ما محسوب می‌شود ." . پسر رئیس ستاد مشترک ستاد ، در جلسه دادرسی سنا ، شهادت داد .
بزرگ‌ترین چالش‌هایی که برای نوسازی نظامی آقای Xi وجود دارد ، ممکن است شامل به روز رسانی نگرش‌ها و نیز تکنولوژی باشد . این امر می‌تواند سال‌ها طول بکشد تا فرماندهان جدید بر رقابت غلبه کنند و یاد بگیرند که بطور مشترک در مه جنگ کار کنند . اما متخصصان پیش از این به Mr. اعتبار می‌دهند و پیشرفت قابل‌توجهی در ایجاد یک نیروی leaner ، مدرن ، و حرفه‌ای تر ایجاد می‌کنند .
جیمز Mulvenon ، متخصص ارتش چین در شورای بین‌المللی SOS ، شرکتی که خدمات امنیتی و مشاوره را تامین می‌کند ، گفت : " هیچ‌کس نتوانسته بود کمپین مبارزه با فساد را برای مدت ۲۵ سال از مناطق نظامی بیرون بکشد ، اما آن‌ها قادر به تولید این کار سیاسی نبودند . او می‌توانست این کار را انجام دهد ."
" ارتش قوی " ، مجموعه مستند ۸ قسمتی که در هفته‌های اخیر در تلویزیون چین دیده شد ، گفت که آقای Xi باید فورا ً اقدام کند ، زیرا رشوه‌خواری و اختلاس در صفوف برتر روحیه corroded داشتند و آمادگی مبارزه با نبرد در نیروهای مسلح را تهدید کردند .
یک قسمت اعترافات ژنرال گیو و ژو و همچنین یک محوطه لوکس را نشان داد که ژنرال افتاده دیگری به زمین‌بازی خصوصی خود تبدیل شده‌بود .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
قسمت پنجم " ارتش قوی " ، مجموعه‌ای که نشان‌دهنده سختگیری در زمینه مبارزه با فساد در سازمان آزادی‌بخش مردمی " Army.Cred s" توسط دوربین مدار بسته بود.
ون Minggui ، یکی از اعضای ارتش چین ، در این مستند می‌گوید : " مشکلات فساد و سبک کار در نیروهای مسلح فقط آسیب رساندن به تصویر ارتش نبود ، آن‌ها به شدت به روحیه ارتش آسیب رساندند .
برای آقای Xi ، به دست آوردن کنترل محکم‌تر از ارتش می‌تواند به اطمینان از تسلط او بر قدرت در دوره دوم خود به عنوان رهبر و رئیس‌جمهور کمک کند ، که همه آن‌ها مطمئن هستند که در کنگره حزب این ماه و جلسه مجلس بعدی چین در سال آینده شرکت خواهند کرد .
همچنین می‌تواند راهی برای آقای Xi باشد تا نفوذ خود را فراتر از دوره دوم گسترش دهد . دو تن از پیشینیان ، دنگ Xiaoping و جیانگ زیمین خود را بعد از کناره‌گیری از پست‌های رسمی دیگر با حضور در کمیسیون مرکزی ارتش که اکنون آقای Xi رهبری می‌کند ، به کار برد .
advertisement
مجلس این حزب که قرار است در روز ۱۸ اکتبر افتتاح شود ، می‌تواند کمیسیون ۱۱ نفره با فرماندهان جوان‌تر وفادار به آقای Xi را پر کند و یا اندازه کمیسیون را کوچک کند تا به گفته او افزایش یابد. در اخبار جداگانه ، ممکن است ده‌ها تن از افسران ارشد نظامی به ریاست کمیته مرکزی ، بالاترین ارگان حزب ، ارتقا پیدا کنند که ۲۰۰ عضو رای‌دهنده آن بر حاکمیت کل کشور نظارت دارند ، نه فقط ارتش .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.