چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

نیو استدلر

۱,۸۷۰ بازديد
امروز Newsletter نیویورک را امضا کنید .
هر روز صبح ، آخرین اخبار مربوط به کسب و کاره‌ای نیویورک ، هنر ، ورزش ، غذا خوری ، سبک و چیزهای دیگر را دریافت کنید .
*******sten گیلیبرند چه کسی است ؟ نامزد ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ | ۲۰۲۰
سناتور نیویورک سه‌شنبه‌شب برنامه "استفان Colbert " را اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰ برای ریاست‌جمهوری تلاش می‌کند . خانم گیلیبرند آخرین نامزد برای پیوستن به چیزی است که انتظار می‌رود یک حزب دموکرات شلوغ باشد . این چیزی است که شما باید در مورد her.Cred itCreditScott Kowalchyk / CBS بدانید
Ms. در روز چهارشنبه گفت : " این یک مبارزه بسیار متفاوت خواهد بود " چون ما می‌خواهیم آن سیستم‌های قدرت را که نمی‌خواهند آمریکایی‌ها این فرصت را داشته باشند را قبول کنیم ."
این وعده‌ها ، همچنین مورد علاقه سناتور الیزابت وارن است ، که همچنین قصد خود برای رقابت با رئیس‌جمهور را اعلام کرده و فضا را به عنوان دشمن صنعت مالی ساخته‌است . خانم گیلیبرند به سابقه خود بعنوان یک قانون گذار شمالی اشاره کرد - مقر کمپین او در (تروا ) خواهد بود - که در فعالیت‌های قبلی از حمایت گسترده‌ای برخوردار بود .
پذیرایی از خانم گیلیبرند در مراسم شام گرم بود و دوستان و همسایگان قدیمی در غرفه‌های نزدیک غذا می‌خوردند . ( قبل از ظاهر Ms. ، دو مرد که در پیشخوان غذا می‌خوردند از صحبت با یک خبرنگار خودداری کردند و گفتند که آن‌ها جمهوری‌خواه هستند ؛ آن‌ها زمانی که او نشست آن‌ها را ترک کردند ).
تبلیغ
پاتریشیا چارلی ، ۶۸ ساله و کریستین Fronhofer ۴۵ ساله گفتند که آن‌ها صبحانه خود را به طور خاص برای ملاقات با خانم گیلیبرند جابجا کرده‌اند .
خانم Fronhofer ، یک مادر خانه‌نشین ، گفت که او هیجان‌زده است که خانم گیلیبرند می‌تواند دیدگاه مادر نسبت به ریاست‌جمهوری را به ارمغان آورد .
برای دیگران ، خانم Gillibrand وعده داد - چه بر روی سلاح و چه بر روی برنامه‌های او برای رقابت ریاست‌جمهوری - به تعویق افتاد .
" شما از کجا می‌دانید ؟ استفان Purificato ۵۷ ساله نماینده فروش مستقل گفت : " او به خاطر حقوق اسلحه در دولت بود و اکنون از حاکم حمایت می‌کند تا حقوق gun را بگیرد ."
وی چند روز پیش اعلام کرده بود که رئیس‌جمهور بیل کلینتون باید از رابطه جنسی نامناسب خود با یک کارآموز استعفا دهد . The از اولین و مهم‌ترین نیکوکاران در میان خانم Gillibrand بودند . ( هیلاری کلینتون این مقدمه را به کتاب خانم گیلیبرند نوشت .)
advertisement
یکی از این دو ترکیب ، یک میله برق‌گیر در برخی از محافل لیبرال ساخت ؛ جورج سوروس ، سرمایه‌گذار میلیاردر ، گفته‌است که او در سال ۲۰۲۰ علیه او ریشه دوانیده و برخی از وفاداران و حامیان کلینتون نیز به او روی‌آورده اند .
او در یک زمینه متفاوت زندگی می‌کند . و او این کار را به دلایل مختلف انجام داد " .
خانم chele Farley ، نامزد حزب جمهوری‌خواه Gillibrand در سال جاری ، سناتور را متهم به " سرگرم شدن در رقابت برای ریاست‌جمهوری " در اولین تبلیغ تلویزیونی خود کرد . و خانم گیلیبرند یک برنامه aggressive را نگه می‌دارد که شامل سفر در سراسر کشور برای نگه داشتن صندوق پرورش دهندگان و کمپین برای دیگر نامزدهای سنا به خصوص زنان است.
خانم گیلیبرند همچنین یک کتاب مصور کودکان به نام profiling ۱۰ زن را در ماه نوامبر می‌نویسد .
تازگی او در رابطه با سو رفتار جنسی و پذیرش اولیه او از شعار " لغو " شعار ملی اخیرا ً توجه ملی را جلب کرده‌است ، اما در دنیای نیویورک این صراحت او نسبت به مالیات وال استریت بود که به وضوح نشان می‌داد چشم‌انداز سیاسی او فراتر از مرزه‌ای موطن او گسترش‌یافته است .
" چرا نماینده سرمایه مالی ایالات‌متحده باید مالیات اضافی بر روی صنعت مالی وارد کند ؟ کاترین اس . Wylde ، رئیس شرکت هم‌کاری برای شهر نیویورک ، یک گروه تجاری قدرتمند است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.