شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

هاهاهاها

۲,۱۱۵ بازديد
چندین خبرنگار که وزارت دادگستری را پوشش می‌دهند گفتند که این بیانیه را به عنوان انکار کامل نتایج BuzzFeed تعبیر کرده‌اند . اقای اسمیت در این مصاحبه بیان کرد که سخنان آقای "کار " " مبهم بود و افزود که او " مشتاق درک " بود که کدام جنبه‌های خاص این مقاله را رد کرده بود . آقای اسمیت در پاسخ به این پرسش که آیا این بیانیه او را غافلگیر کرده‌است پاسخ داد : " شما همیشه باید برای همه چیز در این کسب‌وکار آماده باشید ."
BuzzFeed نیوز ، تقسیم گزارش وب سایتی که به خاطر فیلم‌های ویروسی و quizzes شناخته می‌شود، از زمان تاسیس آن هشت سال پیش ، برای احترام و به رسمیت شناختن خود تلاش کرده‌است . تحت هدایت آقای اسمیت ، یک روزنامه‌نگار سیاسی قدیمی ، این سایت ادعاهای جاه طلبانه را دنبال کرده‌است . سال گذشته جایزه پولیتزر برای تحقیق درباره مرگ روس‌ها در انگلستان که آقای لیوپولد در آن کار می‌کرد برنده جایزه پولیتزر شد .
سردبیر سابق تحقیقات BuzzFeed ، مارک Schoofs ، در ماه اکتبر برای پست دانشگاهی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به سمت چپ رفت . جانشین او ، هیدی بلیک ، که در لندن مستقر است ، قطعه کوهن را همراه با آقای اسمیت و آریل kaminer ، یک سردبیر ارشد تحقیقات که هر دوی آن‌ها در نیویورک مستقر هستند ، ویرایش کرد .
این اولین قلم‌مو است که در این مکان بحث می‌شود . در ژانویه ۲۰۱۷ ، آقای اسمیت اولین ویراستار بود که مواد منفجره را منتشر کرد ، اما تایید نشده است که توسط افسر اطلاعاتی سابق بریتانیایی کریستوفر استیل در طی مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ گردآوری شده‌است . علاوه بر کسب خشم از کاخ سفید ، و برخی از اصول اخلاقی رسانه‌ها ، این سایت برای افترا توسط آقای کوهن در پرونده‌ای که بعدا ً رها شد ، مورد شکایت قرار گرفت . ماه گذشته ، یک قاضی فدرال به نفع of در یک دادخواست جداگانه پرونده رای داد .
آقای لیوپولد که در لس‌آنجلس مستقر است و به خاطر تسلط او در قوانین آزادی اطلاعات شناخته شده‌است ، یک " گذشته شطرنجی " توصیف می‌کند که شامل گزارش retracted و اتهامات سرقت ادبی است . در سال ۲۰۰۶ ، او به for ، یک وب سایت لیبرال ، گزارش داد که کارل روو ، مشاور ارشد رئیس‌جمهور جرج دبلیو بوش بوش به زودی تحت تعقیب قرار خواهد گرفت ؛ این داستان دروغ بوده‌است . آقای لیوپولد نیز درباره بهبودی او از اعتیاد صحبت کرده‌است . اقای اسمیت در باره گذشته اقای لیوپولد به او گفت سال گذشته نامزد دریافت جایزه پولیتزر شد .
احتمال اینکه به زودی مقاله BuzzFeed در این مقاله منتشر شود بعید است که به زودی کاهش یابد .
این بیانیه مرکزی آن ، بسیاری از لیبرال‌ها را که منتظر بودند یافته‌های او را فاش کنند ، راضی کرد . قانونگذاران دموکرات به سرعت شروع به نوشتن در تویی‌تر کردند ، " اگر درست باشد ، یافته‌های این مقاله می‌تواند منجر به استیضاح شود . با پوشش دادن واکنش به scoop خود ، BuzzFeed تی‌تر را مطرح کرد : " بیشتر دموکرات‌ها باید بعد از اینکه او وکیل او ، مایکل کوهن را برای دروغ به کنگره گفت ، impeached شوند ."
تحلیل گر قانونی سی ان ان ، جفری توبین روز جمعه ، پس از آنکه شبکه او بخش‌های زیادی را صرف تشریح این قطعه کرد ، روز جمعه گفت : " این یک روز بد برای ما است " و هر کلیشه بد را در مورد رسانه‌های خبری تقویت می‌کند .
مشترک شدن با منافع
برای هفته پیش از این خبرنامه با این خبرنامه با مهم‌ترین نگرش‌های مربوط به کسب‌وکار ، روزه‌ای یکشنبه را امتحان کنید .
امضا
advertisement
پسر رئیس‌جمهور ، دونالد ج . ترامپ جونیور ، یک منتقد رسانه بی‌رحم ، به روش خودش ، در تویی‌تر : " Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha " پاسخ داد .
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ! "
یک اثر جانبی از مقاله BuzzFeed این بود که برای یک لحظه از توافق بین رئیس‌جمهور و مردی که در حال تحقیق در مورد او بوده‌است ، ساخته شده‌است .
آقای ترامپ روز شنبه به خبرنگاران گفت : " من از رایزنی ویژه‌ای که با یک بیانیه صادر می‌شود تقدیر می‌کنم . " من فکر می‌کنم که آن‌ها این کار را انجام دادند . من بسیار از آن قدردانی می‌کنم ."
اصلاحیه : ۲۰ ژانویه ۲۰۱۹
نسخه اولیه این مقاله در این ماه منتشر شد که مارک Schoofs ، سردبیر سابق تحقیقات BuzzFeed ، این سازمان را ترک کرد . اکتبر بود ، نه اوت .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.