شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

وحشی

۲,۱۳۳ بازديد
چین می‌گوید حق حیات وحش و جزایر کوچک نیز در برونئی ، مالزی ، تایوان و ویتنام و نیز آنچه فیلیپین می‌گوید منطقه اقتصادی انحصاری آن است . پکن بر حق خود به این مناطق از طریق بازپس گرفتن زمین و ساختن جزایر مصنوعی مجهز به تاسیسات نظامی تاکید کرده‌است .
فیلیپین به دنبال داوری بین‌المللی در این مناقشه بوده‌است که می‌تواند به زودی یک تصمیم بگیرد . " لو Kang " ، سخنگوی وزارت امور خارجه ، روز سه‌شنبه گفت ، اما چین ادعاهای " حق مسلم حاکمیت " بر این قلمرو را رد می‌کند و داوری را به عنوان " یک تحریک سیاسی در پوشش قانون " رد می‌کند .
Editors
ایالات‌متحده ۸ میلیارد دلار برای نیروی هوایی افغانستان اختصاص داد . هنوز Struggling .
the را فراموش کنید ، این کشور یا Bust است.
همانند دریاهای گرم و گالاپاگوس ، جزایر گالاپاگوس یک تست تکاملی تکاملی را شکل می‌دهند .
چیزی که چین در دریای جنوب چین ایجاد کرده‌است
چین با تب آلوده به صخره‌های مرجانی در دریای جنوب چین تبدیل‌شده و هفت جزیره جدید را در منطقه ایجاد کرده و تنش‌های ژئوپلیتیکی را در بر گرفته‌است.
۲۹ فوریه ۲۰۱۶
توافق با ایالات‌متحده ، که دادگاه عالی فیلیپین در ماه ژانویه تصویب شد، به ایالات‌متحده اجازه ساخت و راه‌اندازی تاسیسات پنج پایگاه نظامی فیلیپین حداقل ۱۰ سال را می‌دهد . این قرارداد شامل بزرگ‌ترین پایگاه نظامی کشور و چهار پایگاه هوایی از جمله یکی در جزیره غربی of است که ۲۷۰ مایل در امتداد یک طرف دریای جنوب چین قرار دارد .
ویتنام که اخیرا ً به دنبال روابط نزدیک‌تر با ایالات‌متحده بوده‌است ، با عصبانیت به تصمیم چین برای فرود هواپیماهای غیرنظامی در این جزایر اعتراض کرد . ماه گذشته سنگاپور با اجازه دادن به ایالات‌متحده برای استقرار هواپیماهای جاسوسی برای گشت زنی در دریای جنوب چین از پایگاه‌های هوایی خود موافقت کرد .
بانی اس . می‌گوید : " آنچه که چینی‌ها باید درک کنند این است که همسایگان آن روز به روز بیشتر در مورد تهدید چین نگران می‌شوند . " گلاسر ، مشاور ارشد آسیا در مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی در واشنگتن ، در ایمیلی نوشت : " به نظر می‌رسد که چین در حال بازی با این بازی طولانی است و انتظار دارد که همسایگان آن سرانجام با منافع چین همخوانی داشته باشند ."
توافق‌نامه دفاعی با فیلیپین که اولین بار در سال ۲۰۱۴ به آن رسید ، نزدیک به دو سال است که در چالش‌های قانونی و سیستم قضایی تنبل گرفتار شده‌است و مانع از تغییر گسترده منابع نظامی رئیس‌جمهور اوباما به آسیا می‌شود .
رهبران فیلیپین روز سه‌شنبه از تصمیم دادگاه عالی تقدیر کردند . سانی Coloma ، سخنگوی رئیس‌جمهور Benigno س . Aquino سوم گفت که این قرارداد اجازه جهش نسلی در توانایی‌های دفاعی فیلیپین را می‌دهد که یکی از ضعیف‌ترین ارتش در آسیا است .
سناتور آنتونیو اف . Trillanes IV ، رئیس کمیته دفاع ملی و امنیت ، گفت که حضور قوی‌تر آمریکا به فیلیپین اجازه خواهد داد تا خود را از پیشرفت چین حفظ کند . او در یک مصاحبه تلفنی گفت : " این کشور دیگر نمی‌تواند در این بخش از جهان تنها باشد ."
سفارت ایالات‌متحده در مانیل گفت که این معامله به تقویت تلاش‌های انسان‌دوستانه و نظامی کمک خواهد کرد .
کمپین مبارزه با فساد که در کنار سازمان دهی مجدد ارتش رخ داده‌است و به افزایش هزینه‌های نظامی ادامه می‌دهد .
وزیر امور خارجه چین در مورد تصمیم دادگاه اظهار نظر نکرد . این کشور ایالات‌متحده را به غیر ضروری بودن منطقه متهم کرده و تهدید کرده‌است که صلح را مختل خواهد کرد .



منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.