پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

وکیل منتحتن

۲,۱۵۷ بازديد
خانم گیلیبرند ، یک وکیل سابق منهتن ، زمانی یکی از بزرگ‌ترین افراد ذی‌نفع در رقابت انتخاباتی وال استریت در کنگره بوده‌است . در انتخابات مجدد سال ۲۰۱۲ او ، با توجه به مرکز سیاست پاسخگو ، یک نقطه پشت جمهوری خواهان ، جان ای . بونر .
تبلیغ
در حال حاضر ، به نظر می‌رسد که سخنوری و دستور کار populist یک قمار حساب شده باشد که اگر او در سال ۲۰۲۰ شرکت کند ، طبقه اهدا کننده سنتی پس از آن ممکن است توسط مدل جمع‌آوری سرمایه برای دموکرات‌های ملی تحت الشعاع قرار گیرد .
در واقع ، دستیارانش تخمین می‌زنند که هزینه شرکتی forgoing در سال جاری به تنهایی ۸۰۰، ۰۰۰ دلار تا یک میلیون دلار هزینه خواهد داشت . اما با توجه به فعالیت او ، او به تنهایی در سال ۲۰۱۷ به شدت در جمع‌آوری سرمایه دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌است و حدود ۴.۵ میلیون دلار به صورت آنلاین جمع‌آوری کرده‌است . حدود ۹۷ درصد از کمک‌های او به این چرخه ۱۰۰ دلار یا کم‌تر بوده‌است .
او گفت : " این یک سیاست بسیار بهتر برای گرفتن پول شرکت است .
خانم Gillibrand برای یک سیاست‌مدار که نزدیک به ۵ میلیون دلار کسب‌وکار پیش از این در حرفه خود پرورش داده بود برگشت و در سال ۲۰۱۳ توسط جان الیور در باره " نمایش روزانه " درباره سهم اساسی خود از the گلدمن ساکس و شرکت & مورگان چیس در سال ۲۰۱۳ روبرو شد .
" برای این پول چه چیزی برای شما نیاز است ؟ " آقای الیور پرسید : " چون باعث ناراحتی من می‌شود ."
امروز ، خانم گیلیبرند که مدتهاست خواستار فعالیت‌های مالی عمومی شده‌است می‌گوید که دهه او به علاوه در واشنگتن به او آموخته‌است که " هر بیمار در کنگره ، مهم نیست چه باشد ، از این واقعیت ریشه می‌گیرد که پول سیاستمداران و سیاست را فاسد می‌کند ."
خانم Gillibrand تک tack به روش‌های دیگر خود را نشان داده‌است . او به outpace همکاران خود در مخالفت با نامزدهای آقای ترامپ برای مدیریت خود و دادگاه‌های فدرال ادامه داده‌است . ( او در شب بعد از اینکه اقای ترامپ نامزد برت Kavanaugh را برای دادگاه عالی نامزد کرد و " ایستادگی در برابر Kavanaugh " را رهبری کرد ، دیر به صحن دادگاه شتافت . "
امروز Newsletter نیویورک را امضا کنید .
هر روز صبح ، آخرین اخبار مربوط به کسب و کاره‌ای نیویورک ، هنر ، ورزش ، غذا خوری ، سبک و چیزهای دیگر را دریافت کنید .
امضا
advertisement
و او اولین سناتوری بود که خواستار منسوخ شدن اداره مهاجرت و گمرک شد .
درخواست او برای " حذف یخ " توجه آقای Parscale ، مدیر کمپین ترامپ را جلب کرد . او یک عکس بایگانی از وب سایت کمپین خود را از زمانی که در یک بخش محافظه‌کار در منطقه نیویورک در حال اجرا بود ، به تویی‌تر پست کرد . سپس ، او با عفو " بیگانگان غیرقانونی " مخالفت کرده و از زبان انگلیسی خواست تا " زبان رسمی کشور " باشد .
آقای Parscale نوشت : " ممکن است بخواهید وب سایت خود را به روز رسانی کنید . "
بنابراین شما ممکن است بخواهید وب سایت خود را به روز رسانی کنید . نگاه کردن به یک نگاه ریاکارانه .
این عنوان را به " من خواهان مرزه‌ای باز و هیچ نیروی انتظامی " تغییر دهید . pic.twitter.com / fco۵hDuSK۵
برد Parscale ( @ parscale ) ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸
آقای Parscale بعدها گفت : " تنها اعتقاد اصلی او این است که موقعیت او می‌تواند به طور کامل معکوس شود تا حالت جناح چپ را برآورده کند. "
خانم Gillibrand امروز چه زمانی باقی است ؟
او اکنون با چهار تن از الوارهای سکوی اصلی اسکندریه Ocasio - کورتز ، سوسیالیست ۲۸ ساله که جهان سیاسی را زمانی که در ماه گذشته نماینده جوزف کراولی در یک مرکز دموکرات در نیویورک بود ، شوکه کرد . هر دو حمایت از مراقبت‌های پزشکی را حمایت می‌کنند ( که خانم گیلیبرند در اولین مسابقه سال ۲۰۰۶ خود حمایت می‌کند ) ، تضمین مشاغل فدرال ، رد کردن بودجه شرکت‌ها و منسوخ کردن ICE است.
او گفت : " من بسیار مفتخرم که امروز هستم " اما سیاست‌های اقتصادی خود را با گذشته با استناد به گذشته ، با استناد به بیش از یکبار در مصاحبه بیان کرد که با وجود فشار از طرف رای دهندگان و اهدا کنندگان ، با کمک مالی بانک مخالفت کرده‌است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.