جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

پاسخ

۲,۱۳۹ بازديد
سوال: و پاسخ . کنگره خلق چین چگونه کار می‌کند
خارج از تالار بزرگ مردم در روز جمعه در پکن ، جایی که نمایندگانی از کنگره ملی خلق و یک هیات مشاور در این هفته گرد هم آمدند .
اعتبار
اندی وانگ / خبرگزاری آسوشیتد پرس
تصویر
خارج از تالار بزرگ مردم در روز جمعه در پکن ، جایی که نمایندگانی از کنگره خلق ملی و یک هیات مشاور در این کنفرانس شرکت کردند .
نویسنده: آستین Ramzy
۴ مارس ۲۰۱۶
هنگ‌کنگ - جلسه سالانه مجلس خلق چین ، کنگره خلق ملی ، یک نمایش دقیق است که قصد دارد تصویر یک دولت شفاف و واکنشی را نشان دهد . در حالی که کنگره اغلب به عنوان یک مهر لاستیکی رد می‌شود ، می‌تواند اشارات مهمی را به اولویت‌های دولت ارائه دهد .
این چیزی است که شما باید در مورد آن جلسه بدانید ، که روز شنبه در پکن افتتاح می‌شود .
آیا کنگره قدرت واقعی دارد ؟
پاسخ: بله ، اما نه زیاد . نزدیک به ۳۰۰۰ نماینده از مقامات و اعضای حزب هستند که جرات مخالفت با رهبری را ندارند . قدرت سیاسی نهایی با حزب کمونیست چین است که کمیته دائمی دفتر سیاسی آن ، به ریاست President Jinping ، سیاست را تعیین می‌کند . بنابراین نفوذ N.P.C. محدود است .
با این حال ، این کشور باعث تاخیر و تجدید نظر در پیشنهادها شده‌است . در نظام استبدادی چین ، حتی تعداد کمی از رای مخالف بیانیه‌ای صادر می‌کنند ، از جمله زمانی که یک سوم از نمایندگان در سال ۱۹۹۲ به تصویب یا رای ممتنع دادند . با این وجود هنوز این سد تصویب نشده است .
advertisement
سوال : پس برای چه باید مراقب آن باشید ؟
پاسخ: در حالی که جلسات با دقت نوشته شده ، می‌توانند برای تشخیص اولویت‌های سیاسی و انتظارات اقتصادی مفید باشند . مقامات از جلسات گذشته برای ارسال سیگنال‌ها به حرکت‌های مهم سیاسی مانند پایان سیاست یک کودک استفاده کرده‌اند .
چین معمولا ً بودجه نظامی خود را در اینجا اعلام می‌کند . این تنها یک رقم کل است ، بنابراین زیاد صحبت نمی‌کند ، اما افزایش سالانه برای سرنخ‌ها در رابطه با افزایش توانایی‌های نیروهای مسلح تحلیل می‌شود . یک سخنگوی کنگره روز جمعه گفت که بودجه نظامی در سال جاری به میزان ۷ تا ۸ درصد افزایش خواهد یافت. این یک افزایش کوچک‌تر از حد معمول است.
این جلسات همچنین به روزنامه نگاران امکان دسترسی نادر به مقامات ، هم در کنفرانس‌های خبری سازمان‌یافته و در وضعیت بدون برنامه‌ریزی را می‌دهد . گاهی اوقات یک اظهار نظر unscripted سست می‌شود .
نمایندگان N.P.C. نیز می‌توانند پیشنهادهایی را ارائه دهند. حتی اگر ایده‌های آن‌ها قانون گذاری نشده باشد ، آن‌ها می‌توانند درکی از آن داشته باشند که مسائل مربوط به مردم ، و در داخل صنایع و مناطق خاص هستند .
Editors
در حالی که ۵۱۸ زندانیان در فضایی برای ۱۷۰ نفر در آن می‌خوابند و Gangs با هم آن را نگه می‌دارند .
طالبان با " مبارزه من " : با افراد هنگ بعد از گذشت زمان چه کار باید بکنند ؟
" من پوست من را دوست دارم ! " چرا والدین سیاه به مدارس Afrocentric مراجعه می‌کنند ؟
ویدیو
۱ : ۲۷
سیاست‌های سال رسمی دولت چین
در اینجا گزیده‌ای از کنفرانس خبری سالانه توسط یکی از سخنگویان کنگره خلق ملی ، قانون گذاری چین که طرح اصلی سیاست دولت در منطقه Pressphoto هنگ‌کنگ را شرح می‌دهد آورده شده‌است .
سوال : امسال چه اتفاقی خواهد افتاد ؟
پاسخ: انتظار می‌رود که نمایندگان N.P.C. طرح پنج ساله ۱۳ ساله چین را تکمیل کنند که اهداف کلیدی اجتماعی و اقتصادی را از ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ مشخص می‌کند . طرح این طرح پس از نشست کمیته مرکزی حزب کمونیست در ماه اکتبر منتشر شد . این طرح احتمالا ً تنها بعد از پایان کنگره در تاریخ ۱۶ مارس منتشر خواهد شد .
advertisement
با کاهش تدریجی رشد ، طرح‌های اقتصادی چین تحت موشکافی شدید جهانی قرار دارند . آقای Xi در مورد توانایی خود برای تغییر اقتصاد از اتکا به سرمایه‌گذاری و صادرات به یک مدل مبتنی بر مصرف خانگی و کاهش بدهی‌های داخلی و فزاینده مواجه است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.