جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

پسرش پرسید

۲,۱۳۵ بازديد
رئیس‌جمهور در مورد او چه گفت ؟ پسرش پرسید :
او به او گفته بود که " او فکر می‌کند که در حال انجام کار بدی است . "
بعد از یک دوره زمانی سنا برای بالا بردن قربانیان آزار و اذیت جنسی و ضرب و شتم به عنوان یک تمرکز سیاسی مشخص ، خانم گیلیبرند جایگاه خود را در صدر جنبش ضد ترامپ فرض کرده‌است . دلیل آن ساده است : علت او به کشور تبدیل شد . و او اطمینان دارد که در این حساب باز بماند .
تبلیغ
خانم گیلیبرند اولین کسی بود که در گردهمایی خود گفت سناتور آل Franken از مینه سوتا باید استعفا دهد . او اولین دموکرات برجسته بود که گفت رئیس‌جمهور بیل کلینتون باید برای سو رفتار جنسی خودش در دهه ۱۹۹۰ مقام خود را ترک کند . او از آقای ترامپ خواست تا با استناد به " افراد " متعدد و معتبر " وی " استعفا دهد . سپس تویی‌تر آقای ترامپ به نام Twitter s آمد که به طور گسترده‌ای به عنوان یک " لکه *******ist " تلقی می‌شد و خانم گیلیبرند به عنوان " لکه *******ist" محکوم شد .
با این حال ، دست قوی Ms. Gillibrand در سیاست ملی دموکراتیک به بیش از یک شرایط صرف است . Circumstance یک عضو شمالی عضو کنگره را که زمانی به نگهداشتن اسلحه‌ها در زیر تختش فخر می‌کرد و انگلیسی را به عنوان زبان رسمی ایالات‌متحده به سمت آواتار در سال ۲۰۱۷ سوق می‌داد ، تبدیل نمی‌کند .
از زمانی که در یک مسابقه مجلس ۲۰۰۶ در برابر یک جمهوری‌خواه قدرتمند در یک منطقه محافظه‌کار در یک مسابقه مجلس ۲۰۰۶ شرکت کرده بود ، خانم گیلیبرند به هیچ وجه مورد ارزیابی قرار نگرفته است . همکاران در مجلس یک‌بار او را به عنوان " تریسی flick " مورد تمسخر قرار دادند . او در فیلم " انتخابات " نقش ریس ویترسپون را بازی کرد و هنگامی که دیوید ای . پترسون ، فرماندار ایالت نیویورک در آن زمان ، او را برای پر کردن صندلی سنا در سال ۲۰۰۹ انتخاب کرد ، او فورا ً به عنوان آسیب‌پذیر ، به ویژه از سمت چپ دیده شد .
آقای پترسون می‌گوید : " او نقطه نظرات بسیار میانی را داشت و به نظر می‌رسید که نوعی ورق ورق خورده‌است. من به گذشته فکر می‌کنم ، بهتر است تکامل یابد ."
آن ضربه گیر نکرده است ، و به نظر می‌رسد که به پله بعدی نردبان سیاسی نگاه می‌کند . در حالی که خانم گیلیبرند و تیم سیاسی او همه سخنرانی سال ۲۰۲۰ را اجرا می‌کنند و می‌گویند که او برای انتخابات مجدد خودش متمرکز است و چندین ماه است که در حال انجام دادن نوع بومی spadework به نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری است : گسترش شبکه جمع‌آوری پول ، دنبال کردن حوزه‌های کلیدی مانند رای دهندگان سیاه‌پوست و صیقل دادن تصویر او در سطح ملی .
خانم Gillibrand این شخصیت سیاسی aw را نشان می‌دهد، اما او در خانواده‌ای بسیار سیاسی ، دختر یک lobbyist برجسته آلبانی و نوه " جان پولی " ، یکی از دستیاران کلیدی تعیین‌کننده سرنوشت سیاسی در شهر ، شهردار Erastus Corning متولد شد .
برایان فالون ، یکی از دستیاران ارشد سابق خانم کلینتون و سناتور چاک شومر از نیویورک ، رهبر حزب دموکرات گفت : " misogyny چنین جنبه محوری ترامپ است . این کار برای سیاستمداران زن در سمت چپ کاملا ً طبیعی است زیرا ایستادن بر روی این مسائل هسته‌ای برای او بسیار مهم است . سیاستمداران مرد می‌کوشند تا این کار را ادامه دهند ."
اواخر سال گذشته ، آقای کوهن به خاطر دروغ گفتن به کنگره ، هنگامی که گفت مذاکرات پروژه در ژانویه ۲۰۱۶ پایان یافت ، به گناه خود اعتراف کرد . یک یادداشت تفاهم از طرف وکیل آقای کوهن ، گی Petrillo ، گفت که آقای کوهن این بیانیه را از تمایل به وفادار بودن و سازگار با خواسته‌های آقای ترامپ برای به حداقل رساندن involvemethat که بحث‌های پروژه در ژانویه ۲۰۱۶ به پایان رسیده بود، اعلام کرده بود . یک یادداشت تفاهم از طرف وکیل آقای کوهن .


منبع سایت سربازی 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.