چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

ژنرال نولند

۱,۹۳۹ بازديد
ژنرال Nowland ، افسر ارشد عملیات نیروی هوایی ، پاسخ داد : " اگر شما از ما سوال می‌کنید ، آیا ما آماده مبارزه هستیم ، پاسخ این است ، بله ما این کار را انجام خواهیم داد .
وقتی سپهبد VeraLinn Jamieson ، افسر ارشد اطلاعات نیروی هوایی ، حرف او را قطع کرد کلمات به سختی از دهانش خارج شدند .
ژنرال Jamieson گفت : " من هم همین الان آن را اضافه می‌کنم ، وزارت دفاع در حال حمایت از وزیر امور خارجه است ، کسی که مبارزه‌ای برای رهبری کره‌شمالی در یک تلاش دیپلماتیک به دست آورده‌است ."
ژنرال Nowland به سرعت در یک سوال بعدی تایید کرد که ارتش از فشار دیپلماتیک آقای Tillerson حمایت می‌کند .
یک هشدار اشتباه در روز شنبه در هاوایی که حدود ۴۰ دقیقه وحشت را پس از آن آغاز کرد ، یک کارمند واکنش اورژانسی به اشتباه یک هشدار هشدار متنی را برای حمله موشکی incoming به آمریکا فرستاد که بر اضطراب آمریکایی‌ها در مورد کره‌شمالی تاکید داشت .
ماموریت مرسوم :
پس از ۱۶ سال جنگ با شورشیان در عراق ، افغانستان و سوریه ، فرماندهان نظامی آمریکا نگران این هستند که ارتش برای رفتن به دنبال گروه‌های بدون تابعیت از ستیزه جویان آمادگی بهتری داشته باشد تا این که به دنبال ماموریت قراردادی خود باشد که نیروهای نظامی مستحکم نظامی و دفاع هوایی خود را دارند .
این تمرین در فورت براگ بخشی از یکی از بزرگ‌ترین تمرین‌های حمله هوایی در سال‌های اخیر بود . تمرین در پایگاه نیروی هوایی Nellis در نوادا به طور دو برابر تعداد هواپیماهای باری برای چتربازان مورد استفاده در تمرین‌های گذشته استفاده کرد .
رزمایش "ذخیره ارتش" که برای ماه آینده برنامه‌ریزی شده‌است ، زندگی جدیدی را به مراکز بسیج منتقل خواهد کرد که تا حد زیادی به عنوان جنگ در عراق و افغانستان راکد مانده‌است . و در حالی که ارتش ، نیروهای واکنش عملیات‌های ویژه را به رویداده‌ای بزرگ جهانی قبلی ، مانند جام جهانی ۲۰۱۴ در برزیل ، مستقر کرده‌است ، این واحدها معمولا ً در حدود ۱۰۰ نفر هستند - بسیار کم‌تر از آنچه برخی از مقامات گفتند که می‌توانند به المپیک کره‌جنوبی اعزام شوند . سایرین این احتمال را رد کردند .
در روز ۲ ژانویه ، ژنرال تونی توماس ، رئیس فرماندهی عملیات ویژه در تامپا ، Fla ، در یک نشست گسترده در مقر خود در دفتر مرکزی خود گفت : به ۲۰۰ غیر نظامی و اعضای سرویس در میان حضار هشدار داد که اگر تنش‌ها در شبه‌جزیره تشدید شود ، پرسنل نیروهای ویژه بیشتری ممکن است مجبور به تغییر به تئاتر کره از خاور میانه در ماه مه یا ژوئن شوند . سخنگوی ژنرال ، کاپیتان جیسون Salata ، شرحی که در نیویورک‌تایمز نوشته شده را تایید کرد ، اما گفت که ژنرال توماس روشن کرده‌است که هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است.
رئیس ستاد ارتش ، ژنرال مارک A . Milley ، در چندین جلسه اخیر در پنتاگون ، دو فاجعه نظامی تاریخی آمریکا را به عنوان هشدار در مورد جایی که عدم آمادگی می‌تواند منجر شود ، مطرح کرده‌است .
مقامات نظامی اعلام کردند که ژنرال Milley در جنگ جهانی دوم ، هنگامی که نیروهای آمریکایی آماده نبودند و سپس توسط نیروهای رزمی سپهبد آروین رو مل آلمان از بین رفتند ، ژنرال Milley به نبرد سرنوشت‌ساز of Kasserine اشاره کرده‌است . ژنرال Milley نیز به تازگی به نیروی کار اسمیت ، واحد poorly مجهز و understrength که توسط نیروهای کره‌شمالی در سال ۱۹۵۰ در طول جنگ کره مورد هجوم قرار گرفته بود اشاره کرد .
در نشست بعد از ملاقات ، مقامات گفتند که ژنرال Milley دو شکست آمریکا را به آنچه که هشدار می‌دهد اگر ارتش برای جنگ احتمالی با کره‌شمالی آمادگی نداشته باشد ، تشبیه کرده‌است . او از رهبران ارشد ارتش خواسته‌است تا واحدهایی را شکل دهند و از فقدان چیزی که به آن حافظه ماهیچه نام دارد ناراضی هستند : چگونه با یک جنگ بزرگ زمینی مبارزه کنیم ، از جمله یک دشمن که در آن دشمن تثبیت‌شده قادر به ایجاد دفاع هوایی پیچیده ، تانک‌ها ، پیاده‌نظام ، قدرت دریایی و حتی cyberweapons در نبرد است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.