جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

ژنرال

۲,۱۳۷ بازديد
ژنرال Milley به حضار گفت : " به سادگی صبر نکنید و مقررات جدید و دستورالعمل‌های جدید را چاپ کنید ، من می‌خواهم که شما برای آنچه که ممکن است بیاید آماده شوید و هیچ کاری انجام ندهید که به طور مستقیم در افزایش آمادگی رزمی در واحد شما نقش نداشته باشد."
نگرانی او به مقام و مقام ارتش رسیده‌است . و سربازان در پایگاه‌ها و پست‌ها در سراسر جهان به طور معمول شگفت‌زده خواهند شد اگر به زودی به شبه‌جزیره کره اعزام شوند .
اما بر خلاف جنگ عراق ، هنگامی که پنتاگون حرکت سربازان بزرگی را در سال ۲۰۰۲ برای آماده‌سازی برای حمله آغاز کرد که در سال ۲۰۰۳ آغاز شد ، مقامات نظامی اصرار دارند که این موضوع یک قطار جنگی نیست که ایستگاه را ترک کرده‌است .
درک Chollet ، معاون وزیر دفاع در طی دولت اوباما ، با اشاره به هجوم مقامات نظامی برای آماده شدن گفت : " این می‌تواند به سادگی این افراد که روزنامه می‌خوانند ، ساده باشد . او افزود : " شما شاهد هیچ جنبش‌های عظیم نظامی نیستید " که نشان‌دهنده این است که تصمیم گرفته شده‌است که به جنگ برود .
جیم mattis ، وزیر دفاع ، نگرانی‌های عمیق خود را در مورد عواقب جنگ علیه کره‌شمالی ابراز کرده‌است .
اعتبار
ارین Schaff برای نیویورک‌تایمز
تصویر
وزیر دفاع ، جیم mattis ، نگرانی‌های عمیق خود را در مورد عواقب جنگ علیه Korea.Cred itErin North برای نیویورک‌تایمز ابراز کرده‌است .
هیچ هشدار مسافرتی مبنی بر اینکه به آمریکایی‌ها توصیه شود از کره‌جنوبی یا ژاپن دور بمانند وجود نداشته است و هشدار داده نشد که به شرکت‌های آمریکایی هشدار دهد که محتاط باشند .
به گفته مقامات نظامی ، بعید است که پنتاگون این اقدام نظامی را بدون هشدار نخست به آمریکایی‌ها و سایرین در آنجا آغاز کند - مگر اینکه دولت ترامپ معتقد است که ایالات‌متحده می‌تواند یک حمله هوایی در کره‌شمالی را انجام دهد که هیچ گونه انتقام از پیونگ یانگ به سئول در نزدیکی سئول را نخواهد داشت .

برخی از مقامات کاخ سفید استدلال کرده‌اند که چنین حمله‌ای هدفمند و محدود می‌تواند با حداقل ، در صورتی آغاز شود که هر کسی ، علیه کره‌جنوبی مخالفت کند - این فرض که آقای mattis با شکاکیت موافق است ، با توجه به افرادی که با این تفکر آشنا هستند .
اما برای آقای mattis ، این برنامه برای جلب رضایت آقای ترامپ به عمل می‌آید . به طور موثر ، تحلیل گران می‌گویند ، این رئیس‌جمهور را به این هشدار می‌دهد که پنتاگون تا چه حد تهدید کننده را می‌بیند و از آقای mattis در برابر پیشنهاداتی که او با اقای ترامپ در حال قدم گذاشتن است ، حمایت می‌کند .
می کل ای می‌گوید : " وظیفه ارتش این است که کاملا ً آماده هر کاری که ممکن است در افق باشد ، آماده باشد . " Flournoy ، یک مقام ارشد پنتاگون در دولت اوباما و یکی از بنیانگذاران مشاوران WestExec ، یک مشاور استراتژیک در واشنگتن .
خانم Flournoy گفت : " حتی اگر هیچ تصمیمی در مورد کره‌شمالی اتخاذ نشده باشد و هیچ نظم و ترتیبی داده نشده است ، " نیاز به آمادگی برای احتمال وجود دارد که رئیس‌جمهور و تیم امنیت ملی او به فرماندهان انگیزه دهند تا از فرصت‌های ورزشی برنامه‌ریزی‌شده برای افزایش آمادگی خود استفاده کنند ."
عملیات تیغه پنتر
به عنوان مثال ، در مورد ۸۲ ام و دومین ورزش در نوادا در ماه گذشته ، سربازان ارتش در حال حرکت چتربازان در هلیکوپتر بوده و با توپخانه ، سوخت و مهمات در اعماق آنچه که به عنوان خطوط دشمن مشخص شده‌است ، پرواز کردند . هدف از این مانورها وادار کردن یک دشمن به جنگ در جبهه‌های مختلف در اوایل جنگ بود .
سرهنگ دوم جو Buccino ، یک افسر روابط‌عمومی با ۸۲ شرکت هوایی گفت : " عملیات یوزپلنگ در حال ساخت آمادگی جهانی است و حمله عمیق این مقیاس بسیار پیچیده است و مستلزم هماهنگ‌سازی دینامیکی دارایی‌ها در طول زمان و فضا است ."
به گفته مسئولان ، یک تمرین دیگر با نام "رام رام " توسط فرماندهی عملیات ویژه مشترک امنیتی هماهنگ می‌شود و از سناریوهای آموزشی دیگر تقلید می‌کند که رویداده‌ای کنونی را انعکاس می‌دهند.



منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.