چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

کاخ روسی

۲,۱۲۳ بازديد
پوتین در مقابل کاخ روسی در سوریه " Tragic " و Absolves اسرائیل پافشاری می‌کند .
یک هواپیمای نظامی IL - ۲۰ در سال ۲۰۰۶ . در روز دوشنبه ، سلاح‌های ضدهوایی سوریه یک هواپیمای IL - ۲۰ را در ساحل سوریه به ضرب گلوله کشتند .
اعتبار
Nikita Shchyukin / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
یک هواپیمای نظامی IL - ۲۰ در سال ۲۰۰۶ . سلاح‌های ضدهوایی سوریه یک هواپیمای IL - ۲۰ را در ساحل سوریه در Monday.Cred itCreditNikita Shchyukin / خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )
نویسنده : دیوید ام . Halbfinger و اندرو هیگینز
۱۸ سپتامبر ۲۰۱۸
اورشلیم - مقامات کرملین سه‌شنبه اعلام کردند که نیروهای سوریه به طور تصادفی یک هواپیمای نظامی روسیه را بعد از حمله هوایی اسرائیل به خاک سوریه به ضرب گلوله کشتند . مقامات کرملین در روز سه‌شنبه اعلام کردند بدترین مورد آتش دوستانه برای روسیه در جنگ سوریه است.
حادثه دوشنبه‌شب به طور خلاصه باعث ایجاد یک بحران در روابط روسیه و اسرائیل شد ، همانگونه که کرملین اسرائیلی‌ها را مقصر دانست و بر خطرات ناشی از عواقب ناخواسته در میان نیروهای مختلف فعال در سوریه تاکید کرد .
تمام ۱۵ عضو سرویس روسی در the antiaircraft که هواپیما را که ظاهرا ً توسط توپچی‌های سوری به عنوان اسرائیلی‌ها کشته شده‌بود ، کشته شدند .
روسیه سه سال پیش در سوریه مداخله کرد تا به رئیس‌جمهور بشار اسد در جنگ داخلی وحشیانه کمک کند . روس‌ها تحمل فوق‌العاده‌ای نسبت به ارتش اسرائیل نشان داده‌اند که بیش از ۲۰۰ حمله هوایی را بیش از دو سال در سوریه انجام داده‌است با هدف حمایت از شبه نظامیان شیعه تحت حمایت ایران مبنی بر این که اسرائیل به عنوان یک تهدید تلقی می‌شود .
advertisement
علی‌رغم عصبانیت ارتش روسیه ، ترس از رویارویی روسیه و اسرائیل توسط رئیس‌جمهور روسیه ، ولادیمیر پنجم فروکش کرد . پوتین . او " زنجیره‌ای از شرایط تصادفی " را مورد سرزنش قرار داد و نه فقط اسرائیل ، برای سقوط هواپیما ، هواپیمای تجسسی Ilyushin ۱ - ۲۰ .
آقای پوتین تمایز بین سقوط یک هواپیمای جنگنده روس را در سال ۲۰۱۵ به ترکیه کشید که در آن زمان به عنوان " ضربه در کمر توسط همدستان تروریست‌ها " و "حادثه دوشنبه " محکوم شد ، چرا که یک هواپیمای اسرائیلی به هواپیما شلیک نکرد .
پیش از این ، وزارت دفاع روسیه با خشم اسرائیل را به پنهان کردن هواپیمای اف - ۱۶ خود در پشت هواپیمای روسیه متهم کرده بود و به طور موثر ۲۰ - ۱ stealthy روسی را به هدف موشک‌های ضد هوایی سوریه تبدیل کرد . روسیه همچنین پیشنهاد داد که اسرائیل از سیستم هماهنگی این کشورها استفاده کرده‌است که هدف از آن جلوگیری از چنین حوادثی است با ارائه تنها یک دقیقه قبل از اینکه مبارزانش به پایگاه هوایی سوریه حمله کنند - زمان کمی برای هواپیمای روسی برای اجتناب از تبادل آتش .
Editors
ایالات‌متحده ۸ میلیارد دلار برای نیروی هوایی افغانستان اختصاص داد . هنوز Struggling .
گلی‌تر چه بود ؟
بایدن چگونه راه را برای انتخابات ریاست‌جمهوری احتمالی هموار کرده‌است؟
رجب طیب اردوغان ، رئیس‌جمهور ترکیه ، چپ ، و ولادیمیر وی همتای روس وی . پوتین روز دوشنبه در سوچی روسیه خواهد بود.
اعتبار
پول (عکس از الکساندر Zemlianichenko )
تصویر
رجب طیب اردوغان ، رئیس‌جمهور ترکیه ، چپ ، و ولادیمیر وی همتای روس وی . پوتین در سوشی ، روسیه ، در عکس Monday.Cred itPool از الکساندر Zemlianichenko
سرگئی کی ، وزیر دفاع روسیه . Shoigu ، در اظهاراتی که سه‌شنبه بعد از ظهر منتشر شد ، گفت که اسرائیل عمدا ً از هواپیمای تجسسی روسیه به عنوان پوشش برای هواپیماهای جنگی خود استفاده می‌کرده‌است " براساس این فرض که دفاع هوایی سوریه در آن منطقه فعال نخواهد بود ."
خبرگزاری اینترفاکس گزارش داد که آقای Shoigu به مقامات ارشد نظامی گفت که روسیه به اسرائیل اطلاع داده‌است که " ما نمی‌خواهیم چنین اقداماتی را انجام دهیم ، این اقدامات بی‌پاسخ مانده‌اند ."
advertisement
به گفته کرملین ، آقای پوتین در یک تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو ، نخست‌وزیر اسرائیل ، شکایت داشت که نیروی هوایی اسرائیل حق حاکمیت سوریه را نقض کرده و قراردادهای روسیه - اسرائیل را مورد تجاوز قرار داده‌است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.