چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

گراوور

۲,۰۶۴ بازديد
گراوور نورکوئیست ، بنیانگذار آمریکایی‌ها برای اصلاحات مالیاتی ، امیدوار است با وجود اینکه آقای ترامپ و جب بوش ، فرماندار سابق فلوریدا ، تنها نامزدهای برجسته حزب جمهوری‌خواه هستند که تعهدی برای افزایش مالیات‌ها امضا نکرده اند . آقای ترامپ هفته گذشته گفت که او هنوز در حال بررسی این تعهد است و هیچ برنامه‌ای برای افزایش مالیات بر روی شبکه ندارد . با این حال پیشنهاد وی مبنی بر افزایش مالیات بر منافع حمل و نقل ، ابرو‌ها را بالا برده‌است .
آقای نورکوئیست گفت : " من مطمئنا ً نگران این هستم که این مکالمه ادامه خواهد یافت و دموکرات‌ها آن را قبول خواهند کرد و می‌گویند : " اکنون که این اصل را تصدیق کردید ، بیایید جلوتر برویم ."
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
امضا
تبلیغ
در حالی که آقای نورکوئیست گفت هیچ مشکلی با کاندیداها برای ایجاد طرح‌های جسورانه برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها وجود ندارد - مانند دیواره‌ای مرزی و جاده‌ها - یا ارتش ، او فکر می‌کند مهم است که آن‌ها جزئیاتی را ذکر کنند که در آن‌ها کاهش بودجه لازم را انجام خواهند داد.
آقای ترامپ از اظهار نظر در مورد برنامه اقتصادی اش خودداری کرد و یکی از سخنگویان کمپین وی گفت که طرح مالیات در چند هفته آینده افزایش خواهد یافت .
همانند بسیاری از ایده‌های سیاست آقای ترامپ ، به نظر می‌رسد که سردرگمی احزاب علاقمند را از دانستن اینکه چگونه باید واکنش نشان دهند ، حفظ می‌کند . آقای ترامپ در مصاحبه‌ای با فاکس‌نیوز در هفته گذشته گفت که یک مالیات هموار بهبود قابل قبولی برای سیستم مالیاتی آمریکا خواهد بود . چند لحظه بعد ، او پیشنهاد کرد که یک مالیات ثابت ناعادلانه است ، زیرا ثروتمندان با نرخ یک‌سان مالیات می‌گیرند .
آقای ترامپ گفت : " تنها مساله‌ای که من با مالیات ثابت دارم این است که مردم ثروتمند مانند افرادی که پول بسیار کمی می‌دهند ، پول پرداخت می‌کنند و من فکر می‌کنم که باید یک فارغ‌التحصیلی از این نوع وجود داشته باشد ."
در نهایت ، او در ساده کردن قانون مالیات به عنوان یک گام نخست منطقی ، گفت که مالیات دهندگان زمان و پول زیادی صرف بازده خود می‌کنند . آقای ترامپ می‌گوید ، بلاک ‌های R & M، مالیات دهندگان مالیات، باید از کسب‌وکار خارج شوند.
آقای Strain گفت : " من فکر می‌کنم خیلی سخت است که بدانیم او در مورد هر کدام از این موارد چه فکر می‌کند . "
inversions صنفی یک مساله دیگر است که در آن موقعیت آقای ترامپ لغزنده شده‌است . این کار - شرکت‌ها شرکت‌های کوچک خارجی را به دست می‌آورند و دفاتر مرکزی خود را به کشورهایی با مالیات‌های کم‌تر منتقل می‌کنند - به گونه‌ای فزاینده محبوب شده‌اند و میلیاردها دلار را در درآمد از دست داده و خشم دموکرات‌ها را در مجلس خلق می‌کنند . در مصاحبه با مجله تایم ، آقای ترامپ خواستار سخت گیری در مورد inversions شد ، اما به نظر می‌رسید که راه‌حل او پیشنهاد دادن به شرکت‌ها در ازای بازگشت به خانه را پیشنهاد می‌کند .
در وال استریت ، حملات اقای ترامپ به ثروتمندان ، عمدتا ً به فهرست‌های چشم و چند تن عقب منجر شده‌است .
تبلیغ
آنتونی Scaramucci ، یک شریک مدیریت سرمایه SkyBridge که از فرماندار اسکات واکر ویسکانسین در رقابت ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواه حمایت می‌کند هفته گذشته از آقای ترامپ دیدن کرد تا در مورد نحوه صحبت درباره مدیران صندوق سرمایه‌گذاری شکایت کند . با این حال ، آقای Scaramucci در آخر هفته به تویی‌تر رفت تا بگوید که آقای ترامپ " آگاهانه " است و اینکه او و بیشتر همکارانش بیش‌ترین نرخ مالیات حاشیه‌ای را می‌پردازند .
لس Funtleyder ، مدیر پورتفولیو در مدیریت دارایی E در نیویورک ، گفت که آقای ترامپ هنوز به طور گسترده در نظر گرفته می‌شود تا کاندیدای بلند مدت در صندوق سرمایه‌گذاری و دایره سرمایه خصوصی باشد . آقای Funtleyder پیشنهاد کرد که اگر مواضع وی درباره افزایش مالیات‌ها در کسب و کارشان کشش پیدا کند ، برخی از اعضای این صنعت مالی احتمالا ً یک کمیته اقدام سیاسی تشکیل خواهند داد و یا به یک نامزد که در کنار آن‌ها خواهد گفت ، کمک خواهند کرد .
با این حال ، تا آن زمان ، صحبت دشوار اقای ترامپ در مورد تجارت نسبتا ً بی‌ضرر است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.