شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

گسترش

۲,۱۲۲ بازديد
همچنین می‌تواند راهی برای آقای Xi باشد تا نفوذ خود را فراتر از دوره دوم گسترش دهد . دو تن از پیشینیان ، دنگ Xiaoping و جیانگ زیمین خود را بعد از کناره‌گیری از پست‌های رسمی دیگر با حضور در کمیسیون مرکزی ارتش که اکنون آقای Xi رهبری می‌کند ، به کار برد .
advertisement
مجلس این حزب که قرار است در روز ۱۸ اکتبر افتتاح شود ، می‌تواند کمیسیون ۱۱ نفره با فرماندهان جوان‌تر وفادار به آقای Xi را پر کند و یا اندازه کمیسیون را کوچک کند تا به گفته او افزایش یابد. در اخبار جداگانه ، ممکن است ده‌ها تن از افسران ارشد نظامی به ریاست کمیته مرکزی ، بالاترین ارگان حزب ، ارتقا پیدا کنند که ۲۰۰ عضو رای‌دهنده آن بر حاکمیت کل کشور نظارت دارند ، نه فقط ارتش .
Minxin Pei ، استاد کالج کلیرمونت مک کنا در کالیفرنیا که سیاست چین را مطالعه می‌کند ، گفت : " کنترل ارتش یک سیاست مهم بیمه برای Xi است . اگر Xi کنترل ارتش را کامل کند ، هیچ‌کس جرات نمی‌کند یک انگشتش را بلند کند ."
تغییرات سازمانی آقای Xi با هدف تسریع تغییراتی است که در ارتش آزادی‌بخش خلق به دنبال داشته‌است ، که برای همه ابعاد و نفوذ آن ، تبدیل به sclerotic و looking شده‌است .
از اواخر سال ۲۰۱۵ ، آقای Xi ارتش را برای تضعیف نیروهای زمینی سنتی و تغییر منابع بیشتر به نیروی دریایی وابسته به فن‌آوری ، هوایی و موشکی تغییر داد . هفت منطقه نظامی - قلب سیستم قدیمی متمرکز - با پنج فرمان تئاتر جدید جایگزین شدند ، و ارتش ۳۰۰، ۰۰۰ سرباز و افسر را در میان ارتش به دو میلیون نفر تقلیل داده‌است .
آقای Xi می‌خواهد یک نیروی نظامی یکپارچه بسازد که بتواند ادعاهای چین در مورد جزایر مورد مناقشه در دریاهای چین و جنوب چین را به اجرا درآورد ، نفوذ آمریکا را خنثی کرده و از منافع فزاینده چین در مقابل آفریقا ، آمریکای‌لاتین و مناطق قطبی محافظت کند .
آقای Xi اعلام کرد که قصد دارد نیروهای مسلح چین را تغییر دهد . CreditCreditVideo توسط CGTN
این نظامی است که ، در حالی که هنوز رقیبی برای ایالات‌متحده نیست ، می‌تواند به زودی یکی از آن‌ها باشد .
گزارش سالانه پنتاگون به کنگره در مورد توانایی‌های نظامی چین تاکید می‌کند : " مدرن‌سازی ارتش چین توانایی‌های بالقوه ای برای کاهش مزایای نظامی - نظامی ایالات‌متحده را مورد هدف قرار می‌دهد ."
هزینه‌های نظامی چین ، که به طور رسمی ۱۴۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ است ، هنوز از بیش از ۶۰۰ میلیارد دلار سال گذشته توسط ایالات‌متحده عقب‌افتاده است . این گزارش می‌گوید که با این حال ، چین تقریبا ً سه برابر بیشتر از روسیه خرج می‌کند و انتظار می‌رود بودجه‌های دفاعی سالیانه آن به طور متوسط ۷ درصد افزایش یابد .
advertisement
" اگر من تا سال ۲۰۲۵ به آن نگاه کنم ، و به آمار جمعیتی و وضعیت اقتصادی نگاه می‌کنم ، فکر می‌کنم که چین احتمالا ً بزرگ‌ترین تهدید برای ملت ما محسوب می‌شود ." . پسر رئیس ستاد مشترک ستاد ، در جلسه دادرسی سنا ، شهادت داد .
بزرگ‌ترین چالش‌هایی که برای نوسازی نظامی آقای Xi وجود دارد ، ممکن است شامل به روز رسانی نگرش‌ها و نیز تکنولوژی باشد . این امر می‌تواند سال‌ها طول بکشد تا فرماندهان جدید بر رقابت غلبه کنند و یاد بگیرند که بطور مشترک در مه جنگ کار کنند . اما متخصصان پیش از این به Mr. اعتبار می‌دهند و پیشرفت قابل‌توجهی در ایجاد یک نیروی leaner ، مدرن ، و حرفه‌ای تر ایجاد می‌کنند .
جیمز Mulvenon ، متخصص ارتش چین در شورای بین‌المللی SOS ، شرکتی که خدمات امنیتی و مشاوره را تامین می‌کند ، گفت : " هیچ‌کس نتوانسته بود کمپین مبارزه با فساد را برای مدت ۲۵ سال از مناطق نظامی بیرون بکشد ، اما آن‌ها قادر به تولید این کار سیاسی نبودند . او می‌توانست این کار را انجام دهد ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.