شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

گفتمان نظامی

۲,۰۹۰ بازديد
در گفتمان نظامی ، بحث جدید در مورد سیاست نسبت به Gays
توسط ELISABETH BUMILLERAPRIL ۳۰ ، ۲۰۰۹
ببینید این مقاله چگونه وقتی منتشر شد که در اصل در nytimes.com منتشر شد .
وست پوینت ، N.Y. - اینجا در آکادمی نظامی که تقریبا ً به اندازه خود ملت قدیمی است ، دو دانشجوی افسری به تازگی در یک بحث مدرن شرکت کرده‌اند : اینکه آیا آن‌ها با وعده رئیس‌جمهور اوباما برای پایان دادن به " نپرس و نگو " موافقت کردند ، به مردم و لزبین ها اجازه خدمت آزادانه را دادند .
دنیل Szatkowski ، یک مقام ارشد از ادموند ، Okla گفت : " از چیزی که من از همکلاسی‌هایم شنیده بودم ، مردم به نوعی مخالف آن هستند . " اما Adrienne Rolle ، یک مقام ارشد اهل بروکلین ، گفت که او هیچ مشکلی با بلند کردن این ممنوعیت نداشت ، اگرچه او گفت که برخی از همکلاسی‌های مرد او این کار را انجام داده‌اند .
Rolle Cadet از این واقعیت که مردان همجنس گرا و لزبین هایی که پیش از این در ارتش خدمت می‌کنند ، گفت : " مردم از نادانی راحت‌تر هستند . "
وست پوینت یک عالم کوچک از نیروهای مسلح نیست ، اما گفتگوهای اخیر با دانشجویان افسری که به نسل بعدی رهبران ارتش تبدیل می‌شوند منعکس‌کننده عدم اطمینان در مورد چیزی است که وزیر دفاع رابرت م . (گیتس ) به عنوان " مشکل پیچیده و مشکل " توصیف شده‌است .
در حالی که آقای اوباما قول داده‌است که از شر سیاست ۱۶ ساله خلاص شود که اجازه می‌دهد مردان و لزبین های همجنس گرا تنها در صورتی خدمت کنند که راز تمایلات جنسی خود را حفظ کنند ، آقای گیتس گفت که هم او و هم رئیس‌جمهور می‌خواهند این مساله را کمی کاهش دهند .
به خواندن داستان اصلی ادامه دهید
تبلیغ
گروه‌های مدافع وارد خلا شده‌اند . شبکه دفاع قانونی Servicemembers ، که شامل ۱۳۰۰۰ مرد همجنس گرا و لزبین هایی که از ارتش مرخص می‌شوند ، از زمانی که این سیاست اجرایی شد، تشدید اعمال نفوذ در کنگره است - تغییر سیاست نیازمند قانونگذاری است - و از رئیس‌جمهور می‌خواهد که به قولش عمل کند .
اوبری Sarvis ، مدیر اجرایی این گروه ، گفت : " اگر او حرف نزند ، اخراج اعضای سرویس برای همجنس گرا را به پایان خواهد رساند ."
در سال‌های اخیر ، ژنرال‌های بازنشسته و admirals admirals نیز مجبور به لغو این قانون شده‌اند که در بین آن‌ها ژنرال جان ام . ا Shalikashvili ، که رئیس ستاد مشترک ارتش بود ، زمانی که این سیاست بعد از حل مساله در روزه‌ای اول دولت کلینتون تصویب شد .
از طرف دیگر ، ۱۰۰۰ افسر بازنشسته که توسط مرکز محافظه‌کار برای آمادگی نظامی مورد حمایت قرار گرفتند ، یک " نامه سرگشاده " به آقای اوباما ارسال کردند و گفتند که آن‌ها " بسیار نگران " در مورد تاثیر لغو قانون استخدام ، روحیه و انسجام واحد هستند .
او گفت : " اگر لازم باشد که زنان در مناطق خصوصی خود به مردان خدمت کنند ، زنان چه احساسی خواهند داشت ؟ الین دانلی ، رئیس مرکز ، گفت : " ایلین دانلی ، رئیس‌جمهور این مرکز ، گفت : "
سرهنگ توماس ای . Kolditz ، رئیس بخش علوم رفتاری و رهبری وست پوینت که در مورد " نپرس و نگو " نپرس ، گفت که دانشجویان افسری به سختی به خدمت گرفته شده‌اند و در مقابل خدمات کاملا ً همجنس گرا ، اما اکثر آن‌ها به شدت در مورد دیدگاه‌های خود احساس نمی‌کنند .
سرهنگ Kolditz پیش‌بینی کرد که با وجود این که وجود دارد ، با وجود این که وجود دارد ، اکثریت زیادی به آسانی از هر ترتیبی در مورد این مساله از فرمانده‌کل پیروی خواهند کرد ، هر چند که وجود داشت ، " کمی ناراحتی براساس عدم وجود انتظارات واضح در مورد چگونگی رخ دادن اجرای آن ."
عکس
سرهنگ توماس ای . Kolditz ، چپ ، رئیس بخش علوم رفتاری و رهبری وست پوینت در مورد " نپرسید ، نگویید " در کلاس خود صحبت می‌کند . سرهنگ Kolditz همچنین مربی تیم چترنجات ، کارل ویلر ، مرکز و آرتور مورفی است . اعتبار جیمز Estrin / نیویورک‌تایمز
شما موافقت می‌کنید که به روز رسانی گاهی و پیشنهادها خاص برای محصولات و خدمات Times's نیویورک را دریافت کنید .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.