جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

گفته مسئولان

۲,۱۲۳ بازديد
اما به گفته مسئولان ، جیم mattis ، وزیر دفاع ، که آقای ترامپ به رهبری یک بازبینی سیاست در مورد آنچه که با مظنونین تروریستی به تازگی دستگیر شده‌است ، وظیفه دارد ، نمی‌خواهد که ارتش به دردسر بیافتد که این مردان را در بازداشت بلند مدت حبس کرده و آن‌ها را در سیستم آشفته نظامی تحت پی‌گرد قانونی قرار دهد .
بی‌میلی آقای mattis ، همراه با خواسته‌های بریتانیا ، به معنای آوردن اقای Kotey و آقای Elsheikh به خاک آمریکا برای پی‌گرد قانونی دادگاه غیر نظامی به احتمال زیاد دیده می‌شود . مقامات گفتند که وزارت دادگستری اکنون در حال تلاش برای تصمیم‌گیری درباره این است که آیا ناحیه جنوبی نیویورک یا منطقه شرقی ویرجینیا تحت پی‌گرد قانونی قرار دارد یا خیر .
برخی از دادستان‌ها و ماموران F.B.I. در نیویورک استدلال کرده‌اند که آن‌ها باید این پرونده را به دست آورند ؛ چرا که حوزه عملیات آن‌ها شامل اروپای غربی است و این مظنونین اهل لندن هستند . طبق اظهارات یک مقام رسمی آشنا ، اما همتایان آن‌ها در ویرجینیا و دفتر Field واشنگتن در حال حاضر بیشتر of مربوط به کشتار گروگان‌های آمریکایی در سوریه را اداره می‌کنند .
برای مثال ، در فوریه سال ۲۰۱۶ ، دادستان‌های فدرال در ویرجینیا همسر یک رهبر دولت اسلامی را در مرگ Kayla مولر ، یک آمریکایی ، متهم کردند ، اگرچه ارتش ایالات‌متحده او را به سیستم قضایی عراق منتقل کرد .
خانم مولر در آگوست ۲۰۱۳ ربوده شد و اعتقاد بر این است که توسط رهبر دولت اسلامی مورد سو استفاده جنسی قرار گرفته‌است ، که بعدا ً گفت او در یک حمله هوایی در اوایل سال ۲۰۱۵ جان باخت . بنا به گفته گروگان‌های سابق ، captors accented زندانی را تحت کنترل خود شکنجه داده‌اند ؛ آقای Kotey مظنون به این است که فرد خشنی باشد که زندانیان آن را جورج می‌نامند .
والدین چهار آمریکایی که توسط دولت اسلامی ربوده شدند و به روش‌های مختلف قبل از کشتن آن‌ها مورد آزار و اذیت قرار گرفتند - خانم مولر و سه مرد سربریده شده ، جیمز فولی ، و پیتر Kassig - به تازگی در نیویورک‌تایمز از دولت ایالات‌متحده خواسته‌اند تا این مظنونین را در دادگاه مدنی تحت پی‌گرد قانونی قرار داده و به دنبال مجازات اعدام نباشند .
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
امضا
تبلیغ
آن‌ها نوشتند : " ما می‌خواهیم جهان بداند که با موضع دیرینه دولت بریتانیا موافق هستیم که قاتلان را مانند اینها به زندان نظامی در خلیج گوانتانامو ارسال کنیم یا به دنبال مجازات مرگ در دادگاه باشیم . "
آن‌ها افزودند : " در عوض ، آن‌ها باید در چشمان of ، رفقای گمراه شده خود ، و یا در یک دادگاه بین‌المللی محاکمه شوند و سپس بقیه عمر خود را در زندان بگذرانند ."
Editors
۱ زن ، ۱۲ ماه ، ۵۲ مکان
آیا کلیسایی می‌تواند در ۱۶۷۷ میلادی تاسیس شود ؟
بعد از بیش از دو دهه کار ، یک کتاب مقدس عبری برای رقیب زدن پادشاه جیمز
advertisement
رئیس‌جمهور ترامپ به تازگی یک حکم اجرایی برای باز نگه داشتن زندان گوانتانامو صادر کرده‌است ، اگرچه دولت وی تا کنون هیچ فرد بازداشت‌شده را در آنجا دستگیر نکرده است . سناتور لیندزی گراه‌ام ، جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی که طرفدار استفاده از بازداشت زمان جنگ برای پرونده‌های تروریستی است ، دولت را مجبور کرده‌است تا آقای Kotey و آقای Elsheikh را به گوانتانامو منتقل کند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.