چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

یک جانبه

۲,۱۵۵ بازديد
با فرض اینکه ایالات‌متحده یک جانبه بدون مذاکره از یک نوع معامله عقب‌نشینی کند , قدرت اهرمی که ممکن است در توافق نهایی صلح داشته باشد را افزایش می‌دهد .
برای کردها , تنها متحد بالقوه باقیمانده دمشق است . کرده‌ای عراق هم اکنون در حال مذاکره با دولت سوریه هستند و پیشنهاد حمایت از دولت در ازای چند معیار خودمختاری در نواحی خود را دارند .
تبلیغات
سوری‌ها کردها را به عنوان یک ضربه‌گیر بالقوه در برابر قدرت ترکیه در امتداد مرز می‌بینند . همچنین حوزه‌های نفتی قابل‌توجهی در مناطقی وجود دارند که دولت اسلامی از آن برکنار شده‌است و نیروهای دموکراتیک سوریه اکنون بر آن تسلط دارند.
یک پرچم در سوریه در سوریه به تصویر کشیده شد . نیروهای دموکراتیک سوریه هیچ گونه ارتباطی با گروه او ندارند , اما او الهام‌بخش اخلاص در قلمرو خود شده‌است .
اعتبار
مائوریسیو لیما برای نیویورک‌تایمز
تصویر
یک پرچم در سوریه در سوریه به تصویر کشیده شد . نیروهای دموکراتیک سوریه هیچ گونه ارتباطی با گروه او ندارند , اما او از فداکاری در خانواده شان در لیما برای نیویورک‌تایمز الهام‌گرفته است .
اگر این مساله‌ای برای ایالات‌متحده نیست , دولت اسلامی است و نه نیروهای دموکراتیک سوریه و نه آمریکایی‌ها که با آن‌ها می‌جنگند معتقدند که جنگ پایان‌یافته است .
دولت اسلامی هنوز قطعات کوچکی از خاک اطراف شهر سوریه در جنوب سوریه و چند جیب دیگر را کنترل می‌کند .
هفته گذشته , سخنگوی ائتلاف به رهبری آمریکا , سین شان جی . رایان , تخمین زده‌است که این گروه هنوز نتوانسته است مبارزان خود را در منطقه خودمختار دستگیر کند . کارشناسان برآورد می‌کنند که این سازمان برای تمام کردن مبارزان در سوریه و عراق تلاش کرده‌است , گرچه بیشتر آن‌ها اکنون زیر زمین رفته‌اند .
ماکسول b . یک محقق در مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی در واشنگتن گفت که آن‌ها هنوز یک حمله تروریستی را به یک ماه در عراق انجام می‌دهند .
او در گزارشی در ماه گذشته نوشت : " سیاستمداران و سیاستمداران عراقی برای اعلام پیروزی بر این گروه , با استفاده از واژه‌هایی مانند " شکست‌خورده " و " محو " به سرعت اعلام پیروزی کرده‌اند . " دولت اسلامی از بین رفته‌است . "
حتی برخی از مقامات آمریکایی این را تصدیق می‌کنند .
برت مک گورک , فرستاده ویژه ترامپ در جنگ علیه دولت اسلامی , هفته گذشته در یک جلسه توجیهی گفت که غیرنظامیان پس از حمله نیروهای ترک به ناحیه کرده‌ای سوریه در سوریه در سال جاری , به دنبال پوشش خود بودند .
اعتبار
بولنت اجویت / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
غیرنظامیان پس از حمله نیروهای ترک به ناحیه کرده‌ای سوریه در سوریه فرار کردند .
در حالی که ترکیه گفت که این کشور تنها در حدود ۱۲ مایل در خاک سوریه حرکت خواهد کرد , بیشتر جمعیت کرد که از نیروهای دموکراتیک سوریه حمایت می‌کنند , در یک نوار باریک نزدیک مرز ترکیه زندگی می‌کنند , در شهرهایی مانند این کشور .
طیب اردوغان در آن روز با رئیس‌جمهور ترامپ گفتگو کرد و کاخ سفید گفت که این دو رهبر " با ادامه هماهنگی برای دستیابی به اهداف امنیتی در سوریه موافقت کردند . "
هدف اردوغان روشن است .
مدیر برنامه تحقیقاتی ترکیه در موسسه واشنگتن در رابطه با سیاست خاور نزدیک گفت : " هدف اصلی درهم شکستن این مشکل است . "
او افزود که کنترل بخشی از قلمرو سوریه به قدرت چانه‌زنی اردوغان در زمانی که توافق نهایی برای پایان دادن به جنگ مورد مذاکره قرار می‌گیرد , خواهد داد .
او گفت : " ترکیه می‌خواهد در میز صلح باشد . " شما نمی‌توانید در مورد آینده بدون قدرتی که سه‌تا چهار میلیون سوری را در سوریه کنترل می‌کند مذاکره کنید . "


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.