سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

احساس

۲,۱۴۱ بازديد
دونالد ترامپ
فرانک برونی
نوشته فرانک برونی
ای .
چرا من این احساس را دارم که جت‌های جنگنده دونالد ترامپ هستند , کشتی‌های جنگی ماهیچه‌های صدری او هستند و کاری که او با پیشنهاد ۳ میلیارد دلاری برای پنتاگون انجام می‌دهد انعطاف‌پذیر است ?
شاید به این دلیل که اون " مرد قدرتمندی " بود . شاید به این دلیل که خیلی از او با او سازگار است . یا شاید به این دلیل که بیشتر صحبت‌های نظامی او می‌افزاید .
او گفت که در یک سخنرانی برای کنگره در سه‌شنبه‌شب که تا حد زیادی از هنجار گریزی جدا شد , دیدگاه خود را برای یک آمریکا بهتر تشریح کرد و بخش کلیدی آن , " یکی از بزرگ‌ترین افزایش در هزینه‌های دفاعی ملی در تاریخ آمریکا " بود . "
اما او همچنین اظهار تاسف کرد که حماقت نظامی کشور ما در دهه‌های اخیر , باعث سردرگمی در یک شنونده دقیق شده‌است . اگر قرار بود برویم پایین , چرا داشتیم بالا می‌رفتیم ? اگر هشدار ترتیب روز بود , چرا به چنین سرمایه‌گذاری گزافی نیاز داشت ?
تبلیغات
سخنرانی ترامپ فرصتی بود برای تغییر روایت ریاست‌جمهوری خود از یکی از مقامات در بی‌نظمی به یکی از یک مرد در یک ماموریت منظم , و برای رسیدن به این هدف, او یک نوع کراوات و نوع جدیدی از لحن تازه را به تن کرد . او با اشاره‌ای به ماه تاریخ سیاه و محکومیت جرایم تنفر آغاز کرد .
اما اظهارات او جزئیات کافی و یا پیشنهاد مصالحه برای برگرداندن صفحه یا پاک کردن همه حماقت به تاریخ نداشت . درست یک روز قبل , در جلسه‌ای با فرمانداران کشور , او معتقد بود که وقتی جوان بود , آمریکا فاتح افتخار همه جنگ‌ها بود .
واقعا ? جنگ جهانی دوم , که قبل از رسیدن ترامپ به پایان رسید, و جنگ کره , که زمانی به پایان رسید , بدون قید و بند آزاد آمریکایی بود .
خبرنامه هفتگی خود را دریافت کنید و هرگز از دست ندهید
فیلم‌های کوتاه نامزد دریافت اسکار را تماشا کنید .
ثبت‌نام
دکتر یوسف زی , رئیس ستاد مشترک ستاد مشترک, در سخنرانی روز سه‌شنبه رئیس‌جمهور را تحسین کرد .
اعتبار
روزنامه نیویورک‌تایمز
تصویر
رئیس ستاد مشترک روسای ستاد مشترک و رئیس ستاد مشترک , در سخنرانی خود در تاریخ 15 / 6 / نیویورک
سپس ویتنام آمد , که ترامپ در کالج پیدا کرد و نتوانست به خاطر یک بیماری فلج مغزی که نمی‌توانست به یاد بیاورد که این پا پس از سوال در مورد آن دچار مشکل شده‌است . با این حال , او به یاد می‌آورد که ویتنام به یک خط پیروزی با شکوه ادامه نداد .
به گفته ترامپ , همه چیز در مورد آمریکا از قبل برتر بود , همه چیز در مورد آمریکای امروز بد است , و به نوعی با جادو راه حلی پیدا می‌کند که حتی موفق‌ترین آن‌ها به دست نمی‌آیند .
تبلیغات
این موضوع بخشی از تفکرات نظامی او در طول مبارزات انتخاباتی اش بود , زمانی که او یک طرح سری برای شکست داعش شنید که به راحتی قادر به فاش کردن راز خود نبود .
او متعاقبا ً به مشاوران نظامی ارشد خود دستور داد تا با استراتژی خود بالا بیایند که باعث می‌شود یک رای‌دهنده شکاک تعجب کند که چه اتفاقی برای او افتاده‌است . ژنرال‌ها هستند و می‌خواهد برنامه‌ها را مقایسه کند - من می‌خواهم به شما نشان دهم که آیا شما را به من نشان می‌دهید ? چون حالا این یک راز است .
جزئیات این نیست . او همه جا بود . یک لحظه , ژنرال‌های برگزیده او برای قرن‌ها حکیمان هستند . بعدی , او آن‌ها را برای هر گونه ترک در حمله یمن که در طول آن یک مهر نیروی دریایی به نام ویلیام اونز که نامش رایان بود , از دست داد. او در صبح سه‌شنبه گفت : " آن‌ها رایان را از دست دادند . "
اما سه‌شنبه‌شب قبل از کنگره , آن‌ها نوابغ بودند , معماران یک عملیات موفق . من حرکت کردم تا تاثیر سخنان ترامپ روی بیوه زنان را ببینم . همچنین از تغییرات فرصت طلبانه ترامپ در این رویدادها متعجب شدم .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.