جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

ارتش میانمار

۲,۱۴۹ بازديد
فشار دادن به ارتش میانمار
هیات تحریریه
۱۸ سپتامبر ۲۰۱۷
یک سال پیش ، هنگامی که رئیس‌جمهور باراک اوباما اعلام کرد ، با توجه به پیشرفت میانمار در مورد دموکراسی ، ایالات‌متحده در حال حذف تحریم‌های باقی مانده بر روی ارتش میانمار است ، آن‌ها گفتند که انتقال دموکراتیک کشور ناتمام بود ، آن‌ها گفتند ، ارتش قدرت زیادی را حفظ کرده و سابقه آن در زمینه حقوق بشر غم‌انگیز بود .
Rohingya پناهنده در طرف بنگلادش رودخانه Naf میانمار را بعد از عبور از نزدیک Palong Khali در بنگلادش ، از بنگلادش جدا کردند .
اعتبار
آدام دین برای نیویورک‌تایمز
تصویر
Rohingya پناهنده در طرف مقابل رود Naf میانمار را بعد از عبور از نزدیک Palong Khali ، Bangladesh.Cred itAdam برای نیویورک‌تایمز ، از بنگلادش جدا کردند .
اکنون به نحو اسف باری واضح است که این نگرانی‌ها به خوبی تاسیس شده‌است . سرکوب وحشیانه ارتش میانمار در برابر اقلیت Rohingya مسلمان در ایالت Rakhine باعث شده‌است تا حداقل ۴۰۰، ۰۰۰ نفر در چند هفته گذشته به بنگلادش فرار کنند . در روز ۱۱ سپتامبر ، رئیس حقوق بشر سازمان ملل ، زید Ra ، میانمار را متهم به انجام " یک نمونه درسی از پاک‌سازی قومی " علیه the کرد .
مقصر زیادی در رهبر میانمار ، فعال دموکراسی و برنده جایزه صلح نوبل ، " آنگ سان سو کی " ، وجود دارد . این امر توجیه شده‌است : به جای محکوم کردن سرکوب نظامی ، او شکایت کرده‌است که گزارش‌ها پاک‌سازی قومی " کوه یخی بسیار زیادی از اطلاعات نادرست " هستند ، با این حال خانم آنگ سان سو کی ، هیچ کنترل مستقیمی بر ارتش ندارد . فردی که مسئول پاک‌سازی قومی of است و قدرت متوقف‌کردن آن را دارد ، ژنرال مین Aung Hlaing ، فرمانده‌کل است .
روز دوشنبه ، کاخ سفید بیانیه‌ای در مورد " جابجایی عظیم و victimization " مردم در ایالت Rakhine صادر کرد و از مقامات میانمار برای " احترام به قانون ، توقف خشونت " و قرار دادن توصیه‌های کمیسیون به ریاست دبیر کل سازمان ملل متحد، کوفی عنان ، خواست تا دلایل ریشه‌ای مشکلات Rohingya از جمله انکار شهروندی برای آن‌ها را مطرح کند . روز سه‌شنبه ، پارلمان اروپا قطعنامه محکومیت این وضعیت را تصویب کرد و روز چهارشنبه ، شورای امنیت سازمان ملل خواستار " گام‌های فوری برای پایان دادن به خشونت در Rakhine " شد .
تبلیغ
آن‌ها از این کلمات استقبال می‌کنند ، اما هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که ژنرال "مین Aung Hlaing" به آنچه جهان فکر می‌کند توجه کند . تنها چیزی که ممکن است توجه او را جلب کند چیزی است که ارتش را وادار به قبول یک معیار دموکراسی در میانمار کرد: تحریم‌های اقتصادی .
با این حال ، با پشتیبانی چین از ارتش میانمار ، شانس کمی برای تصویب تحریم‌های جدید وجود دارد . با این حال ، هیچ چیزی وجود ندارد که ایالات‌متحده را از عمل به تنهایی متوقف کند . اعلام روز سه‌شنبه جان مک کین ، سناتور جان مک کین مبنی بر توقف برنامه‌ریزی برای گسترش روابط نظامی با میانمار گامی است در مسیر درست . سنا می‌تواند بیشتر ادامه دهد و به منظور بازگرداندن تحریم‌ها علیه ارتش میانمار ادامه دهد مگر اینکه کشتار متوقف شود، بازرسان سازمان ملل اجازه دهند تا در آنجا کار خود را انجام دهند و the به طور ایمن به خانه‌های خود به عنوان شهروندان پر از میانمار بازگردانده می‌شوند .
تیم Hsia اولین سربازی بود که در وبلاگ جنگ جهانی شرکت کرد . فارغ‌التحصیل سال ۲۰۰۴ از وست پوینت و کاپیتان سابق پیاده‌نظام ارتش ، او اکنون در حال مطالعه قانون در دانشگاه استنفورد است و یک مربی R.O.T.C. در دانشگاه سانتا کلارا است که آموزش دانشجویان دانشگاه استنفورد را آموزش می‌دهد . نظراتی که در این وبلاگ بیان شد ، نظرات نویسنده است و منعکس‌کننده سیاست رسمی یا موضع وزارت ارتش ، وزارت دفاع یا دولت ایالات‌متحده نیست .



منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.