شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

اسکورینگ

۲,۱۴۴ بازديد
اما از طریق skewering رقبای خود و بحث در مورد ارقام نظرسنجی ، نشانه‌ای از یک محدودیت جدید و سطح جدیدی از برق بود . آقای ترامپ ، کاندیدای اولین بار ، از زمان ورود به این مسابقه در ماه ژوئن ، عملکرد خود را تعدیل کرده‌است .
او از پاسخ دادن به سوالی در مورد زنانی که به سختی لباس پوشیده بودند خودداری کرد و این سخنرانی را " نامناسب " خواند تا در یک کنفرانس خبری بحث و تبادل نظر کند. از گفتن این که آیا مرا عفو خواهد کرد یا نه خودداری کرد . لوئیس Libby جونیور معروف به Scooter که به خاطر دروغ گفتن به نقش خود در گردش کار والری ویلسون به عنوان مامور مخفی C.I.A. در دوران جرج دبلیو بوش محکوم شد . دولت بوش آن را یک مساله بی‌ربط نامید . او گفت که مهاجرت می‌تواند یک مساله مثبت باشد .
او از مطرح شدن در مورد کیم دیویس ، منشی ایالتی کنتاکی که در روز پنج شنبه به خاطر امتناع از صدور مجوز ازدواج به زوج‌های همجنس گرا ، زندانی شده‌بود ، امتناع کرد و گفت که او به اندازه کافی از این موضوع خبر ندارد .
با این حال ، نکاتی وجود داشت که در آن آقای ترامپ نتوانست در برابر تاب مقاومت کند .
در مورد "کاینی وست" ( Kanye West ) ، که در مراسم اهدای جوایز ویدئویی MTV در این هفته اعلام کرد که قصد دارد در سال ۲۰۲۰ برای ریاست‌جمهوری رقابت کند ، چه چیزی ممکن است درست باشد یا نه ؟
من هیچ وقت چیز بدی درباره او نخواهم گفت ، می‌دانید چرا ؟ چون او عاشق ترامپ است ! "
تعهد به تعهد یا عدم تعهد ؟
روز پنج شنبه ، دونالد ترامپ یک تعهد برای حمایت از نامزد احتمالی رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه ، چند هفته بعد از گفتن این که او حاضر نخواهد شد ، امضا کرد . همه با تغییر قلب موافق نبودند . از سوی axel GERDAU در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۱۵ . عکاس مایکل ویکتور برای نیویورک‌تایمز .
آنچه را که نیاز دارید در مورد مسابقه ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ بدانید را پیدا کنید ، و اخبار سیاسی را از طریق Facebook ، Twitter و اولین خبرنامه ارسال کنید .
سخت‌ترین کلمات اقای ترامپ ، طبق معمول برای جب بوش ، فرماندار سابق فلوریدا ، که آقای ترامپ گفته‌است قرار است ده‌ها میلیون دلار تبلیغات حمله علیه او را شروع کند ، بود . ( در واقع ، مقامات با پشتیبانی " سوپر PAC " از آقای بوش قاطعانه در برابر این عمل مقاومت کردند ).
آقای ترامپ یک کارخانه واقعی با downs ، laugh ، laugh بلند و اعلامیه‌های خود - aggrandizing است . اما " هرگز " سه دهه از سنگ‌های قیمتی که ممکن است در غیر این صورت به تاریخ از دست رفته باشند ، کافی نیست .
او به پلی بوی گفت : " این نمایش " ترامپ است " و اجرای آن در همه جا به فروش می‌رسد .
او در مورد احساس برتری خود گفت : " برای اکثر موارد ، شما نمی‌توانید به مردم احترام بگذارید ؛ چون اغلب مردم شایسته احترام نیستند . "
شاید مهم‌ترین اظهارات او در مورد تقوای honored زمان خود صادق باشد . آقای ترامپ به نفع آن نیست .
او ادامه داد : " وقتی شما خیلی عمیق خود را مطالعه می‌کنید ، شروع به دیدن چیزهایی می‌کنید که شاید شما نمی‌خواهید آن‌ها را ببینید . و اگر یک شعر و دلیل وجود داشته باشد ، مردم می‌توانند شما را تشخیص دهند، و زمانی که آن‌ها بتوانند شما را بفهمند ، در دردسر بزرگی هستید ."
شهرت اقای ترامپ برای self معروف است ( هلی‌کوپتر ، هواپیما و پنت هاوس ) . اما در زمان زندگی نامه‌نویس او ، او سخاوت unexpected را به نمایش گذاشته‌است .
وقتی همسر راننده او یک بچه داشت ، آقای ترامپ آن‌ها را با یک صندلی خودرو که به بیمارستان منتقل شده‌بود شگفت‌زده کرد . هنگامی که یک طرفدار ۱۰ ساله از " کارآموز " از توسعه دهنده خواست تا عبارت " کارآموز " را بر روی صحنه نمایش به زبان بیاورد ، آقای ترامپ چکی به مبلغ چندین هزار دلار به پسر داد و گفت : " برو به زمان زندگی خود برسید ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.