پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

بایگانی

۲,۱۰۳ بازديد
در بایگانی مختلف ، از جمله NAACP ، Gergel مطالبی را در مورد واکنش ترومن ، که به یکی از دستیاران گفته بود: " کافی است . لعنتی ، من فورا ً یک کار فوری می‌کنم " ترومن به اداره دادگستری و F.B.I. دستور داد تا یک پرونده جنایی مدنی علیه Shull را دنبال کند . این پرونده به Waring رسید که نسبت به هر نقش فدرالی در اجرای عدالت نژادی تردید داشت و آمادگی آن را داشت که این اتهامات را رد کند . اما دادستان‌ها برای ادامه محاکمه تحت فشار قرار گرفتند و محاکمه در نوامبر ۱۹۴۶ آغاز شد .
Woodard شهادت داد که Shull پایان کار بلک جک را به هر چشم هدایت کرده بود. Shull در پاسخ گفت که Woodard بدون تحریک به او حمله کرده و در دفاع از خود به Woodard تنها یک ضربه زده بود . سوابق پزشکی هرگز در دادگاه مطرح نشد ، اما بعدا ً توسط Gergel ردیابی شد و در یک پزشک‌قانونی گزارش Woodard را تایید کرد .
محاکمه یک روز طول کشید . هیات‌منصفه سفید در ۲۸ دقیقه بعد برگشت تا Shull را اعلام کند . Waring ، که عمیقا ً تحت‌تاثیر پی‌گرد قانونی خود قرار گرفته بود ، " تعمید آتش " خود را محاکمه کرد و بعدا ً از او پرسید که چه چیز او را تغییر داده‌است ، " در حالی که در این هیات ، من یک شور و اشتیاق برای عدالت ایجاد کردم ."
سال بعد ، Waring حکم داد که حزب دموکرات باید سفید پوستان خود را باز کند - تنها اولیه برای رای دهندگان سیاه‌پوست است. او یک کشاورز سفید را به مدت یک سال زندان فرستاد تا مجبور شود بدون پرداخت پول به کار بپردازد ، نوعی از بردگی که اغلب در دادگاه‌های جنوبی به او چشمک می‌زند . او دستور اجرای حق رای سیاه و با حضور بیشتر سیاهان در هیات‌منصفه را صادر کرد .
مقامات حزب دموکرات کارولینای جنوبی تلاش کردند از جی . دستور s Waring مبنی بر اجرای حق رای سیاه .
اعتبار
الکس ام . مجموعه ریورا ، J . ای . کتابخانه یادبود شفرد ، آرشیو NCCU ، سوابق و تاریخچه
تصویر
مقامات حزب دموکرات کارولینای جنوبی تلاش کردند از جی . دستور Waties Waring مبنی بر اجرای رای‌گیری black itAlex M . مجموعه ریورا ، J . ای . کتابخانه یادبود شفرد ، آرشیو NCCU ، سوابق و تاریخچه
و در سال ۱۹۵۱ ، به دنبال یک استراتژی برای براندازی Plessy در برابر فرگوسن ، دادگاه عالی ۱۸۹۶ به نمایندگی از NAACP ، برای ارائه " حمله پیشانی " به نیابت از هنری بریگز ، متصدی ایستگاه گاز سیاه در Summerton ، S.C. ، ادعا کرد که بچه‌های سفید حمل و نقل اتوبوس را به مدرسه بردند در حالی که کودکان سیاه‌پوست این کار را نکردند . Waring در یک هیات سه‌نفره داوری کرد ، اما مخالفت شدید او به سیاست به عنوان تخطی از اصلاحیه چهاردهم که تضمین حمایت برابر از قانون را تضمین می‌کرد ، این پرونده را به دادگاه عالی سوق داد و در سال ۱۹۵۴ به عنوان " براون در برابر هیات آموزش " واژگون شدن مدارس " تصمیم گرفت .
advertisement
او به خاطر تلاش‌هایش ، از سوی سازمان ملل متحد مورد تهدید و تهدید قرار گرفت و تهدید کرد که با استیضاح روبرو خواهد شد. یک صلیب در حیاط پشتی او سوزانده شد . او نیازمند حفاظت ۲۴ ساعته بود .
ریچارد Gergel با مجسمه‌ای از جی . Waties Waring ، پس از تغییر نام دادگاه فدرال "چارلستون " در برابر J . Waties Waring مرکز قضایی .
اعتبار
کیت تورنتن برای نیویورک‌تایمز
تصویر
ریچارد Gergel با مجسمه‌ای از جی . Waties Waring ، پس از تغییر نام دادگاه فدرال "چارلستون " در برابر J . Waties Waring Judicial Judicial itKate تور Thornton for the New York Times
Waring کارولینای جنوبی را به مقصد نیویورک ترک کرد و در سال ۱۹۶۸ در ۸۷ سالگی درگذشت . Woodard در سال ۱۹۹۲ در برانکس جان خود را از دست داد.
Gergel می‌نویسد که یکی از ستایندگان Waring ، یک وزیر جوان آفریقایی - آمریکایی بود که طرح تحریم اتوبوس را در مونتگمری ، علا ، طراحی کرده بود . کشیش مارتین لوتر کینگ پسر گفت : " مدت‌ها به خاطر خواهد ماند . " " برای نظر اقلیت او اکنون به یک عقیده اکثریت تبدیل شده‌است ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.