جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

برنده انتخابات

۲,۱۳۹ بازديد
برنده مسابقه ریاست‌جمهوری چه کسی است ؟
تاریخ نشان می‌دهد که نامزد احتمالی هر یک از طرفین از سال ۲۰۱۵ در یکی از دو یا سه موقعیت برتر ، همان طور که توسط endorsements ، جمع‌آوری بودجه و اخذ رای اندازه‌گیری می‌شود ، پدیدار خواهد شد .
۱۶ سپتامبر ۲۰۱۵
اما همانطور که آقای ترامپ به دنبال تبدیل شدن به فرمانده‌کل با شعار " ایجاد دوباره آمریکا " است ، اظهارات او در مورد ارتش احتمالا ً بیش‌ترین توجه را جلب می‌کند .
به گفته این کتاب ، آقای ترامپ پس از سال‌ها رفتار پر آشوب و شورش در Kew ، مدرسه دانشگاهی قدیمی در کوئینز ، در آکادمی نظامی نیویورک شرکت کرد . اقای ترامپ یکبار به خاطر می‌آورد که یک معلم در کیو و یک چشم سیاه به معلم داده بود، زیرا من فکر نمی‌کردم که او درباره موسیقی چیزی بداند ."
تبلیغ
او به آکادمی نظامی رسید - که در آن شهریه به ۳۱۰۰۰ دلار در سال ۱۹۵۹ می‌رسد و در دبیرستان باقی می‌ماند . مانند همه دانشجویان در محوطه دانشگاه کورنوال - هادسون ، N.Y. ، او یونیفرم به تن داشت ، در تمرین‌های رژه شرکت کرده بود و انتظار می‌رفت تا با یک سلسله‌مراتب اعمال‌شده از سوی مربیان خود همخوانی داشته باشد . با این وجود ، آقای ترامپ با وجود نشستن در جنگ ویتنام به دلیل تاخیرات طولانی در تعداد ۳۵۶ نفر از ۳۶۶ ، گفت که او سختی‌های زندگی نظامی را تحمل کرده‌است .
" تعداد من خیلی باور نکردنی بود و این تعداد خیلی بالایی بود . او به آنتونیو دی گفت : " به هر حال ، من هرگز مجبور نبودم این کار را بکنم ، اما احساس می‌کردم که در ارتش هستم ، چون با آن مردم رفتار کرده‌ام . "
نویسنده از شنیدن این حرف یکه خورد . او نوشت : " بسیاری از فارغ التحصیلان این آکادمی ، مدرسه نظامی را با خدمات نظامی واقعی مقایسه می‌کنند .
او گفت : " در طی یک مصاحبه برای این کتاب ، آقای ترامپ یک کفش را حذف کرد تا نویسنده علت تعویق پزشکی او را نشان دهد و گفت : " در هر دو پا .
در مورد جنگ ویتنام ، او جنگ را " یک اشتباه " خواند .
آقای ترامپ از پنج سال خدمت در آکادمی نظامی لذت برد و نسبت به افزایش نام‌نویسی در چنین مدارسی اظهار تاسف کرد .
آقای ترامپ گفت : " بعد از جنگ ویتنام ، تمام آن آکادمی‌های نظامی از دست رفتند ، زیرا مردم واقعا ً به ارتش بی‌احترامی کردند . این یک چیز کاملا ً متفاوت بود ، اما در آن روزها - ۱۹۶۴ - من فارغ‌التحصیل شدم - آن چیز بسیار خوب یا یک چیز سخت بود ، و یک راه واقعی برای زندگی در آکادمی نظامی بود ."
marla Maples ، همسر دومش ، گفت : " ترامپ به کمک همکاران ، دوستان ، دشمنان و بسیاری از آن‌ها همسران سابقش است " ، گفت : " پسر کوچکی که هنوز مورد توجه است ، " " marla Maples " ، همسر دومش گفت .
Ivana ترامپ ، همسر شماره ۱ ، گفت : " او می‌خواهد توجه شود " ، کسی که او را به خاطر اسکی روی تپه‌ای در اسپن ، Colo ، به خاطر عصبانیت به خاطر می‌آورد . او گفت : " او نتوانست این کار را انجام دهد و من می‌توانم کاری بهتر از او انجام دهم .
وقتی از او پرسیده شد که آیا تا به حال همسر سابقش را یافته‌است ، Ivana ترامپ گفت : " بله ، فهمیدم ، اما بعد افزود : " خوب ، من واقعا ً نمی‌دانم ."
Editors
The - Bitsy ، Teenie - weenie ، Very Bikini
آیا کلیسایی می‌تواند در ۱۶۷۷ میلادی تاسیس شود ؟
نامزد اسکار ؟
انتشارات سنت مارتین یک کپی از کتاب را به نیویورک‌تایمز داد و آقای " آنتونیو " قسمت‌هایی از مصاحبه‌های خود با آقای ترامپ را ارایه داد . نویسنده بیش از شش ساعت با آقای ترامپ مصاحبه کرده‌است . پس از اینکه آقای ترامپ فهمید که آقای " آنتونیو " با دشمن دیرینه ترامپ صحبت کرده‌است ، این نشست‌ها به طور ناگهانی پایان یافت.
این زندگینامه ، ارزیابی‌های صادقانه و گاهی ناخوشایند آقای بروک را ارائه می‌دهد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.