دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

بلک جک

۱,۹۴۹ بازديد
Shull با استفاده از بلک جک خود در گروهبان اعتراف کرد . هنگامی که Woodard به زور آن را از زور بیرون آورد ، اسلحه کشیده شد و به او دستور داد آن را رها کند . سپس ، با توجه به گزارش کتاب Gergel ، Shull بر سر Woodard ضربه زد تا این که بلک جک بلک جک شکست خورد. Woodard ، sightless را رها کرد ، هر دو چشم از حدقه بیرون کشیدند و به زندان افکندند ، و یک فیوز نژادی را پرت کردند که راهش را به سوی آمریکا تا Waring ، کاخ سفید و در نهایت دیوان عالی شعله‌ور خواهد کرد .
پاتریشیا سالیوان ، استاد تاریخ دانشگاه کارولینای جنوبی و مولف " هر صدای بلند : NAACP و Making جنبش حقوق مدنی " گفت : " این یک لحظه تاریخی بسیار بزرگ است . "
Gergel در دهه ۷۰ میلادی به عنوان یک دانشجوی حقوق در دانشگاه دوک خوانده بود . اما یادآوری of از او جان سالم به در برد و او تا زمانی که به عنوان یک دارایی فکری و یک وکیل صدمه شخصی و مشاور خارجی به شهر کلمبیا ، او را به کرسی دادگاه فدرال تبدیل کرد ، زیاد به Waring فکر نکرد .
Gergel به خاطر می‌آورد : " من در سخنرانی my درباره قاضی Waring صحبت کردم .
او گفت : " من می‌دانستم که به چه چیزی نگاه می‌کنم ، او گفت : " من می‌دانستم که به چه چیزی نگاه می‌کنم .
قاضی ریچارد Gergel از قاضی جی . در جنوب در دهه ۱۹۴۰ ، حسی به وجود آمد که چیزی برای تغییر وجود داشت ، اما هیچ‌کس نمی‌توانست درک کند که چگونه گره Gordian of را بشکند .
اعتبار
آسوشیتد پرس
تصویر
قاضی ریچارد Gergel از قاضی جی . در جنوب در دهه ۱۹۴۰ ، حسی به وجود آمد که چیزی برای تغییر وجود داشت ، اما هیچ‌کس نمی‌توانست درک کند که چگونه گره Gordian of را بشکند .
انتشارات CreditAssociated
Waring ، که در سال ۱۸۸۰ به دنیا آمد ، an بود که در سال ۱۸۸۰ به slaveholders و colonists بازگشت که در دهه ۱۶۰۰ به دنیا آمدند . او به عنوان دستیار دادستان ایالات‌متحده در چارلزتون عمل کرد ، و با حمایت of demagogic سناتور دموکرات کارولینای جنوبی الیسون ، اد اسمیت ، توسط رئیس‌جمهور فرانکلین دی ، نامگذاری شد . روزولت به عنوان یکی از سه قاضی دادگاه منطقه در سال ۱۹۴۲ بود .
نخستین سال‌های عمرش در این نیمکت undistinguished بود . اما در ۱۹۴۴ ، Waring یک پرونده به نفع یک معلم سیاه‌پوست پرداخت کرد که کم‌تر از همتایان سفید بود و astonishing Marshall ، وکیل NAACP ، بعدها اولین قاضی دیوان عالی آفریقایی - آمریکایی بود . در مورد حقوق مساوی دوم ، Waring به عنوان شاکی سیاه‌پوست ، تحت یک دکترین کاملا ً متفاوت - اما با برابری رای داد .
دفترچه راهنمای کتاب را پیدا کنید
اولین کسانی باشید که بررسی ، اخبار و مشخصه‌های در مجله نیویورک‌تایمز را ببینید .
Woodard ، در عین حال ، به خاطر رفتار مستی و رفتار غیر قانونی محکوم شد و ۵۰ دلار جریمه او را با ۴۴ دلار نقد خود تسویه کرد . پزشکان او را به نحوی irretrievably شناسایی کردند و دولت مسئولیت را انکار کرد زیرا پنج ساعت قبل از آسیب‌دیدگی از ارتش مرخص شده بود .
خشمی که به عنوان اخبار مربوط به حمله منتشر شد از آنچه در آن زمان " مطبوعات سیاه " نامیده می‌شد ، با خشم بیش از ۹۰۰، ۰۰۰ نفر از سربازان سیاه‌پوست سیاه‌پوست که برای دموکراسی در خارج از کشور جنگیده بودند و اکنون خواستار آن در خانه شده بودند، پخش شد . اورسون ولس این شکست را در برنامه رادیویی ملی خود محکوم کرد . Joe ، نات کینگ کول ، Cab Calloway ، وودی Guthrie و دیگر ستارگان در هارلم شرکت کردند ، جایی که Woodard سخنرانی کرد .
جو لوئیس ، قهرمان سنگین‌وزن باقی مانده ، به هدایت اسحاق Woodard ، همراه با نیل اسکات ، نویسنده کتاب " جو لوئیس : یک داستان مصور از زندگی او " ، کمک می‌کند .



منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.