جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

جنگ ویتنام

۲,۱۱۱ بازديد
" تعداد من خیلی باور نکردنی بود و این تعداد بسیار بالایی بود . به هر حال , من هرگز مجبور نبودم این کار را انجام دهم , اما احساس می‌کردم که در ارتش بودم , چون با آن مردم رفتار می‌کردم .
نویسنده از شنیدن این حرف یکه خورد . او نوشت : " بسیاری از فارغ التحصیلان آکادمی " مدرسه نظامی را با خدمت ارتش واقعی مقایسه می‌کنند " . اما این ادعا با آنچه که ترامپ اغلب بیان می‌کند , سازگار است . "
ترامپ در طول مصاحبه برای این کتاب , یک کفش برای نشان دادن علت تعویق پزشکی خود برداشت . او گفت : " مهمیزهای پاشنه روی هر دو پا . "
در جنگ ویتنام , او جنگ را یک اشتباه خواند . "
آقای ترامپ از پنج سال خود در آکادمی نظامی لذت می‌برد و از نام‌نویسی در حال تحلیل این مدارس ابراز تاسف می‌کرد .
ترامپ پس از جنگ ویتنام , همه آن آکادمی‌های نظامی زمین را از دست دادند , زیرا مردم واقعا ً ارتش را شکست دادند . " آن‌ها بچه‌های خود را به مدرسه نظامی می‌فرستادند . این یک چیز کاملا ً متفاوت بود , اما در آن روزها - " من فارغ‌التحصیل شدم - این چیز بسیار خوبی بود و این یک روش واقعی زندگی در آکادمی نظامی بود . "
شهرت ترامپ برای خویشتن‌داری به خوبی شناخته شده‌است . اما در عین حال زندگینامه‌نویس او یافته‌است که جوانمردی غیر منتظره‌ای را نشان داده‌است .
تبلیغات
زمانی که همسر راننده یک بچه داشت , مایکل ترامپ آن‌ها را با صندلی اتومبیل که به بیمارستان آورده شده‌بود , غافلگیر کرد . وقتی یکی از طرفداران قدیمی " شاگرد " از توسعه‌دهنده خواسته بود که عبارت " شما " را بر روی مجموعه نشان دهد , به پسر یک چک به مبلغ چند هزار دلار داد و گفت : " وقت زندگی را بگذرانید . "
" ترامپ ترامپ یک کارخانه واقعی " ای نا " بر روی زمین قرار دارد . اما " هیچ وقت کافی نیست " سنگ‌های قدیمی که ممکن است به تاریخ از بین بروند .
او در تبلیغ خود گفت : " این نمایش " ترامپ است " و در همه جا به فروش می‌رسد . "
او در مورد احساس برتری گفت : " برای اکثر موارد , شما می‌توانید به مردم احترام بگذارید چون بیشتر مردم شایسته احترام نیستند . "
شاید برجسته‌ترین بیانیه او در مورد فضیلت در زمان خود صدق می‌کند . ترامپ به نفع آن نیست .
ترامپ یک‌بار به تایم گفت : " وقتی شروع به مطالعه عمیق خود می‌کنید , چیزهایی را می‌بینید که شاید نمی‌خواهید ببینید . " او ادامه داد : " و اگر شعر و دلیل وجود دارد , مردم می‌توانند شما را تشخیص دهند و زمانی که بتوانند شما را تشخیص دهند , شما دچار مشکل بزرگی می‌شوید . "
چه کسی پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری است ?
تاریخ نشان می‌دهد که نامزد احتمالی هر حزب در یکی از دو یا سه موقعیت در یکی از دو یا سه موقعیت قرار خواهد گرفت .
ای .
اما همانطور که ترامپ به دنبال آن است که فرمانده شود , شعاری که امیدوار است دوباره آمریکا را بزرگ کند , " اظهارات او درباره ارتش احتمالا ً بیش‌ترین توجه را جلب می‌کند .
براساس این کتاب , آقای ترامپ پس از سال‌ها رفتار خشن و سرکش در باغ‌های کی کیو , در آکادمی نظامی نیویورک شرکت کرد . ترامپ یک‌بار یادآوری کرد که دادن یک معلم در باغ‌های کی کیو به دلیل اینکه من فکر نمی‌کردم چیزی در مورد موسیقی بداند . "
تبلیغات
او به آکادمی نظامی رسید - که در آن در حال حاضر شهریه برای کلاس هشتم برای کلاس هشتم است و برای دبیرستان باقی می‌ماند . مانند همه دانشجویان دانشگاه در کورنوال - در هادسون , لباس نظامی به تن داشت و در تمرینات راهپیمایی شرکت می‌کرد و انتظار می‌رفت که با سلسله‌مراتب تحمیل‌شده توسط مربیان مطابقت داشته باشد . ترامپ با وجود اینکه در جنگ ویتنام نشسته بود, به دنبال آن بود که به دنبال آن , تعداد زیادی از افراد در قرعه‌کشی برنده شدند .



منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.