جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

حزب کمونیست

۲,۱۲۷ بازديد
آقای Xi از طریق حزب کمونیست به عنوان دستیار وزیر دفاع به مدت چند سال از ۱۹۷۹ آغاز شد ، زمانی که چین از جنگ کوتاه اما مصیبت‌بار با ویتنام خشمگین شد . از آنجا که او در نوامبر ۲۰۱۲ رئیس حزب کمونیست شد ، آقای Xi با ارتش ارتباط نزدیکی دارد ، در حالی که مبارزه علیه فساد را که به بالاترین رده فرماندهی P.L.A. رسیده‌است ، دنبال می‌کند .
آقای Xi در سخنرانی خود در روز پنج شنبه گفت : " امروز ، صلح و توسعه روند غالب شده‌است ، اما دنیا دور از آرامش است ، " جنگ شمشیر of است که هنوز بر روی بشر وجود دارد . ما باید درس‌های تاریخ را بیاموزیم و خود را وقف صلح کنیم ."
دونالد ترامپ تعهد وفاداری به حزب جمهوری‌خواه را نشان می‌دهد.
آقای ترامپ ، یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواه ، قول داد که اگر موفق به برنده شدن در نامزدی نشود ، پیشنهاد حزب مستقل یا ثالث را رد کند. از انتشارات دیزنی بر روی تاریخ انتشار تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۱۵ . عکاس مایکل ویکتور برای نیویورک‌تایمز .
او گفت : بله .
دونالد ج . ترامپ روز پنج شنبه یک تعهد حزب جمهوری‌خواه را امضا کرد و از همه نامزدهای ریاست‌جمهوری درخواست کرد که از نامزدی حزب سوم صرف‌نظر کرده و از نامزد احتمالی حمایت کنند . و او این کار را به آرامی انجام نداد ، به جای آن که یک کنفرانس خبری عمیق و پر پیچ‌وخم انجام دهد .
در حالی که ده‌ها نفر پشت سر او ایستاده بودند و با شعار خود شعار می‌دادند ، " دوباره آمریکا را بزرگ کنید ! " ( و یک اشاره به عبارت " اکثریت خاموش " ) ، آقای ترامپ به شک و تردید در مورد مقاصد واقعی خود اشاره کرد و گفت : " من هیچ شرایطی را نمی‌بینم که آن تعهد را پاره کنم ."
بیش از ۳۰ خبرنگار ، عکاس و اپراتورهای دوربین ، که برخی از آن‌ها ساعت‌ها منتظر بودند ، در این رویداد که برای عموم بسته بود ، جمع شدند . هنگامی که آقای ترامپ از آسانسور طلایی اش در برج ترامپ در نیویورک کناره‌گیری کرد، او دست خود را بالا گرفت و اعضای کارکنان با خوشحالی جمعیت را بیدار کردند .
در ازای امضای او چه چیزی به دست آورد ؟ او در حالی که تا حدی شبیه مارلون براندو در ابتدای فیلم " پدرخوانده " بود گفت : " من هیچ چیزی ندارم .
ترامپ گفت : " من واقعا ً هیچ چیز ندارم ، مطلقا ً هیچ چیز دیگری غیر از تضمین " که او منصفانه رفتار خواهد شد " .
حضور او پس از دیدار با Reince Priebus ، رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان ، که به دنبال نامزدی ۱۶ رقیب حزب ترامپ برای نامزدی است ، را دنبال کرد .
و چرا ، آقای ترامپ از او پرسیده شد ، آیا آقای Priebus در کنفرانس خبری با او ظاهر نشد ؟ ( آقای ترامپ با اصرار به رئیس حزب توصیه کرد که از آن اجتناب کند ) . ( این کار مانند تایید بود ) .
اما the این رویداد واضح بودند : رئیس حزب جمهوریخواه به دفتر پر زرق و برق آقای ترامپ در محله منهتن رسیده بود ، به نظر می‌رسد که به نظر نمی‌رسد به نامزدهای دیگر احترام گذاشته شود .
یک خبرنگار از کریس کریستی درخواست کرد که خود را تحت وسواس قرار دهد و خاطر نشان ساخت که آقای Priebus به فرماندار نیوجرسی برای امضای خود احترام نگذاشته است . تقریبا ً guffawing ، آقای ترامپ به رای‌گیری آقای کریستی اشاره کرد و گفت : " شما نباید زمانی که ۲ درصد هستید ، ملاقات کنید ."
او اضافه کرد : " اوه ، من از فرماندار کریستی ( کریستی ) خوشم می‌آید ."
آقای ترامپ به مسخره PACs را مسخره کرد و گفت که او " میلیون ها دلار " را که مردم می‌خواستند به او بدهند ، از بین برده‌است . ( در حقیقت ، خود آقای ترامپ یک کمیته فوق‌العاده کمیته مردمی دارد که حامیانش برای ارسال پول درخواست ارسال ایمیل به حامیان آتی خود را ارسال کرده‌اند ) .
صدای او در حال افزایش بود، اقای ترامپ گفت که از این حقیقت که " هر کسی که به من حمله کرده‌است ، از بین رفته‌اند ، لذت می‌برد و سپس فهرست این رقبا را بر هم زد . او سوال کرد که چرا سناتور رند پاول از کنتاکی ، که در رای‌گیری در حال سقوط است ، احتمالا ً این ماه بعد از اینکه شبکه خبری کابلی معیارهای انتخاب نامزدها را تغییر داد ، احتمالا ً اجازه داد که کارلی Fiorina به گروه اعتراف کند و پیشنهاد کرد که این رویداد همچنان با ۱۱ نفر شلوغ خواهد بود .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.