پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ذلبل

۲,۰۷۹ بازديد
کاهش سربازان جدید احتمالا ً بخشی از بازسازی گسترده نظامی است که ممکن است شامل ترتیبات فرماندهی مشترک جدید برای مختصات بهتر , دریا , هوا و نیروهای دیگر باشد . تیلور وینت رپ, دانشیار موسسه تکنولوژی ماساچوست , در یک ایمیل گفت :
تانک‌ها در روز پنج شنبه در پکن . نیروهای نظامی چین به طور سنتی به سمت زمین پرتاب شده‌اند .
استاد لوین گفت : " xi تعداد کاهش در ملا عام را اعلام نمی‌کند اگر برنامه‌ای برای چگونگی دستیابی به کاهشی تدوین شده‌باشد , بنابراین اعلامیه نشان می‌دهد که اصلاحات قطعا ً در جریان است . "
پس از انقلاب کمونیستی در ایران , ارتش آزادسازی مردم به عنوان یک سد علیه تهدیدات خارجی و محافظ داخلی قدرت حزب ظهور کرد . تعداد آن‌ها همواره به شدت به سوی نیروهای زمینی مستقر در چین برای حفظ کنترل داخلی , وزن شده‌است .
اما در دهه‌های اخیر , رهبران چین سعی در سرمایه‌گذاری بیشتر در نیروی هوایی و نیروی دریایی برای نفوذ در خارج از کشور و ادعای ادعای کشور در مورد جزایر و آب‌های مورد اختلاف دارند . و خانم xi نشان داده‌است که می‌خواهد این تغییر را تسریع کند .
دولت چین آمار منظمی از نیروهای نظامی خود ندارد . اما کارشناسان تخمین می‌زنند که ارتش حدود یک میلیون نفر پرسنل , نیروی دریایی و نیروی هوایی دارد . بسیاری از افراد جذب‌شده از روستاها , یا درست بیرون از دبیرستان , فاقد مهارت‌هایی هستند که در یک ارتش مدرن مجهز به کامپیوتر به خوبی کار می‌کنند .
به و نی گفت : " چینی‌ها در دهه گذشته از هر نظامی دیگری فراتر رفته‌اند . " گلاسر , مشاور ارشد آسیا در مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی در واشنگتن . اما هیچ‌کس کمبودهای منطقه را بیش از چین تشخیص نمی‌دهد . "
تبلیغات
در ماه مارس , دولت چین اعلام کرد که بودجه دفاعی برای بیش از ۹۰ درصد بیش از هزینه‌های مصرفی سال گذشته خواهد بود و موضع چین را به عنوان دومین خدمت بزرگ نظامی جهان در نظر گرفته‌است .
اما با کند شدن رشد اقتصادی , اخراج صدها هزار سرباز می‌تواند به دولت فشار وارد کند . افسران از کار افتاده و سربازان سابق که با چشم اندازه‌ای کار و رفاه شان ناراضی هستند , یک منبع دائمی از بی‌ثباتی در بازار سهام چینی بوده‌اند و نگران رکود اقتصادی در ماه‌های اخیر هستند .
اما دوشیزه یازدهم به پنجشنبه اعتماد کرد . او با لباس سنتی از نوع مورد علاقه مایو , سربازان را مخاطب قرار داد و در حالی که با لیموزین پرچم قرمز ایستاده بود به جمعیت خوش‌آمد گفت . پس از آن , او با حضور دو رئیس‌جمهور پیشین , هو جینتائو و جیانگ زمین , جمعیت را تماشا کرد .
براساس گزارش آژانس خبری ژینهوا , سلاح‌های نشان‌داده‌شده شامل مجموعه رو به رشد موشک‌های پیشرفته چین , در میان آن‌ها موشک بالستیک بین‌المللی بین‌قاره‌ای است که برای حمل کلاهک‌های هسته‌ای طراحی شده‌است .
از زمانی که او ریاست حزب کمونیست و رئیس کمیسیون مرکزی ارتش در ماه نوامبر را برعهده داشت , ژنرال ۱۱ با ارتش آزادسازی مردم ارتباط نزدیکی دارد , در حالی که تحقیقات فساد را دنبال می‌کند و به او اجازه تعیین فرماندهان جدید را می‌دهد . " گو " گو " ", که یک دهه پیش از بازنشستگی خود , به عنوان مهم‌ترین افسری ارتش بود , رسما ً در اواخر ماه جولای تحت بازجویی قرار گرفت .
تست‌های خارج از ادارات دولتی .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.