پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

روابط بینابینی

۲,۱۷۲ بازديد
روابط رسانه‌ای - نظامی - نظامی
تیم برتون در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۱ (۹ : ۰۹ ) ۱۵ ژوئن ۲۰۱۱ (۹ : ۰۹ ) ۶
لغت‌نامه انگلیسی فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد .
تفسیر : یک سرباز Writes
در سال ۲۰۰۸ ، این گردان وظیفه داشت تا ماموریت خود را برای پاک‌سازی یکی از آخرین استحکامات نظامی در یکی از most مناطق عراق به عمل آورد . دو هفته پیش از ماموریت ، فرمانده گردان من با خشونت دستور داد که همه سربازان آن را از خانواده ، دوستان و فیس بوک مخفی نگه دارند .
در طی ۴۸ ساعت اول عملیات ، گردان من چندین نفر را از دست داد . یک خبرنگار اخبار ، در عجله‌ای که برای ثبت وقایع منتشر کرد ، اطلاعات مربوط به مرگ و میر به واحد ویژه من را منتشر کرد . این خبرنگار پروتکل استاندارد بین روزنامه نگاران و ارتش را نقض کرد و اطلاعات مربوط به افراد کشته‌شده در عملیات را فاش نکرد تا اینکه اعضای خانواده به درستی توسط وزارت دفاع به درستی مطلع شدند .
این بخشی از مجموعه‌ای از پست‌ها در مورد تعبیه شدن است . این فیلم از تجربیات خبرنگاران نیویورک‌تایمز ، عکاسان و افراد دیگر کشیده شده‌است .
استفن فارل ، در جنگ
این انتشار اطلاعات فقط شروط و تردیدهای برخی را در واحد من در ارتباط با روزنامه نگاران در خط مقدم تایید کرد .
در حالی که ارتش و رسانه‌های جمعی هر دو به دنبال خدمت به مردم هستند - ارتش از طریق دفاع از امنیت ملی و embeds با حصول اطمینان از اینکه شهروندان به وطن خود به طور کامل از سیاست خارجی کشور و تعهدات زمان جنگ مطلع هستند - با این حال درگیری‌هایی میان این دو وجود دارد . این تضادها به دلیل الزامات رقابتی به وجود می‌آیند . عملیات‌های موفق نظامی نیازمند عنصر غافلگیری است و این مستلزم رازداری است . در مقابل ، منابع نظامی و رسانه‌ها به طور کلی به دنبال شفافیت در گزارش خود هستند .
با این حال ، جنگ مدرن مستلزم یک رابطه و یک گفتگوی ادامه‌دار بین رسانه‌ها و ارتش است، زیرا جنگ‌ها نه تنها در خارج از کشور بلکه در خانه ، در حوزه افکار عمومی ، با هم مبارزه می‌کنند .
اهمیت گزارش دقیق در جنگ را نمی‌توان اغراق کرد . برخی از روایت‌های تاریخی وجود دارند که به خروج از ویتنام به عنوان نتیجه از دست دادن تدریجی اراده ملی ، که عمدتا ً توسط گزارش خط مقدم روزنامه نگاران برجسته ایجاد شده‌است ، اشاره کرده‌اند .
علاوه بر نگرانی‌های امنیتی ملی ، مواد مخدر نیز می‌تواند خشم پرسنل نظامی را هنگامی که اطلاعاتی را فاش می‌کنند که سربازان ترجیح می‌دهند " درون خانواده " حفظ کنند ، یعنی واحد . در یک مورد دیگر که توسط واحد من تجربه شد ، یک روزنامه‌نگار جاسازی‌شده نام سربازانی را منتشر کرد که احساس می‌کرد در طی یک درگیری مسلحانه دستگیر شده‌است .
خوشبختانه ، embed به این نتیجه رسید که تصمیم وی برای آزاد کردن نام‌ها ، یک اشتباه بوده‌است ، و او به سرعت آن‌ها را از حساب خود برداشت . با این حال ، این خسارت به پایان رسیده بود و بقیه سربازان تحت ابری از سوظن زندگی می‌کردند و می‌دانستند که اعمال آن‌ها در چند ثانیه به طور ضعیفی در داخل واحد منعکس خواهد شد و برای بسیاری از مردم خارج از واحدی که این گزارش را خوانده بودند .
در حالی که انتشار نام‌ها توسط the برخی سربازان را تیره کرده بود ، اکثریت قریب به اتفاق تلاش‌های او برای ثبت وقایع در زمان گسترش این واحد را مورد ستایش قرار دادند . بسیاری از سربازان در این واحد احساس کردند که تلاش‌های آن‌ها در یک منطقه جنگی بدون جلب توجه قرار گرفته و این که " مردم به خانه باز می‌گردند " به خوبی شناخته‌نشده بودند که این واحد در مبارزه با شورش و کمک به عراقی‌ها به عمل آمده‌است .
داشتن یک عملیات نظامی موفق ، نه تنها به این معنا است که اهداف نظامی برآورده شده‌اند ، بلکه مردم در خانه و کشور میزبان متقاعد شده‌اند که موج جنگ در سمت چپ است .
در حالی که پرسنل نظامی ممکن است همیشه با تصمیمات مظنونین و رسانه‌ها موافق نباشند ، این درک وجود دارد که ارتش متکی بر رویداده‌ای رله در میدان نبرد است . شاید تنها یک چیز بدتر از آن است که یک جنگ را از دست بدهید ، و آن مبارزه با جنگی است که مردم در خانه فراموش کرده‌اند و یا علاقه‌ای به آن ندارند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.