سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

رژه نظامی

۲,۱۰۲ بازديد
نمایش رژه نظامی در چین به Xi یک سکو برای نشان دادن گریپ قدرت می‌دهد.
رژه نظامی و قدرت در رژه نظامی چین
در پکن ، ۱۲، ۰۰۰ نیرو در بزرگداشت هفتادمین سال پایان جنگ جهانی II.Cred کیونگ هون ، به روی صحنه آمدند .
نویسنده : کریس باکلی
۳ سپتامبر ۲۰۱۵
هنگ‌کنگ - هزاران سرباز در آماده‌باش کامل و ساکت در اطراف میدان تیان آن من ظاهر شدند . صدها تن از ریش سفیدان حزب کمونیست ، مقامات خارجی و دیپلمات‌ها به آن‌ها نگاه کردند . پس از آن ، در تلویزیون زنده ، رئیس‌جمهور Xi Jinping جلو آمد تا اعلام کند که ارتش چین ، با نشان افتخار ۷۰ سال از پایان جنگ جهانی دوم ، بیش از یک دهم پرسنل خود را از دست می‌دهد .
آقای Xi در سخنرانی خود در آغاز یک رژه نظامی بزرگ در روز پنج شنبه در مرکز پکن گفت : " جنگ شمشیر Damocles است که هنوز بر روی بشر آویخته‌است ." آقای Xi نشان داد که او می‌خواهد به کشورهای دیگر نشان دهد - بسیاری از آن‌ها از قدرت نظامی رو به رشد چین آگاه بودند - که آن‌ها چیزی برای ترس از رژه تانک‌ها و موشک‌هایی که در خیابان چانگ در حال غرش بودند نداشتند .
اما با اعلام خبر بسیار عمومی مبنی بر اینکه ۳۰۰، ۰۰۰ تن از پرسنل نظامی از خدمت معاف خواهند شد ، بزرگ‌ترین کاهش نیروها در دو دهه اخیر ، یک پیام ضمنی دیگر را به همراه داشته‌است . چندین متخصص گفتند که او در حال نشان دادن کنترل خود بر ارتش و حزب در بحبوحه طوفان اقتصادی و مبارزه با فساد مالی بود که برخی متعجب بودند که آیا او و برنامه تغییر او - از جمله در ارتش آزادی‌بخش مردم - دچار تزلزل شده بودند .
اندرو Scobell ، یک متخصص علوم سیاسی در شرکت RAND که ارتش چین را مطالعه می‌کند و در طی این رژه در پکن بود ، در مورد این اعلامیه گفت : " این Xi است . "
advertisement
اما او افزود که آقای Xi با چالش‌های پیش روی برنامه گسترده‌تر خود برای بازسازی ارتش مواجه است که ساختار فرماندهی آن را تغییر می‌دهد و قدرت دیرینه فرمان‌های نظامی منطقه‌ای را در سرتاسر چین از بین خواهد برد .
تانک‌ها در روز پنجشنبه در پکن رژه می‌روند . نیروهای نظامی China's به طور سنتی به سمت نیروهای زمینی طبقه‌بندی شده‌اند .
اعتبار
کوین Frayer / گتی ایماژ
تصویر
تانک‌ها در روز پنجشنبه در پکن رژه می‌روند . نیروهای نظامی China's به طور سنتی به سوی land itKevin Frayer / گتی ایماژ )
آقای Scobell گفت : " اگر این اتفاق بیفتد ، پس این تایید است که Xi Jinping ، قدرتمندترین فرمانده در چین ، از زمان دنگ Xiaoping دیده شده‌است .
آقای Xi جزئیاتی از کاهش نیروها ارائه نکرد . اما یکی از سخنگویان وزارت دفاع ملی چین گفت که این کاهش تا پایان سال ۲۰۱۷ تکمیل خواهد شد و قصد داشت راه را برای تغییرات عمیق‌تر و یک نظامی لاغرتر و more مشخص کند .
براساس گزارش وب سایت وزارت دفاع ، سرهنگ یانگ Yujun ، سخنگوی وزارت دفاع ، گفت : " تمرکز این نیروهای نظامی بر کاهش نیروها با تجهیزات قدیمی و نیروی انتظامی slimming و پرسنل noncombat است . در گام بعدی ، ما اقدامات اصلاحی جدیدی را یکی پس از دیگری انجام خواهیم داد و به طور فعال اصلاح سیستم دفاع ملی و ارتش را ادامه خواهیم داد ."
سرویس خبری چین ، که یک اداره دولتی است ، گفت که کاهش اعلام‌شده توسط آقای Xi ، پرسنل نظامی چین را به دو میلیون کاهش خواهد داد ، که بزرگ‌ترین کاهش از زمان آزاد شدن ۵۰۰، ۰۰۰ نفر در سال ۱۹۹۷ است . ارتش چین در مقایسه با نیروی کار فعال ۴ میلیون‌دلاری ایالات‌متحده ، بزرگ‌ترین ارتش دنیا خواهد بود .
Editors
بازتعریف Representation : زنان کنگره ۱۱۶th
gumbo ، خوراک کلاسیک اورلئان ، مرده‌است . زنده باد gumbo .
برای ولز ، نیروگاه هسته‌ای به معنای میانگین Jobs خواهد بود . برای انگلستان ، این می‌تواند به معنای بیشتر باشد .
advertisement


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.