شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

چرخه خبری

۲,۱۴۲ بازديد
با چرخه خبری سی ان ان و رویداده‌ای خبری که در حال رقابت هستند , این می‌تواند برای حوادث زمان جنگ دشوار باشد . در پایان جنگ نه تنها در میدان جنگ , بلکه زمانی که ملی فرو می‌نشیند , از دست می‌رود . روزنامه نگاران تعبیه‌شده در خدمت به رویداده‌ای زمین , خوب یا بد هستند .
او از سخنرانی خود برای شکایت یک‌بار دیگر برای شکایت کردن آمریکا از لایحه دفاعی برای متحدین ما استفاده کرد . او گفت که بالاخره آن‌ها را سوار اسب چه می‌کند .
اگر اینطور است , چرا باید ده‌ها میلیارد دلار اضافی به ارتش تزریق کنیم , به خصوص زمانی که ما بیش از هفت کشوری که بیش‌ترین هزینه را خرج می‌کنند , بیشتر خرج کنیم ?
ما نمی‌توانیم افزایش دهیم , نه در صورتی که امنیت اجتماعی و بیمه محدودیت‌های خارج از حد باشد , نه اگر او از طریق کاهش مالیات‌ها به دنبال آن باشد , نه در صورتی که او قصد دارد پل رایان را خفه کند و او را به جایی بکشاند .
در کلیسای کاتولیک مردی همجنس گرا بود . سپس تهدیدها شروع شد .
" من پوستم را دوست دارم ! " چرا والدین سیاه‌پوست به مدرسه نمی‌روند
جاه‌ای خالی برای رفتن
تبلیغات
و این افزایش با تمام آنچه که ترامپ در مورد مخالفت با ما در درگیری‌های نظامی نسبت به برخی از پیشینیان خود نشان نداده است .
من فکر می‌کنم که او می‌توانست استدلال کند که حداکثر آمادگی نظامی یک بازدارنده است , اما آیا تعداد ناوه‌ای هواپیمابر واقعا ً به جهادی‌های واکنش می‌دهند ? جنگ‌هایی که ما " دوباره جنگ می‌کنیم " سنتی نیستند , و به نوع دیپلماسی و کمک‌های خارجی وابسته هستند که ترامپ به آن‌ها کمک می‌کند . اما بعد , قدرت نرم , من را به روشی که تجهیزات جنگی جدید انجام می‌دهد , ایجاد نمی‌کند .
رویکرد او تحریک‌کننده است . او متحدان بد دهان و بد را به شیوه‌ای تهدید می‌کند که تهدید می‌کند آن‌ها را از مرز جنوبی آمریکا و ارتقا زرادخانه هسته‌ای خود نجات دهد .
او می‌گوید که ما می‌توانیم و به تنهایی به آن برویم و در حالی که این نگرش ممکن است از نظر عاطفی برای بسیاری از آمریکایی‌ها رضایت‌بخش باشد , مطمئن نیستیم که ما را امن نگه داریم .
من فکر می‌کنم که از نظر عاطفی برای ترامپ بهتر است . او مصمم است که خود را به صورت یک شخصیت حماسی درآورده و همه چیز را در اطراف خود اندازه بگیرد .
بنابراین , آخرین توصیف او از انتخاب او در سخنرانی سه‌شنبه‌شب . او گفت : " در واقع زمین زیر پای ما تغییر کرده‌است . " سرانجام , همسرایی به یک زلزله تبدیل شد . "
و از این‌رو میل داشت نیروهای مسلح ما را خلع‌سلاح کند. ارتش یکی از آینه‌های بسیاری است . اگر بیشتر عضلانی باشد او هم همین طور است .
در این مقاله , " داعش " نظارت بر این گروه را توضیح داد و گفت که نیروهای آمریکایی در سه پایگاه کوچک در حومه شهر کابل مستقر شده‌اند . او گفت که نیروهای ایالات‌متحده به طور منظم از میان این پایگاه‌ها در کاروان‌های پنج نفری که به وسیله نقلیه زرهی که متعلق به یک شبه نظامیان کرد تحت حمایت آمریکا بودند , همراهی می‌کردند.
در حالی که تایید ادعای مطرح‌شده در خبرنامه داعش غیرممکن است و پنتاگون جزئیات بیشتری در مورد حمله منتشر نکرده است - نظارت توصیف‌شده در این مقاله با آنچه که در مورد این که گروه در حال انجام ستیزه‌جویی است , سازگار است .
او توضیح داد که سربازان آمریکایی در کاروان‌های کشتی‌های جنگی وارد شهر شدند , اما با توجه به ترجمه ارائه‌شده توسط گروه اطلاعات سایت که محتوای افراطی را زیر نظر دارد , به ندرت خارج از اتومبیل‌های زرهی خود ظاهر می‌شوند .
رجب جونز از گروه مطالعات استراتژیک و بین‌المللی گفت : " برای انجام حمله‌ای مانند این به این معنی است که داعش در حال انجام جاسوسی و شناسایی بر روی حرکت سربازان است و یک نفر را در شهر قرار داده‌است تا زمانی که اطلاعات در مورد زمان و مکان دریافت کنند می‌توانند به سرعت یک نفر را در این محل بگیرند . " این بدان معنی است که آن‌ها دارای ساختار سلولی هستند . "


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.